Ben ik met je eensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
Inderdaad, erg toepasselijk!
Had ik overigens al gezegd dat ikKristel
er erg leuk en lief uit vind zien?
Ja? Nou, bij deze dan nog een keer
is facebook nodig als je al hyves en twitter heb?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef MarijeH het volgende:
Heb me vanmiddag aangemeld op facebook.![]()
Ohja voor ik het vergeet. Mooie topic titel
Wat nu weer? (ik ben er altijd niet als het nieuws erisquote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Broekie het volgende:
Oeh, ging daar even iets mis bij de techniek zeg! Foei!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat nu weer? (ik ben er altijd niet als het nieuws eris)
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de technicus zat weer eens te prutsen met de nieuws-opener.
dan is het ook niet belangrijkquote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat nu weer? (ik ben er altijd niet als het nieuws eris)
Nee eigenlijk niet, maar ik wil even kijken of het wat is. Anders stop ik ermee. Als het wel wat is stop ik met of hyves of twitter.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is facebook nodig als je al hyves en twitter heb?
Is best gezellig daar hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef MarijeH het volgende:
Heb me vanmiddag aangemeld op facebook.![]()
Ohja voor ik het vergeet. Mooie topic titel
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Broekie het volgende:
Mjah, sorry Michiel, niets persoonlijks, maar van mij mag je vaker een avondje vrij nemen. Zolang Kristel dan maar voor je invalt
Ze heeft dan ook al ervaring met avondprogramma's hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Broekie het volgende:
Mjah, sorry Michiel, niets persoonlijks, maar van mij mag je vaker een avondje vrij nemen. Zolang Kristel dan maar voor je invalt
Het lief en leuk zijn heeft niets met radio evering te maken hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook al ervaring met avondprogramma's hè?
Op SLAM!FM presenteerde ze "Kristel Kicks", elke werkdag tussen 19 en 22 uur. Een ex-concurrent dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |