Of in Brussel:quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een Belgenmop, speciaal voor Roel_Jewel: De federale regering moet een nieuwe begroting sluiten omdat de EU deze te onrealistisch vindt.
Ik heb het album in het echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb het album in het echtKan dat dan? zijn die niet beveiligd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan dat dan? zijn die niet beveiligd?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb het album in het echtWaarom zou je naar de bieb gaan om te rippen als je The Pirate Bay hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat die site verboden was?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je naar de bieb gaan om te rippen als je The Pirate Bay hebt
Geen idee, maar ik was toch in de bieb en kwam het tegen. Ik had het album nog niet gedownloadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je naar de bieb gaan om te rippen als je The Pirate Bay hebt
Kortom: de muziekindustrie laat zich eerst zonder meer verkrachten en schreeuwen pas moord en brand als de schade geleden is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik was toch in de bieb en kwam het tegen. Ik had het album nog niet gedownload.
Oh en er zit geen echt geen beveiliging op.
Lucky bastardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik was toch in de bieb en kwam het tegen. Ik had het album nog niet gedownload.
Oh en er zit geen echt geen beveiliging op.
Ja, ze moeten niet zeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kortom: de muziekindustrie laat zich eerst zonder meer verkrachten en schreeuwen pas moord en brand als de schade geleden is.
Ja, want als ze het lekker zouden vinden zou het geen verkrachting zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kortom: de muziekindustrie laat zich eerst zonder meer verkrachten en schreeuwen pas moord en brand als de schade geleden is.
De muziekindustrie zich moet eens vernieuwen ipv alleen maar moord en brand schreeuwenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |