Daar snap ik dus niks vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:05 schreef Snarf het volgende:
Ben je nou echt zo'n lui zwijn dat je je twee belangrijkste zoektermen (DOUANE en BPM) niet in google kan stoppen?
Wil een Polo uit duitsland worden, aangezien ze daar lekker goedkoop zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:13 schreef bas-beest het volgende:
is het niks geworden met je Polo?
Turbo op een VW Polo (SDI?)'98
heb je wel eens van de RDW gehoord? Is zat te vinden op hun sitequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Daar snap ik dus niks vanEn ja, ik heb gegoogled!!
[..]
Transformers!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef Sjibble het volgende:
Wil een Polo uit duitsland worden, aangezien ze daar lekker goedkoop zijn.
Bron? Berekening?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef JumpingJacky het volgende:
BPM op die auto is slechts 162 euro....
Dus waar komt het dan op uit?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef nachtdier3 het volgende:
Nee, dan ga je weer vallen over de keuringskosten en de kosten voor het aanvragen en laten maken voor het kenteken, om maar te zwijgen van de kosten voor de tijdelijke verzekering en -kenteken.
Maar een voordeel van 400 is al genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Bij dergelijke auto's is het voordeel relatief klein. Je hebt pas noemenswaardig voordeel bij auto's vanaf een duizendje of vier, vijf, en liefst nog meer (de jongere dingen dus).
Waar zie jij dat ie 250 per maand kost?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Mikkie het volgende:
Is makkelijk verdiend inderdaad. Maar een stomme vraag waar ik me misschien helemaal niet mee moet bemoeien, maar hoe ga jij een auto rijdend houden van 250 euro per maand
Dan doel ik op de totale kosten om het van een buitenlands kenteken op een nederlands kenteken te krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:05 schreef Sjibble het volgende:
Dan nog 250 euro..
Maar eerst eens het aanbod goed vergelijken met dat van nederland en duitsland
Nee. Je zegt dat je 400 euro in anderhalve maand verdient, da's dus zo'n 250 per maand. Als je daarvan een auto rijdend moet houden, moet je niet te veel rijden en ook hopen dat je weinig onderhoud hebt, geen grote dingen. En dan tellen we de afschrijving en eventuele boetes voor het gemak even niet meequote:Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ie 250 per maand kost?
Dit?
[..]
Dan doel ik op de totale kosten om het van een buitenlands kenteken op een nederlands kenteken te krijgen.
Dus dat is Douane (BPM) incl RDW (keuring + apk)
Wegenbelasting van 22 euro en verzekering van 40. De rest is verbruik zoals banden, benzine, onderhoud en eventuele reparaties.
Ik ga wel voor de grap proberen het ding te verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |