Bekend verhaal. Je hebt hem zeker ergens in Nieuw-Vennep gehaald?quote:Heb de auto wel bekeken, maar stond helemaal ingeparkeerd.
Gevraagd om er een nieuw APK op te zetten en de auto even goed na te lopen.
Vanavond de auto betaald en afgehaald, wilde wel een proefrit maken, maar werd afgepoeierd met de opmerking dat er wat personeel ziek was en ik hem niet op de brug kon bekijken of een proefrit kon maken.
Ik ga voor A4 in Nieuw Vennep.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zker in Rotterdam geweest bij Jetcars?
Bestaan die nog??? Kan me nog herinneren hoe ik daar een jaar of 7 geleden met een maat langsging. Geen sfi kast onder de kap (luchtaanzuiginstallatie zeg maar) Ik meld dat aan die gast. Hij: "iesj niet waar, daar iesj ding" Wijst naar de accu...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zker in Rotterdam geweest bij Jetcars?
Eerste hit op google (en ik ken helemaal niks in nieuw vennep):quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef silenthill het volgende:
@cheqy
Inderdaad in Nieuw Vennep, had zelf wel wat gegoogled, maar niet goed genoeg. Ze hebben ook nog hun naam aangepast.
Alweer? Hoe heten ze nu dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef silenthill het volgende:
@cheqy
Inderdaad in Nieuw Vennep, had zelf wel wat gegoogled, maar niet goed genoeg. Ze hebben ook nog hun naam aangepast.
Ik denk dat de politie weinig voor je kan doen, maar proberen kan altijd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef silenthill het volgende:
Ik wil morgen terug gaan en als ze me niet mijn geld terug geven eerst even langs het APK station om na te gaan hoe dit nu door de APK is gekomen en daarna eventueel naar de politie.
Weet alleen niet of de politie daar wat mee doet...
Kom dan met een bewapende groep terug want het zijn me toch een stelletje kampers....quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef DJKoster het volgende:
Heengaan, geld terugvragen. Willen ze niet, 's nachts even langsgaan en de volgende dag terugkomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |