abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 14 januari 2000 @ 00:50:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_243548
Ach ja, Martin... Om hem heb ik het hardst zitten lachen vanavond. Je zag nu pas, in nooit uitgezonden stukjes, dat Martin wel degelijk veel verzet en power in zijn, qua fysieke perfomance Zuid-Engelse lichaam had. Duidelijk niet op de momenten als Bart zich op wat voor manier tegen hem aanvleide. Zelden iemand zo te gek zien gaan op een geïmproviseerd wipje. Dat vind ik ook de klasse van Bart, dat hij daar geen melding van heeft gemaakt, de brandplekken op zijn rug van de woest heen en weer schietende verheven kater-roede van Martin, toen deze achter hem zat op de wip. De aandacht ging uit naar Ruud, die de woordspeling “wippen” ongeveer 12 keer op zijn tong proefde. “Ja, joh, wippen, wippen”. Als er muziek op had gestaan had hij de toen nog onbekende borsten van Sabine waarschijnlijk een ritmische dans op zijn be-eelte wielerknuisten laten dansen. Maar Martin, daar ging het werkelijk om, in deze scene. Die zat enorm te genieten met die harde soldatenkont van Bart tegen zich aan. Ik kan niets bewijzen natuurlijk, en Martin heeft erg veel verdriet om dit soort reacties, maar ik vond het klagen over het vermeende little toe-fucken niet zo sterk meer na deze beelden. Maar, en daar had ik het over, wat een leider af en toe, Martin. Prachtig moment, volgens mij nooit uitgezonden, of wel, want ik ging altijd pissen of iets te eten klaarmaken als die Lekker Gekke Gezelligerd in beeld kwam, als hij voor eens en altijd laat voelen dat er met hem niet te sollen valt: “we gaan die broden rond bakken i.p.v. langwerpig.” Een statement. Je zag aan het holle ruggetje van Willem dat hij er goed inhakte, deze mededeling. “Turks brood”. Waarom niet. Waarom altijd dat rechte. Laten we eens uitbundig doen. Stond in zijn eentje nog eens het door mij zo gevreesde creatief brood bakken uit te vinden. Kom je bij vrienden, hangt er opeens een van brood gevouwen roze drol aan de deur. Maak eens een huisnummers van melkbrood, geinig woonidee!! Vreselijk dwars mannetje, die Martin, zoekt altijd nieuwe wegen. Waarom altijd proberen een woest door het huis vliegende vogel proberen te vangen door er heel hard achter aan te gaan hollen? Martin probeerde op een adembenemende manier te communiceren met de vogel, door in zijn onderbroek een staande Zen-houding aan te nemen. Het was dacht ik de Gepijnigde Late Lotushouding. Wist hij veel dat Maurice nog maanden lang voor levensgevaarlijke situaties zou zorgen door min of meer permanent met zijn volkomen onafhankelijk van het lichaam opererende ledematen door het huis te fladderen. Nee, dat vond ik Martin erg goed doen. Op een heel andere manier leren kennen. Praat nu een paar keer per week met Mona over de zin van het leven.

Zag u Bianca ook nog even, met die inmiddels beroemde zeehond op het hoofd. Ik zag nu pas dat het bolle gedeelte was gemaakt van de moeder en dat de rand een losjes er omheen geknuppeld kleintje was. Dat was ook het doel van die Lapland reis van Sabine om, na de wat tegenvallende Natte Buffelhuid Look tijdens de slotuitzending, nu ook eens zelf wat om haar hoofd te knuppelen, maar tevergeefs.

Nieuws!!! Ze gaf het toe, ze hadden gecopuleerd. Houd op! Als een nietsvermoedende Christen-ouder via de EO per ongeluk op dit filmpje stuit dan explodeert de monitor vol in het Christelijke aangezicht. Dit was het neuken waar je vroeger over hoorde vertellen, tijdens werkweken. Die en die hadden het daar en daar zo en zo gedaan. Verschil met Bart en Sabine is alleen dat deze werkelijk voor het oog van heel Nederland luid snuivend de paringsdans van de Bronstige Hete Wisent hebben gechoreografeerd. Waarvoor hulde, Ere wie ere toekomt.

Sabine. Wat moeten we er van zeggen. Lijkt me al bijna niet meer te redden. Ze formuleerde het zelf al heel duidelijk. Ze had inmiddels dingetjes geleerd hoe het er in het wereldje aan toe gaat. Stoomcursusje bekende Nederlander. “Je lacht heel hard om Mental Theo. Nee, niet Dental Theo, dat is de onderduiknaam van Maurice, daar ben je mee in de war. Dus, onthoud: Mental Theo is top! Als hij je borsten wil signeren, niet vreemd opkijken, beschouw het als een eer. Ook niet verbaasd doen als Mental Theo heel hard schreeuwt en zich steeds op je oorschelp vastzuigt als hij met je praat. Die jongen heeft al drie jaar interviews gedaan in discotheken. Het gaat Sabine goed af. Net de goede bescheidenheid, het levende knaagdier met een elastiek op het achterhoofd gebonden en nog even afrekenend met Willem omdat die haar niet leuk vond. Het kwam ook door Mona, zoals bekend geniaal op het verbale vlak, kijk haar jongleren met drie woorden, dat zij een bepaalde kant op was gedrukt waardoor ze opeens zei “For the time being”. Het kwam allemaal door de anderen dat zij er uit was gegaan. Geen enkele zelfreflectie. Zou het nooit bij deze non-helden opkomen dat, met name Martin, er gewoon uit zijn gezet niet omdat ze een fout maakten, maar gewoon omdat ze een niet te harden onechtheid en verwaandheid uitstraalden die ieder kijker direct herkende? Waarschijnlijk niet.

