abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 21:29:34 #51
5428 crew  miss_sly
pi_70526739
Mijn moeke en ik (mijn moeke heeft veruit het meeste werk gedaan) hebben vandaag de gordijnen gemaakt En ze zijn zoooo mooi Past helemaal in het kamertje, en geeft net wat meer sfeer. En we hadden nog voldoende stof over om voor de stoel die er staat een kussenhoes te maken. Het ziet er echt zoo mooi uit Nu begint het echt te worden!

Mijn paps en schaap hebben intussen de schitterende lamp opgehangen en die is zoo mooi zoals hij hangt, en met die lichtjes

We moeten alleen nog even een andere gordijnroede halen. De lusjes van de gordijnen schuiven over deze houten roede niet goed genoeg, dus we gaan een aluminium/metaal/gladde iets dunnere roede halen en dan is het helemaal goed

Ik maak denk ik morgen even foto's met mijn nieuwe camera die ik morgen verwacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70527800
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef Poppejans het volgende:
Die link van die lakentjes is ook zeer leuk! En echt niet duur, bij oa de Prenatal betaal je hetzelfde voor een (minder leuk) lakentje
Ik kwam het tegen op marktplaats en daar kon je de site opvragen, dus dacht: post hem hier ook even.

Voor onze zoon had ik zelf lakentjes gemaakt, maar was bijna even duur (stof 25 euro voor 2 lakentjes) en veel werk en dit zag er prima uit.

Ik bestel er pas na mijn vakantie, maar zal dat hier nog wel even posten terzijnertijd. Eerst maar eens met de kamer bezig gaan nu... maar dat roep ik ook al dagen. Het valt niet mee met al 1 kleine in huis om nog te gaan zitten verven als je beiden een baan hebt en een druk leventje (weekeinde vol met bezoek, verjaardagen, huwelijken etc.).
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:06:29 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70538622
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Overschilderbaar is natuurlijk wel iets anders dan beschilderbaar... Denk dat dat boek eerder bedoelde dat je eroverheen kan schilderen als je ze zat bent, ipv ze weg te halen...
Gevraagd vanmorgen en samen gekeken met de meneer waar wij ze besteld hebben, en de sticker zou je idd een kleurtje moeten kunnen geven.
en dat ze nu dunner zijn dan hoe wij ze nu gekregen hebben is een foutje van de fabriek.

normaal gezien zouden we zo nieuwe gekregen hebben, maar na overleg met besloten deze te houden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70543430
Hallo allemaal!

Soms kijk ik wel eens in dit topic en zie ik echt super gave kamertjes voorbij komen!

Nu heb ik een vraagje, weet iemand hier misschien waar je behang kunt vinden met een patroon van simpele rode appeltjes (gewoon recht toe recht aan)??

Alvast super bedankt!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 14:40:27 #55
5428 crew  miss_sly
pi_70547178
Bar, jammer dat de sticker niet was wat je wilde. Maar je kunt er wel wat mee, aangezien je het gaat houden?

Geen idee waar je dat behang kunt halen, blOemtjE. Misschien gewoon eens bij een interieurzaak gaan kijken/vragen?

OK, hier de gordijnen en de bijpassende stoel

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:43:26 #56
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70547264
Wauw, dat fleurt zo erg op zeg!
Alhoewel ik zo sober ook al erg mooi vond.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 14:45:26 #57
5428 crew  miss_sly
pi_70547325
Ik vond het sober ook erg mooi, maar ik moest en zou gordijnen en niet alleen dat rolgordijn. En deze waren zo fleurig, echt aanwezig, maar niet te. Ik was er helemaal verliefd op. En die stoel, dat mijn creatieve mams die hoes er ook nog uitgekregen heeft vind ik helemaal te gek

Ik dacht de hele tijd dat wij geen thema hadden, maar stiekem zit er inmiddels toch wel behoorlijk wat bloem in
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70547330
Wauw! Mooi zeg!
Past goed bij elkaar, de stickers en het gordijn! oh en de stoel
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70547354
wat vrolijk en warm zo miss_sly!
pi_70547759
Heel gaaf Miss_sly!!! Helemaal leuk!
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:02:00 #61
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70547915
Oh miss sly wat een mooi en warm kamertje zeg

Ik wil ook zo graag verder met het kamertje, maar ja het is ook de kamer van Linde. Eigenlijk heb ik dus vooral tijd om er iets aan te doen als ze slaapt, maar dan kan ik er juist weer niks doen. Heel handig zo...
pi_70550812
Ohhhh wat een gezelligheid straalt t zo uit zeg Sly!! heel erg leuk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70550881
Wat een mooi kamertje Miss-Sly!
pi_70550950
Wat een leuke gordijnen Miss sly! Past ook erg leuk bij de muurstickers!!
pi_70552876
Erg mooi miss_Sly!
pi_70555270
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Bar, jammer dat de sticker niet was wat je wilde. Maar je kunt er wel wat mee, aangezien je het gaat houden?

Geen idee waar je dat behang kunt halen, blOemtjE. Misschien gewoon eens bij een interieurzaak gaan kijken/vragen?

OK, hier de gordijnen en de bijpassende stoel

[ afbeelding ]
Dankje, ik dacht er zelf ook aan dat dat waarschijnlijk het handigste is

En complimenten voor je kamertje! Echt heel mooi met die bloemen
pi_70555432
Miss sly, echt helemaal perfect die stof!!

  woensdag 1 juli 2009 @ 19:54:22 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70557487
Mooi miss_sly, heerlijk fleurig en zomers!

En je beschrijving van de lamp doet mij wankelen... ik had half besloten dat we het niet zouden doen omdat ik het toch wel heel veel geld vindt, maar hij is zo leuheuk...
***
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 20:02:06 #69
5428 crew  miss_sly
pi_70557745
Die wolk/maan lamp, BE? Hij is misschien wel duur, maar hij is echt zooo leuk en heel erg mooi als hij aan is Zo gezellig met die lieve kleine lampjes/sterretjes Wat mij betreft zijn geld meer dan waard, ik heb gene leukere gezien!



En dat in het donker, en op de dimmer met alleen de sterretjes zachtjes aan is heel erg sfeervol.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70557869
Mooi geworden Miss!
en tof dat je moeder er ook nog een hoes uit heeft gekregen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:08:33 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70557931
Ja die idd!
De dimmer is ingebouwd toch? Op die kleine lampjes?
Waar heb jij die van jullie uiteindelijk vandaan?
***
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 20:09:18 #72
5428 crew  miss_sly
pi_70557951
Bedankt voor de leuke reacties. Ben er zelf ook heel erg blij mee! Ik had in het begin een beetje een doelloos gevoel. Ik las maar dat iedereen hele leuke ideeen had, en dat had ik niet. Ik zou gaandeweg wel zien, en dat is gelukkig heel erg goed gekomen!

Ja, huup, mijn moeder heeft echt heel zuinig en creatief gewerkt, en ik heb uiteindelijk maar 2 kleine reepjes stof over, maar het resultaat mag er zijn. En dan te bedenken dat we volgens de zaak waar we de stof gekocht hebben, minstens 7,5 meter nodig hadden om een beetje fatsoenlijke gordijnen te maken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 20:12:11 #73
5428 crew  miss_sly
pi_70558038
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja die idd!
De dimmer is ingebouwd toch? Op die kleine lampjes?
Waar heb jij die van jullie uiteindelijk vandaan?
Aan de lamp zit een touwtje, daarmee kun je switchen tussen alleen de grote lamp, alleen de sterretjes of allebei. Onze lichtschakelaar is een dimmer en daarmee kunnen we dus de sterkte regelen.
De lamp heb ik uiteindelijk besteld bij Snowis.nl. Goede service ook, want de schaal van de grote lamp was kapot en ik heb zonder meer een nieuwe gekregen.
Met dank aan Xenia, die had me die link gestuurd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70558676
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Ben er zelf ook heel erg blij mee! Ik had in het begin een beetje een doelloos gevoel. Ik las maar dat iedereen hele leuke ideeen had, en dat had ik niet. Ik zou gaandeweg wel zien, en dat is gelukkig heel erg goed gekomen!

Ja, huup, mijn moeder heeft echt heel zuinig en creatief gewerkt, en ik heb uiteindelijk maar 2 kleine reepjes stof over, maar het resultaat mag er zijn. En dan te bedenken dat we volgens de zaak waar we de stof gekocht hebben, minstens 7,5 meter nodig hadden om een beetje fatsoenlijke gordijnen te maken
haha ja ik heb het idee dat stofwinkels enzo (en mijn oma ) altijd wel heel ruim rekenen met dat soort dingen. Dan gaan ze beginnen over plooival en patroon door laten lopen enzo en dubbele zoomen en dergelijke terwijl dat 9 van de 10 keer niet nodig is.
Dat meisje die onze bestelling voor stof opnam beweerde ook met droge ogen dat ik voor ons raam van 90 cm bij 117 cm niet genoeg zou hebben aan stof van 1.25 bij 1.50. Ik vond het wel best met haar, volgens mij werkte ze op commissie ofzo, ik vond 35 euro per meter duur zat dus ik hoef niet zoveel over te houden haha.

Petje af voor je moeder hoor, ze heeft echt goed werk geleverd
Senna kan blij zijn met haar oma
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 juli 2009 @ 05:25:57 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_70600908
die gordijnen


Hier vandaag behang uitgezocht voor de commodewand Erg leuk al zeg ik het zelf. Ook op zoek gegaan naar nieuwe vloerbedekking in de kinderkamer, maar het kost nog wat moeite om Bert over te halen om van onze vieze tapijttegels naar een heerlijke vinylvloer te gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')