abonnement Unibet Coolblue
pi_70810477
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70832387
tvp anders weet ik t wel weer hihihih
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:34:39 #53
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_70833222
Zelfs ik kijk het, en ben ook een man.
Zitten nu in seizoen 3. Soms zitten er afleveringen bij waar ik geen zak aanvindt, maar ik vind het wel leuke serie!
pi_70993021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:35:40 #55
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_70993792
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef Butterfly91 het volgende:
[spoiler]knip
Zo'n lang verhaal, maar geen enkel nieuwtje (voor mij dan)... Verder wel 'n geinig stukje.
Kan echt niet wachten tot 't weer verder gaat! (al zal ik dat toch tot 10/10 moeten doen ).
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:46:31 #56
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_70994073
De eerste aflevering zal trouwens weer een dubbele zijn!
pi_70994139
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:46 schreef babette21 het volgende:
De eerste aflevering zal trouwens weer een dubbele zijn!
Nice
En wat de spoilers betreft heb je gelijk, iedereen die spoilers leest, leest in dit stukje eigenlijk niks nieuws.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:59:14 #58
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_70994366
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Nice
En wat de spoilers betreft heb je gelijk, iedereen die spoilers leest, leest in dit stukje eigenlijk niks nieuws.
Door de titel dacht ik dat er 'n oude bekende terug zou komen (Addie, Burke of die suffe Hahn?!), maar het is eigenlijk meer een "wie heeft de zomer overleefd"-verhaal...
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:33:26 #59
208890 June.
Seriously?
pi_70997079
Even een tvp. Al een tijd geen Grey's meer gekeken en nu het vakantie is..
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:20:20 #60
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_71066661
tvptje!
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:26:40 #61
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_71075719
quote:
EMMY NOMINATIONS
Outstanding Supporting Actress In A Drama Series
Grey's Anatomy • ABC • ABC Studios
Sandra Oh as Dr. Christina Yang
Grey's Anatomy • ABC • ABC Studios
Chandra Wilson as Dr. Miranda Bailey

Outstanding Guest Actress In A Drama Series
Grey's Anatomy • No Good At Saying Sorry (One More Chance) • ABC • ABC Studios
Sharon Lawrence as Robbie Stevens

Outstanding Prosthetic Makeup For A Series, Miniseries, Movie Or A Special
Grey's Anatomy • Stand By Me • ABC • ABC Studios

Outstanding Makeup For A Single-Camera Series (Non-Prosthetic)
Grey's Anatomy • Dream A Little Dream Of Me, Part 1 and Part 2 • ABC • ABC Studios.
Ik snap nooit zo goed dat alle vaste rollen - op Meredith na - onder de bijrollen vallen... Mer heeft de titelrol, maar dat is 't wel zo'n beetje; de rest heeft toch minstens zoveel te doen?!

Ik vond die moeder van Izzie eigenlijk niet bijzonder geweldig (misschien omdat ze me vooral aan Marijke Helwegen deed denken?!), heb echt wel betere gastrollen langs zien komen. Zoals die kerel die de vader van dat hele zieke meisje (met paarse mutsje) speelde!

Ik neem aan dat in één van die genomineerde make-up-afleveringen toch wel die kerel met dat enge gezicht zat (blowhole)!?