Het is al weer laat. Ik verheug mij erg op Mona volgende week. Dat wordt genieten.

Groeten, NicoDijkshoorn.

pi_243549
HOERA,

Op de vroege vrijdagochtend nog een echte Doordevil. Bedankt Nico.

pi_243550
Dit was ook weer genieten, bedankt !
  vrijdag 14 januari 2000 @ 01:20:00 #4
1234 HiZ
Istanbullu
pi_243551
Hoi Nico,

Bijna net zo onverwacht als de uitzending, maar stukken beter.

HiZ

pi_243552
Ouderwets sterk!

Alsof we weer in de hoogtijdagen van het BB-tijdperk zitten.

  vrijdag 14 januari 2000 @ 08:36:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_243553
Heerlijk genieten met jouw column!
Mijn dag is weer goed, bedankt.
Terug uit het enge bos
pi_243554
Da's alvast weer een goed begin vandaag. Enkele rake observaties, Nico. Ik kijk uit naar je aflevering van volgende week , je homepage weet ik ook te vinden.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2000 @ 09:21:00 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_243555
JUIST!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_243556
Ik had de uitzending niet gezien (gewoon vergeten, stom he).
Maar nu heb ik het gevoel dat ik niets heb gemist.
Nico, bedankt.
Ik ben online
pi_243557
quote:
op 01-14-2000 om 12:50 AM schreef doordevil het volgende:

Sabine. Wat moeten we er van zeggen. Lijkt me al bijna niet meer te redden. Ze formuleerde het zelf al heel duidelijk. Ze had inmiddels dingetjes geleerd hoe het er in het wereldje aan toe gaat. Stoomcursusje bekende Nederlander.


Het gaat Sabine goed af. Net de goede bescheidenheid, het levende knaagdier met een elastiek op het achterhoofd gebonden en nog even afrekenend met Willem omdat die haar niet leuk vond. Het kwam ook door Mona, zoals bekend geniaal op het verbale vlak, kijk haar jongleren met drie woorden, dat zij een bepaalde kant op was gedrukt waardoor ze opeens zei “For the time being”. Het kwam allemaal door de anderen dat zij er uit was gegaan. Geen enkele zelfreflectie. Zou het nooit bij deze non-helden opkomen dat, met name Martin, er gewoon uit zijn gezet niet omdat ze een fout maakten, maar gewoon omdat ze een niet te harden onechtheid en verwaandheid uitstraalden die ieder kijker direct herkende? Waarschijnlijk niet.

Het is al weer laat. Ik verheug mij erg op Mona volgende week. Dat wordt genieten.

Groeten, NicoDijkshoorn.


Erg sterk stukje DD, ik zeg het niet al te vaak, maar vooral in het laatste stukje over Sabien weet je in een paar krachtige zinnen precies weer te geven wat ik al denk over Sabine, maar wat mij veel meer ruimte zou kosten om te beschrijven. erg goed

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

  vrijdag 14 januari 2000 @ 10:50:00 #11
1464 ART
FOK!member
pi_243558
Eén van ouderwets niveau!

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 14 januari 2000 @ 10:57:00 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_243559
Ik kijk eigenlijk niet naar de uitzendingen, ik hoor liever de waarheid. En daarvoor lees ik Doordevil. Keep it up, Nico!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_243560
dacht het ook zo...
puik werk Nico!
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  Admin vrijdag 14 januari 2000 @ 14:29:00 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_243561
Wat een puik stukje, nico, wat een heerlijk begin van m'n dag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_243562
quote:
op 01-14-2000 om 02:29 PM schreef yvonne het volgende:
Wat een puik stukje, nico, wat een heerlijk begin van m'n dag

zo yvonne jouw dag begint lekker laat...

enne nico: errug leuk weer indeed

* bixister .

  vrijdag 14 januari 2000 @ 15:14:00 #16
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_243563
Heerlijk om weer een echt BB stukje te lezen. Het is dat ik niet rook.....

pi_243564
Geweldig Nico!

En ben verder heel blij met dat BB archief op: http://home.wanadoo.nl/doordevil/

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 15 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243565
Heb m'n "shot" voor vandaag weer gehad!

Heerlijk om verslaafd te zijn!
Top! nico

pi_243566
Doordevil voor president!
(ik zou wel met Bianca willen copuleren)
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_243567
¡cumplimientos PuertaDiablo!


Als vanouds ... leuk dat je er nog bent.

Wat nu na de reünie? ... dan is het voor mij namelijk wel helemaal 'basta' (wat betreft BigBrother).

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zondag 16 januari 2000 @ 14:37:00 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_243568
Volgens mij leer je het nooit meer af. Maar daar heb ik helemaal geen problemen mee!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 17 januari 2000 @ 16:26:00 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_243569

Hallo Nico,

ben lange tijd weggeweest, heerlijke thuiskomst

Het was weer Genieten met een grote Geeee!

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')