abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:46:17 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70176596
Hier verder.

Deel 1

So You Think You Can Dance season 5, de deelnemers:

De Top 20



Adé Obayomi, 20 jaar, contemporary/hip hop



Ashley Valerio, 22 jaar, contemporary/jazz



Asuka Kondoh, 25 jaar, latin ballroom



Brandon Bryant, 19 jaar, contemporary



Caitlin Kinney, 21 jaar, contemporary ballet



Evan Kasprzak, 21 jaar, Broadway



Janette Manrara, 26 jaar, salsa



Jason Glover, 21 jaar, contemporary



Jeanine Mason, 18 jaar, contemporary



Jonathan Platero, 21 jaar, salsa



Karla Garcia, 23 jaar, contemporary jazz



Kayla Radomski, 18 jaar, contemporary/jazz



Kupono Aweau, 23 jaar, contemporary



Max Kapitannikov, 26 jaar, latin ballroom



Melissa Sandvig, 29 jaar, klassiek ballet



Paris Torres, 19 jaar, contemporary



Phillip Chbeeb, 20 jaar, popping/hip hop



Randi Evans, 23 jaar, contemporary/jazz



Tony Bellissimo, 20 jaar, hip hop



Vitolio Jeune, 26 jaar, contemporary



[ Bericht 92% gewijzigd door Malahide op 19-06-2009 20:12:44 ]
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:40:55 #2
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70178536
Nieuw vers deeltje
pi_70181426
Jammer dat Max eruit moest. Dat voetenwerk tijdens zijn solo was echt fantastisch. Die Kupona stond alleen maar met zijn lichaam te waven.

En dat lichaam van Asuko
Jammer dat ze een enigszins koude uitstraling heeft, maar damn, je zal maar een vriendin hebben met zo'n figuur en dan daar mee gaan stijldansen. Hoezo de ogen van de hele danszaal op jouw gericht
beter een knipoog dan een blauw oog
  ESF Reporter vrijdag 19 juni 2009 @ 22:31:34 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_70181835
TangoVietnamesewaltz ( ) Pasodoble!

Mijn conspiracy theory-petje staat weer op, ik denk dat de jury heel graag de partner van Max naar de finale wil 'sturen', ondanks het feit dat ze misschien niet de meest favoriete persoon is bij het stemmend publiek. Ik vermoed dat tenminste, ik merk het bij mezelf, ik vergeet 'r steeds. Zelfs haar naam weet ik niet meer.
Anyway, aangezien Kupono wel een hele populaire jongen is (jaja hij zat in de bottom 3 maar iedereen weet wie Kupono is), hopen ze op deze manier dat MeisjeZonderNaam, als partner van Kupono, meer in de smaak gaat vallen en zo beter gaat scoren bij het publiek.

Niet dat ik het niet eens ben met de keuze van de jury voor wat betreft de meiden. Maar ik denk dat ze haar van Max weg wilden hebben en hem daarom naar huis hebben gestuurd. Of ben ik de enige die Kupono's solo erg matig vond?

Die 'muzikale' artiesten worden met de minuut triester, trouwens. Kon de gast-danseres niet nog een encore geven in plaats van dat playbackende wicht?
pi_70182258
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Cee het volgende:
Niet dat ik het niet eens ben met de keuze van de jury voor wat betreft de meiden. Maar ik denk dat ze haar van Max weg wilden hebben en hem daarom naar huis hebben gestuurd. Of ben ik de enige die Kupono's solo erg matig vond?
Ik vond het ook 3x niks. Ook die solo van dat 3e meisje trouwens. Volgens mij deed ze vorige keer ook al een solo en net als vorige keer stond ze nu ook weer te wankelen bij die move waar ze heel stoer in balans wilde staan met 1 been omhoog.
quote:
Die 'muzikale' artiesten worden met de minuut triester, trouwens. Kon de gast-danseres niet nog een encore geven in plaats van dat playbackende wicht?
playbacken ja
Die vorige rapper 'zong' tenminste nog live.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:02:47 #6
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70187953
De 'muzikale' acts zijn inderdaad van bedroevend niveau bij SYTYCD. Geef Nigel een paar tapschoenen en een microfoon en ik weet zeker dat je een betere interval act hebt .

Cee's theorie over Kayla - zo heet ze - vind ik spannend want ik hou van complotten, maar Kayla was juist één van de top twintigers die bij de audities al heel veel in beeld is gekomen (opgegroeid bij haar single mum, die opa en oma te pas en te onpas op de voorste rij). Voor mij is ze in ieder geval één van de bekendste meiden. Ik denk inderdaad dat Max gesneuveld is om het snoepje Kupono (overigens de exotische versie van Christopher Lambert) nog even te behouden. En ja, die solo van hem sloeg nergens op, net zoals zijn hiphop de avond ervoor, en dat terwijl Max's solo én pop jazz met Kayla erg goed waren . Max verdient ter compensatie wel een geile samba met Mary in de finale !
You cheated on me with choreography.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:26:00 #7
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70187982
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Max eruit moest. Dat voetenwerk tijdens zijn solo was echt fantastisch. Die Kupona stond alleen maar met zijn lichaam te waven.

En dat lichaam van Asuko
Jammer dat ze een enigszins koude uitstraling heeft, maar damn, je zal maar een vriendin hebben met zo'n figuur en dan daar mee gaan stijldansen. Hoezo de ogen van de hele danszaal op jouw gericht
Japanners hebben idd een wat koude uitstraling, altijd (heb japans gestudeerd ). Maar zij is, ondanks die koelte, gewoon heel sexy. Al moet ik wel zeggen dat ik haar nog niet heb zien stralen tot nu toe. Zij heeft een salsa nodig
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Cee het volgende:
TangoVietnamesewaltz ( ) Pasodoble!

Mijn conspiracy theory-petje staat weer op, ik denk dat de jury heel graag de partner van Max naar de finale wil 'sturen', ondanks het feit dat ze misschien niet de meest favoriete persoon is bij het stemmend publiek. Ik vermoed dat tenminste, ik merk het bij mezelf, ik vergeet 'r steeds. Zelfs haar naam weet ik niet meer.
Anyway, aangezien Kupono wel een hele populaire jongen is (jaja hij zat in de bottom 3 maar iedereen weet wie Kupono is), hopen ze op deze manier dat MeisjeZonderNaam, als partner van Kupono, meer in de smaak gaat vallen en zo beter gaat scoren bij het publiek.

Niet dat ik het niet eens ben met de keuze van de jury voor wat betreft de meiden. Maar ik denk dat ze haar van Max weg wilden hebben en hem daarom naar huis hebben gestuurd. Of ben ik de enige die Kupono's solo erg matig vond?

Die 'muzikale' artiesten worden met de minuut triester, trouwens. Kon de gast-danseres niet nog een encore geven in plaats van dat playbackende wicht?
Welke muzikale act, ik heb niets gezien

En oei, die theorie.. hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat je gelijk zou kunnen hebben. Idd lijkt Kayla niet echt favo bij het publiek (bij mij iig niet zo) en toch blijven de judges haar de hemel inprijzen. En waar Tony werd weggestuurd omdat hij een locking-solo deed, wordt bij haar niet eens benoemd dat ze staat te wiebelen een aantal keer. Vreemd....


Nu moeten we weeeeeer wachten Gaan we maar weer verder met season 4 kijken
  maandag 22 juni 2009 @ 09:44:44 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70244400
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Kun je het niet gewoon op de fok! frontpage laten zetten? Dan staat het in no-time ook op Geenstijl zonder bronvermelding en met duizenden pageviews vindt het snel zijn weg naar de VS zelf. Echt waar, je hebt goud in je handen

Die show wordt door miljoenen bekeken!
Is ook een optie. Want Perez wil niet echt...

Maar goed, hoe doe ik dat? Mod?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_70245977
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Is ook een optie. Want Perez wil niet echt...