Verder wel tof dat er weer zoveel nominaties tussen zitten natuurlijk!!
pi_71076318
Het wordt tijd dat Chandra Wilson de Emmy gaat winnen! Die is alle seizoenen supergoed geweest.
Because simple is bad!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:27:23 #63
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71077398
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed dat alle vaste rollen - op Meredith na - onder de bijrollen vallen... Mer heeft de titelrol, maar dat is 't wel zo'n beetje; de rest heeft toch minstens zoveel te doen?!
Welke categorie wil je dan? Het enige wat ik vreemd vind is dat Meredith als Lead Actress kan worden genomineerd, maar dat is alleen bij de Golden Globes gebeurd (niet gewonnen en m.i. terecht, bedroevend acteerwerk in de eerdere seizoenen).
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef DanielleM het volgende:
Het wordt tijd dat Chandra Wilson de Emmy gaat winnen! Die is alle seizoenen supergoed geweest.
Bailey zit prima in haar rol, maar ik vind haar rol te makkelijk om een Emmy te winnen. Een goede actrice, absoluut, maar de concurrentie is moordend. Sandra Oh is al vijf seizoenen op rij genomineerd, Chandra Wilson inmiddels vier keer op rij maar ik vind Cristina's karakter veel knapper. Katherine Heigl is één keer genomineerd en won toen direcht. Wat mij betreft geheel terecht en het verbaast me dat ze dit jaar niet is genomineerd met haar acteerwerk in de rol als Izzie als patiënt.

Overall gezien 2 Emmy's voor vijf seizoenen is trouwens niet echt een goede score voor een serie.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:39:22 #64
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_71077722
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:27 schreef TNA het volgende:
Welke categorie wil je dan? Het enige wat ik vreemd vind is dat Meredith als Lead Actress kan worden genomineerd, maar dat is alleen bij de Golden Globes gebeurd (niet gewonnen en m.i. terecht, bedroevend acteerwerk in de eerdere seizoenen).
Nou, dat dus: Lead actor/actress. Voor alle vaste rollen! Bij bijrollen (supporting) denk ik aan die barman... of Adele... ofzo.
Pompeo is inderdaad geen hoogvlieger. Niet heel vervelend (hoe zeggen ze dat!? "she kind of grows on you"), maar niet award-waardig...
quote:
Bailey zit prima in haar rol, maar ik vind haar rol te makkelijk om een Emmy te winnen. Een goede actrice, absoluut, maar de concurrentie is moordend. Sandra Oh is al vijf seizoenen op rij genomineerd, Chandra Wilson inmiddels vier keer op rij maar ik vind Cristina's karakter veel knapper. Katherine Heigl is één keer genomineerd en won toen direcht. Wat mij betreft geheel terecht en het verbaast me dat ze dit jaar niet is genomineerd met haar acteerwerk in de rol als Izzie als patiënt.
Ik vind Wilson wel fantastisch, die rol vereist zo'n beetje elke emotie en ze weet het keer op keer weer klaar te spelen. Al haalt ze de laatste tijd wel vaak hetzelfde "trucje" uit... Sandra Oh vond ik het laatste seizoen niet heel bijzonder, al lag dat vooral aan haar verhaallijnen (de Owen-verhaaltjes uitgezonderd, overigens een perfecte tegenspeler voor haar!).
Ik was ook verbaasd dat Heigl niet genomineerd was. Ondanks dat ze er al eentje heeft zou 'n nieuwe nominatie haar gegund zijn nav dit seizoen. (maar de Award zelf zie ik dan toch liever naar Wilson gaan!)
quote:
Overall gezien 2 Emmy's voor vijf seizoenen is trouwens niet echt een goede score voor een serie.
Twee in totaal?! Voor Katherine Heigl en.... Sandra Oh?!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:47:01 #65
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71077915
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:

[..]

Nou, dat dus: Lead actor/actress. Voor alle vaste rollen! Bij bijrollen (supporting) denk ik aan die barman... of Adele... ofzo.
Die rollen kunnen ook guest actors zijn, hoewel ze daar waarschijnlijk weer te vaak in voorkomen. Maar ik vind in dit geval dat er simpelweg geen lead actor/actress is, ze zijn m.i. allemaal supporting.
quote:
Pompeo is inderdaad geen hoogvlieger. Niet heel vervelend (hoe zeggen ze dat!? "she kind of grows on you"), maar niet award-waardig...
Ze is wel beter geworden (serieus, hoe konden ze haar casten?), inmiddels is ze 'gewoon goed', weinig bijzonders. En ze slist nog steeds
quote:
[..]

