abonnement Unibet Coolblue
pi_70874842
Na rijp beraad met mezelf en de F&F slowchat heb ik besloten poes om te dopen.

Hoshi heeft een hele leuke betekenis, maar bekt toch minder lekker als ik had gedacht. In gedachten noemde ik haar al steeds Yoko (Ono- naar de moederpoes uit mijn vorige nestje) en gisteravond noemde ik haar onbewust zelfs zo in een gesprek. Soms moet een naam groeien en Hoshi vond gewoon geen vruchtbare grond.

Yoko schijnt 'zonnekind' te betekenen, dus er is toch een verwijzing naar de rode vlek op haar hoofdje. En poes maakt het geen bal uit, die luistert voorlopig alleen nog maar naar gerammel met brokjes of reageert op een hand die komt kriebelen.

Dus: Yoko it is!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:45:23 #77
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70874940
Yoko
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 14:00:17 #78
163650 Greys
pi_70875296
Yoko met de pluisbuik!
Ik ben dol op pluisbuikies!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:04:04 #79
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70875381
Yoko is leuk!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:48:36 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70876383
Dit is een topic om te volgen ! Na de vakantie willen we 2 kittens gaan adopteren via Redcat (je komt toch niet toevallig uit de omgeving van Eindhoven he?) dus al dit soort topics vind ik nu extra leuk om te volgen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:53:10 #81
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70876456
Ze woont heul dicht bij Eindhovuh, dus blijf maar goed volgen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:54:56 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70876497
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze woont heul dicht bij Eindhovuh, dus blijf maar goed volgen
Hihihihihihihi dat zou leuk zijn!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 11 juli 2009 @ 15:29:32 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70877150
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Dit is een topic om te volgen ! Na de vakantie willen we 2 kittens gaan adopteren via Redcat (je komt toch niet toevallig uit de omgeving van Eindhoven he?) dus al dit soort topics vind ik nu extra leuk om te volgen.
Ik voorzie een match
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 15:33:34 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70877218
Dat zou leuk zijn, fok kittens
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70879086
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Dit is een topic om te volgen ! Na de vakantie willen we 2 kittens gaan adopteren via Redcat (je komt toch niet toevallig uit de omgeving van Eindhoven he?) dus al dit soort topics vind ik nu extra leuk om te volgen.
Ik kom uit Weert, is best te doen vanuit Eindhoven, toch? Fok! kittens zijn altijd de leukste!

Arme Yoko, ze moet wel veel kindjes krijgen nu, want ik houd er waarschijnlijk eentje en van een ander forum heeft iemand ook al belangstelling getoond. Maar da's niks erg, als Yoko niet kan 'leveren' zijn er nog genoeg schetige kittens die in het asiel of bij gastgezinnen op jullie wachten.
Vragen: mijn inbox staat open!

Gisteren kreeg ik een mailtje van Redcat; ze zitten tot de nok toe vol met kittens en het dringende verzoek was om kittens na de 2e enting zo snel mogelijk te laten adopteren of naar het asiel te brengen (waar ze gezellig samen in een open ruimte mogen wonen en spelen) zodat er weer ruimte was voor kittens die dringend opvang nodig hebben. Ik moet zeggen: het begon wel te kriebelen om nu een paar kittens van een week of vier op te nemen. Maar dat ga ik Naartjie niet aandoen, hij heeft me net vergeven voor het Yoko drahama.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:50:51 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70879281
Maar Debsterr wil er twee, dan blijven er twee samen, is toch veel leuker
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70879339
En daarom gaat Yoko er gewoon 4 krijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:54:27 #88
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70879370
4 is toch ook niet zo heel erg veel?
Dat zal heus wel lukken hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70879577
Ik weet het niet, mijn vorige nestjes bestonden uit 3 kittens, dit is Yoko's eerste nestje en die schijnen vaak kleiner te zijn. Wel zo prettig voor nieuwbakken moeders natuurlijk.
We wachten het gewoon af. En anders zou je altijd twee kittentjes van verschillende nestjes kunnen combineren, kittens passen zich prima aan. Maar familie bij elkaar plaatsen is natuurlijk altijd leuker.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:30:04 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70880349
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kom uit Weert, is best te doen vanuit Eindhoven, toch? Fok! kittens zijn altijd de leukste!

Arme Yoko, ze moet wel veel kindjes krijgen nu, want ik houd er waarschijnlijk eentje en van een ander forum heeft iemand ook al belangstelling getoond. Maar da's niks erg, als Yoko niet kan 'leveren' zijn er nog genoeg schetige kittens die in het asiel of bij gastgezinnen op jullie wachten.
Vragen: mijn inbox staat open!

