abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 11 januari 2000 @ 22:00:00 #26
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_242844
He Oliebol, ik zie hem niet hoor.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_242845
quote:
op 01-11-2000 om 05:10 PM schreef Fokke het volgende:
Zeg Badgirl,

Wat ik me afvraag is of jij in het dagelijks leven ook iedereen lukraak de grond in loopt boren, of dat je dan nog wel wat manieren hebt en mogelijk wat respect voor de mening van anderen.Ik van je!


Natuurlijk niet Fokke Laat me je even uit de droom helpen:
je zit hier op Internet, met een keyboard voor je: dat is, zeg maar, een mond zonder hoofd eraan. Daarmee kan je alles spugen, zonder dat iemand ooit te weten komt, wie er nou gespuugd heeft. Sommigen - de Ruud-types zogezegd - proberen die kots dan weer op te ruimen, bij vergissing denkend dat het cyber-tapijt van het FOK!-huis daar vuil van wordt - maar komen bedrogen uit: de vlekken gaan er niet meer uit, sterker nog: er is geen tapijt !

Als je Badgirl wat langer had meegemaakt, zou je juist een compliment moeten geven: wie heeft het al zó lang volgehouden, om volkomen onberekenbaar toch steeds weer lekker iemand te shockeren met een plotselinge kots-aanval? Daar kan zelfs Bart nog bij in de leer. Maar ja, die had dan ook niet het voordeel van anoniem blijven, helaas.

Dus, Fokke, vergeet het niet: je zit hier in Cyberspace, al bedriegt de schijn je nog zózeer. Je reactie alleen al, maakt BadGirl haar dag (of nacht) weer goed. En zo houden we elkaar hier in stand: Forum heet dat.
Een beetje van jezelf, en een beetje van Maggi. Bij Ludo lees je, wat er deze week in de aanbieding is. En zo zijn we met z'n allen Bekend Nederlands Forum geworden: gewoon door gebakken lucht!

pi_242846
Daarbij kan je je afvragen of BadGirl wel een girl is. 'Ze' zegt ook dat 85 jaar oud is, en dat geloven je toch ook niet? Ik schat een jaar of 13, niet ouder.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin woensdag 12 januari 2000 @ 07:46:00 #29
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_242847
Fokke:

Het is verder ook niet gebruikelijk om iemand persoonlijk aan te vallen op dit forum. Zoal ik ergens anders al zeg moeten we eigenlijk gewoon allemaal vriendjes zijn en knuffelen

Maar serieus.. Niemeerdoen.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_242848
Mijn gevoel zegt me dat Badgirl soms behoorlijk teut kan zijn, maar wel gezellig teut.

* Goeroe Pavlov vind dat er meer mensen dronken achter de compu moeten zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 12 Januari 2000).]

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

  woensdag 12 januari 2000 @ 09:01:00 #31
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_242849
quote:
op 01-11-2000 om 09:24 PM schreef Zelda het volgende:

Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd loop de hele dag te zingen en te fluihuiten. Elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd als ik binnen kom dan rinkelen de ruihuiten. Het is gewoon een wonder het is gewoon geluk, wakker met een wijsje en mijn dag kan niet meer stuk, stuk,stuk en mijn dag kan niet meer stuk


Nou heb ik het ook, bedankt zelda
ik zit toch maar zaai op school, dus kan ik er net zo goed een leuke dag van maken

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 12 januari 2000 @ 10:51:00 #32
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242850
Hahahahaha! Moor, gek genoeg ken jij mij nog het beste.
Sjonge jonge het leven is gewoon kort (althans, dit leven) en mag ik dan lol hebben? Ik vind het gewoon leuk om mensen uit te lokken tot discussies en ik vind het ook leuk en dat had Moor goed om onvoorspelbaar te zijn, echt als jullie of jij fokke echt denken dat ik alles wat ik hier zeg meen dan kennen jullie me niet. En dat doen jullie ook niet

Tis gewoon leuk om te pesten. En jahoor ik heb twee oudere broers dus ben zelf ook wel gepest dus ik kan het zelf ook hebben.
Kom maar op

En Hunter, 13? Helaas...


ohja, nog 1 ding:
Bart is Bart niet.

* BadGirl kan het niet laten.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 12 januari 2000 @ 11:04:00 #33
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_242851
dat ging niet zo lekker, volgende keer beter

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 12 Januari 2000).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_242852
Die Moor, je bent eigenlijk een soort virtuele tapijtreiniger, haha
Ik ben online
  woensdag 12 januari 2000 @ 13:25:00 #35
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_242853
Oke, ik zal voortaan niemand meer persoonlijk aanvallen (in cyberspace dan).
En in deze virtuele wereld zal ik ook lief zijn en nooit meer iemand uitschelden.
Ook zal ik (misschien) mijn berichtje aanpassen.

Maar in de echte wereld..... !!

En voor alle duidelijkheid, om mij echt te fokken moet je echt heel andere dingen doen dan gemene woordjes schrijven.

ps. Dit was dus wel mijn honderdste post , ik had hem me wat leuker voorgesteld.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_242854
Dan moeten we zeker je sigaren afpakken en je boot laten zinken he?
Ik ben online
  woensdag 12 januari 2000 @ 13:29:00 #37
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_242855
Ja, als je mijn boot laat zinken jongeman, dan zou ik mij inderdaad zeer onheus bejegend
voelen. Maar mijn cyber sigaren neemt niemand mij af.

Wie wil er nog eentje ik heb er hier nog wel een paar.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  woensdag 12 januari 2000 @ 13:35:00 #38
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242856
Geeft niet hoor Sven.
Als ik jou op straat tegenkom (en we zitten heel dicht bij elkaar!) dan, dan, dan...!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 12 januari 2000 @ 13:42:00 #39
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_242857
Nu voel ik me toch enigszins geintimideerd.
Ga je me stalken?

ps. Wist niet dat er nog andere gebruikers in Fryske Peallen woonden!

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')