Ik vind Wilson wel fantastisch, die rol vereist zo'n beetje elke emotie en ze weet het keer op keer weer klaar te spelen. Al haalt ze de laatste tijd wel vaak hetzelfde "trucje" uit... Sandra Oh vond ik het laatste seizoen niet heel bijzonder, al lag dat vooral aan haar verhaallijnen (de Owen-verhaaltjes uitgezonderd, overigens een perfecte tegenspeler voor haar!).
Ik vind Wilson ook heel goed, maar Sandra Oh en Katherine Heigl nog net wat beter. Bij Cristina 'voel' ik echt die innerlijke strijd en de moeite met emoties die ze heeft.
quote:
Ik was ook verbaasd dat Heigl niet genomineerd was. Ondanks dat ze er al eentje heeft zou 'n nieuwe nominatie haar gegund zijn nav dit seizoen. (maar de Award zelf zie ik dan toch liever naar Wilson gaan!)
Haar acteerwerk afgelopen seizoen vond ik echt subliem Natuurlijk ook 'geluk' met haar rol als kankerpatiënt, maar ja, dat speelt bij iedereen wel mee.
quote:
[..]

Twee in totaal?! Voor Katherine Heigl en.... Sandra Oh?!
Heigl won in seizoen 3 en een "Outstanding Casting"-Emmy voor seizoen 2.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:47:03 #66
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_71077916
Oh nee, ik zie 't al: Sandra had geen Emmy maar een Golden Globe!

Al met al hebben ze toch niet echt te klagen hoor, met een waslijst aan nominaties en awards.
En daarnaast: who gives a damn.... als ze maar blijven filmen!!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:48:45 #67
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71077960
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
Oh nee, ik zie 't al: Sandra had geen Emmy maar een Golden Globe!

Al met al hebben ze toch niet echt te klagen hoor, met een waslijst aan nominaties en awards.
En daarnaast: who gives a damn.... als ze maar blijven filmen!!
Ja, ook twee Golden Globes (Sandra Oh en beste serie, beide seizoen 2). Maar dat blijft voor vijf seizoenen een magere score. Wel veel nominaties trouwens. Anyway, het beïnvloedt je kijkplezier natuurlijk niet

[ Bericht 1% gewijzigd door TNA op 17-07-2009 20:55:12 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:57:27 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_71078157
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef TNA het volgende:
Ze is wel beter geworden (serieus, hoe konden ze haar casten?), inmiddels is ze 'gewoon goed', weinig bijzonders. En ze slist nog steeds
Tja, maar wat wil je ook, met een tegenspeler met 1 gezichtsuitdrukking!?
quote:
Haar acteerwerk afgelopen seizoen vond ik echt subliem Natuurlijk ook 'geluk' met haar rol als kankerpatiënt, maar ja, dat speelt bij iedereen wel mee.
Het moet als acteur absoluut in je voordeel zijn om überhaupt zo'n vet lijntje te krijgen, maar even los daarvan: als je er echt op let, heeft ze feitelijk helemaal niet zoveel scènes gehad. Die aflevering waarin ze bv net opgenomen is (en haar eerste operatie had), daar kwam ze zelf nauwelijks in voor; dat ging veel meer om de mensen om haar heen, hoe die daar mee om gingen. En ook tijdens de momenten dat het misging en dus alle aandacht op háár gericht was waren het eigenlijk haar medespelers die de drama neerzetten.... zij lag daar een beetje voor pampus!
En als je het zo bekijkt snap ik het ook wel dat haar overgeslagen hebben (of zal dat toch zijn omdat ze vorig jaar een anti-emmy houding had?! )

Maar eerlijk is eerlijk: de scènes waarin ze dramatisch mocht doen, dééd ze het ook... en hóe!!
quote:
een "Outstanding Casting"-Emmy voor seizoen 2.
Wat lame!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:02:08 #69
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71078279
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

Tja, maar wat wil je ook, met een tegenspeler met 1 gezichtsuitdrukking!?
True that, maar verder zie ik eerlijk gezegd toch weinig potentie in onze Ellen
quote:
[..]