Gisteren kreeg ik een mailtje van Redcat; ze zitten tot de nok toe vol met kittens en het dringende verzoek was om kittens na de 2e enting zo snel mogelijk te laten adopteren of naar het asiel te brengen (waar ze gezellig samen in een open ruimte mogen wonen en spelen) zodat er weer ruimte was voor kittens die dringend opvang nodig hebben. Ik moet zeggen: het begon wel te kriebelen om nu een paar kittens van een week of vier op te nemen. Maar dat ga ik Naartjie niet aandoen, hij heeft me net vergeven voor het Yoko drahama.
Haha dat is zeker wel te doen ja! Maar goed, wij gaan pas serieus kittens kijken na onze vakantie, want anders moeten ze begin september al meteen 11 dagen opgevangen worden ergens, en dat vinden we niet nodig. Wel willen we (ook om het wat relaxter voor de kittens zelf te houden) er 2 uit hetzelfde nestje.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70880636
Qua planning komt het aardig overeen. Yoko gaat ergens in juli bevallen en de kittens moeten zo'n 8 weken bij haar blijven. Dan zit je al halverwege september. En je kunt inderdaad beter na je vakantie aan kittens beginnen, zo'n verhuizing is al spannend genoeg en meteen andere opvang is voor hen ook niet zo leuk, en schept niet meteen een band tussen baasje en kitten.

Hou het topic in de gaten, dan zie je gauw genoeg hoeveel kittens er zijn en wanneer ze weg mogen. En aangezien moeders waarschijnlijk bij mij blijft wonen is het ook niet zo'n probleem om de kittens wat langer te laten blijven. Dan zitten ze al in een andere ruimte en is de kraamkamer evengoed beschikbaar voor een nieuwe moederpoes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70971147
Korte Yoko update:

Mevrouw is echt hoogzwanger nu. Volgens mij beginnen de tepeltjes te lekken, de tepelhof wordt dikker en de haartjes trekken zich terug (sorry voor deze tieten fettish, maar bij een poes is dat zowat de enige manier om zwangerschapsduur enigzins in te schatten. ) Hopelijk bevalt ze niet dit weekend, zaterdag ben ik de hele dag in Utrecht en maandagavond zit ik in de Amsterdam Arena.

En... IK VOELDE BEEBIES! Vorige week meende ik al wat te voelen, maar dat zal lucht zijn geweest. Vanmiddag voelde ik duidelijk vlindertjes en wat schopjes. En op een gegeven moment echt een bobbel in haar buik, dat moet een kitten zijn.

Net zat ik bij Yoko en dan merk je dat een zwangere buik toch vermoeiend is, ook al ben je jong en speels. Ze heeft languit op mijn schoot liggend, heel relaxed met een pootje liggen tikken naar een lintje van mijn shirt. Lief!

Vanmorgen is de possible maybe adoptie persoon op bezoek geweest en ze neigt er steeds meer naar een kitten te adopteren. De kennismaking met Yoko heeft daar zeker aan bijgedragen, na wat gesnuffel nestelde mevrouw zich op haar schoot voor knuffels en krabbels.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70974270
oeee de kittens zullen nu wel snel komen wel foto's maken dan!
'..Live the life you've dreamed..'
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:56:34 #94
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70978174
Wat leuk dat je ze gevoeld hebt!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:56:25 #95
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70980486
Ja hoe lang nog? Ik moet mij hier toch echt psychotisch op voorbereiden. De spanning, ik ben zo benieuwd!
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_70980645
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Maes het volgende:
Ja hoe lang nog? Ik moet mij hier toch echt psychotisch op voorbereiden. De spanning, ik ben zo benieuwd!
Wat denk je van mij!?

Maar dat stomme beest wil maar niet vertellen wanneer ze heeft.

Iedereen schoot in een staat van lichte paniek nu ik dit heb gepost, er zijn al een paar afspraken gemaakt om Den Dikken Buijck voor de laatste keer te bewonderen. Zul je zien dat ze nog 2 weken doorzeult.

Kitten vlinders en bulten voelen is

*gaat Yoko weer bepotelen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70981526
Zit nu al een tijdje jullie topics te volgen maar moet toch even zeggen dat deze dame wel heeeeel mooi is. Ben benieuwd wat daaruit gaat komen.

Mama´s zijn wel erg lief, heb hier nu ook een mama van het kittenpaleis in Enschede in huis.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_70981941
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef nieslief het volgende:
Zit nu al een tijdje jullie topics te volgen maar moet toch even zeggen dat deze dame wel heeeeel mooi is. Ben benieuwd wat daaruit gaat komen.

Mama´s zijn wel erg lief, heb hier nu ook een mama van het kittenpaleis in Enschede in huis.
Wat leuk! Is ze al bevallen en in dat geval: waar blijven de foto's van de kittens?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70982043
Sorry was een beetje kort door de bocht geloof ik.

Ze is gevonden door het DOC, naar de mevrouw van het kittenpaleis gebracht (foto's aldaar op de website het is Lissie ik heb geen idee hoe ik die moet plaatsen), daar bevallen van 4 prachtkittens, via het DOC weer gesteriliseerd en rechtstreeks naar ons gegaan......

Wij hadden haar al gereserveerd voordat ze uberhaupt op de website van het DOC te vinden was.

En het is toch een snoepjeeee
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_70982278
Is dit haar? (link)

En zit ze nu dan met die twee kleine kittens bij jullie of hebben jullie haar geadopteerd? Lief moedertje hoor, die kleintjes er doorheen helpen. Dat had ik met mijn vorige nestje ook, al bleek later toch meer ondersteuning nodig te zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')