Maar goed, hoe doe ik dat? Mod?
Stuur een PM naar Feejx met je verhaal en een duidelijke uitleg.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:10:46 #10
148174 Kantar
TV junkie.
pi_70251924
Zo, eindelijk alle afleveringen van dit seizoen kunnen kijken! Ik moest eigenlijk de tweede helft van s4 nog zien, maar dat heb ik voor nu maar even overgeslagen. Maar ik moet zeggen, voor zover ik me kan herinneren vind ik dit seizoen nu al stukken leuker dan het vorige! Leuke dansers (al zitten er wel weer een paar nietszeggende typetjes bij), goede choreografie en de gekste juryleden - Botox Mary!

Ik heb op het moment geen zin om de afgelopen afleveringen allemaal van commentaar te voorzien, maar dansers die er voor mij uitspringen zijn iig:
- Randi ( )
- Evan
- Ashley ( )
- Jeanine
- Kayla (Cee, ik geloof niets van je conspiracy theorie! )
- Kupono
- Melissa
- Phillip ( )

[ Bericht 3% gewijzigd door Kantar op 22-06-2009 14:19:25 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 14:58:01 #11
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70253712
!

Blote kut in Amerikaanse dansshow

ik heb die titel zo niet verzonnen hoor!...

[ Bericht 8% gewijzigd door Turbomuis op 22-06-2009 15:03:34 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 22 juni 2009 @ 15:33:35 #12
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
  maandag 22 juni 2009 @ 15:47:38 #13
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70255494
Oh My GOD ik heb me een rotje gelachen om de commentaren

Welkom terug Kantar (jij was aardig actief in het vorige deel toch?)

Nog 3 dagen wachten
  maandag 22 juni 2009 @ 16:35:51 #14
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70257359
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Saeramir het volgende:
Oh My GOD ik heb me een rotje gelachen om de commentaren
Goed he... nooit geweten dat ik kansloos was. Maar godzijdank, ik ben er over ingelicht. Wat een opluchting...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 22 juni 2009 @ 19:30:19 #15
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70263927
Hilarisch die reacties op de FP. Zou het balletje nu toch gaan rollen?

Goed YouTube filmpje overigens!

@Saeramir: ik heb vandaag de audities van seizoen 4 weer eens bekeken en ben nu overstag voor Evan hoor. Die auditie van hem was .
You cheated on me with choreography.
pi_70267847
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Goed he... nooit geweten dat ik kansloos was. Maar godzijdank, ik ben er over ingelicht. Wat een opluchting...

Wel leuk dat nog steeds de helft denkt dat jij het er zelf in hebt gephotoshopt.
Wat mensen ook niet echt snappen is de nieuwswaarde. Nipplegate heeft miljoenen mensen bezig gehouden in Amerika. Naar SYTYCD kijken ook miljoenen. En of het nu een lichtsinval-illusie is of een frame bijgewerkt door een lollige eindmontage-student, het blijft erg lijken op een netjes geschoren poesje en het wordt vertoond op de Amerikaanse familiezenders

Filmpje natuurlijk nu wel op fora's verspreiden voordat iemand anders het zelf copieert en verspreid. Die miljoen pageviews moeten wel naar jou gaan
Maar goed, zodra Fox er lucht van krijgt wordt het filmpje van Youtube afgehaald.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 22 juni 2009 @ 22:35:55 #17
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70272307
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wel leuk dat nog steeds de helft denkt dat jij het er zelf in hebt gephotoshopt.
Wat mensen ook niet echt snappen is de nieuwswaarde. Nipplegate heeft miljoenen mensen bezig gehouden in Amerika. Naar SYTYCD kijken ook miljoenen. En of het nu een lichtsinval-illusie is of een frame bijgewerkt door een lollige eindmontage-student, het blijft erg lijken op een netjes geschoren poesje en het wordt vertoond op de Amerikaanse familiezenders

Filmpje natuurlijk nu wel op fora's verspreiden voordat iemand anders het zelf copieert en verspreid. Die miljoen pageviews moeten wel naar jou gaan
Maar goed, zodra Fox er lucht van krijgt wordt het filmpje van Youtube afgehaald.
Filmpje is niet van mij, ik hield het braaf bij de foto. Net iets minder kansloos, leek me...