Het moet als acteur absoluut in je voordeel zijn om überhaupt zo'n vet lijntje te krijgen, maar even los daarvan: als je er echt op let, heeft ze feitelijk helemaal niet zoveel scènes gehad. Die aflevering waarin ze bv net opgenomen is (en haar eerste operatie had), daar kwam ze zelf nauwelijks in voor; dat ging veel meer om de mensen om haar heen, hoe die daar mee om gingen. En ook tijdens de momenten dat het misging en dus alle aandacht op háár gericht was waren het eigenlijk haar medespelers die de drama neerzetten.... zij lag daar een beetje voor pampus!
En als je het zo bekijkt snap ik het ook wel dat haar overgeslagen hebben (of zal dat toch zijn omdat ze vorig jaar een anti-emmy houding had?! )

Maar eerlijk is eerlijk: de scènes waarin ze dramatisch mocht doen, dééd ze het ook... en hóe!!
Natuurlijk werd haar acteerwerk voor een deel gedragen door de situatie en de mensen om haar heen, maar dat geldt in zekere mate voor iedereen. Sandra Oh kon voor een deel zulk acteerwerk neerzetten omdat iedereen meeleefde met haar in situatie met een man met PTSS die haar begon te wurgen en niet met zijn emoties om kon gaan. En zo gold bij Katherine Heigl het feit dat ze kanker had en de liefde van de mensen om haar heen. Maar de expressie van haar emoties vind ik echt onovertroffen. Denk ook aan het moment waarop ze voor haar eigen team staat als "patiënt X" en haar expressies op het bed wanneer ze ziek is. Ik leef zelden zo mee met een actrice. Hulde
quote:
[..]

Wat lame!
pi_71083767
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef TNA het volgende:


Ze is wel beter geworden (serieus, hoe konden ze haar casten?), inmiddels is ze 'gewoon goed', weinig bijzonders. En ze slist nog steeds
Dat slissen irriteert me nog niet eens zo, maar vergeleken met de rest is ze absoluut geen goede actrice. Meredith boeit me ook het minst van allemaal. Ik zou het niet erg vinden al ze haar eruit zouden schrijven. Met Lexie hebben ze nog een Grey in huis dus ze hoeven de titel niet eens te veranderen!
Because simple is bad!
  maandag 20 juli 2009 @ 21:09:44 #71
263409 dierenfanaat
Be kind for animals
pi_71160625
tvp
Change the things you want to change because you are the only one who has the abilitty to realy make it succeed
  maandag 20 juli 2009 @ 21:11:56 #72
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71160728
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef DanielleM het volgende:

[..]

Dat slissen irriteert me nog niet eens zo, maar vergeleken met de rest is ze absoluut geen goede actrice. Meredith boeit me ook het minst van allemaal. Ik zou het niet erg vinden al ze haar eruit zouden schrijven. Met Lexie hebben ze nog een Grey in huis dus ze hoeven de titel niet eens te veranderen!
Meredith eruit, Lexie een rol als naughty nurse en de serie en titel veranderen in Addison's Anatomy. Verdriedubbeling van de kijkcijfers. Vote TNA.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:18:07 #73
208890 June.
Seriously?
pi_71172088
Jaa, Addison Ik snap nog steeds niet waarom ze de serie heeft verlaten en in PP is gaan spelen. Ze moet terug
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:10:26 #74
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71189778
tvptje zou die t houden tot 24 september
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:27:19 #75
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71210519
http://www.telegraaf.nl/p(...)_worden__.html?p=1,1

Zou het waar zijn? Het is de Telegraaf natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')