Ik heb bij die commentaren af en toe wel de neiging om een 'ja maar'-reactie neer te zetten. Maar dat doe ik lekker niet
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 22 juni 2009 @ 22:57:04 #18
148174 Kantar
TV junkie.
pi_70273292
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Saeramir het volgende:
Welkom terug Kantar (jij was aardig actief in het vorige deel toch?)
Dank u! En jep, ik ben een van de SYTYCD-liefhebbers op Fok!

Mooi nieuwsbericht trouwens, hopen dat het balletje nu toch echt gaat rollen. Die intro is namelijk voor het grootste deel al hetzelfde sinds het allereerste seizoen (op de achtergrondbeelden van ''nieuwere'' deelnemers na). En zoals in het vorige topic vermeld zijn het inderdaad dansers uit het eerste seizoen die je (in dit geval onthoofd) dus ziet dansen. Ik ben wel benieuwd wie dat dan precies is - Snow is de enige ballroomdanseres die ik me zo kan herinneren, maar zij zit al in een ander shot in het intro.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 03:08:58 #19
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70278320
Wat is eigenlijk die Hot Tamales Train waar Mary het altijd over heeft?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 05:48:39 #20
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70278652
Hot Tamale Train

A metaphorical term used by the judges on the Fox reality TV show “So You Think You Can Dance” which suggests a dancer that performs at a high level and exhibits an element of “hot and sexiness” in their routine should be riding this imaginary vehicle.
Nigel: "I think you did very well. If you're not riding the Hot Tamale Train tonight, you're certainly on the platform."

(www.urbandictionary.com)


Echt waar!!


Nog een weetje over de Hot Tamale Train: Het lijkt alsof ze dat al gilt sinds seizoen 1, maar dat is dus niet zo! Pas in seizoen 3 met Anya en Danny
  dinsdag 23 juni 2009 @ 05:51:10 #21
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70278654
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Kantar het volgende:

[..]

Dank u! En jep, ik ben een van de SYTYCD-liefhebbers op Fok!

Mooi nieuwsbericht trouwens, hopen dat het balletje nu toch echt gaat rollen. Die intro is namelijk voor het grootste deel al hetzelfde sinds het allereerste seizoen (op de achtergrondbeelden van ''nieuwere'' deelnemers na). En zoals in het vorige topic vermeld zijn het inderdaad dansers uit het eerste seizoen die je (in dit geval onthoofd) dus ziet dansen. Ik ben wel benieuwd wie dat dan precies is - Snow is de enige ballroomdanseres die ik me zo kan herinneren, maar zij zit al in een ander shot in het intro.
Tja, dat Snow ergens anders voorkomt in het fimpje wil natuurlijk niet alles zeggen.. Maar toch heb ik het gevoel dat het iemand anders was.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 05:52:08 #22
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70278656
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Filmpje is niet van mij, ik hield het braaf bij de foto. Net iets minder kansloos, leek me...

Ik heb bij die commentaren af en toe wel de neiging om een 'ja maar'-reactie neer te zetten. Maar dat doe ik lekker niet
Ik vind het ongelofelijk knap dat je dat kan ik zou echt mijn mond niet kunnen houden!!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 05:55:12 #23
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70278662
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Malahide het volgende:
Hilarisch die reacties op de FP. Zou het balletje nu toch gaan rollen?

Goed YouTube filmpje overigens!

@Saeramir: ik heb vandaag de audities van seizoen 4 weer eens bekeken en ben nu overstag voor Evan hoor. Die auditie van hem was .
Jaaaaaaaaaaaaah jij ook Heerlijk om mijn liefde te delen met iemand Krijg meteen de kriebels om die auditie nog een keer te gaan kijken..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 06:37:40 #24
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70278720
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 05:48 schreef Saeramir het volgende:
Hot Tamale Train

A metaphorical term used by the judges on the Fox reality TV show “So You Think You Can Dance” which suggests a dancer that performs at a high level and exhibits an element of “hot and sexiness” in their routine should be riding this imaginary vehicle.
Nigel: "I think you did very well. If you're not riding the Hot Tamale Train tonight, you're certainly on the platform."

(www.urbandictionary.com)


Echt waar!!


Nog een weetje over de Hot Tamale Train: Het lijkt alsof ze dat al gilt sinds seizoen 1, maar dat is dus niet zo! Pas in seizoen 3 met Anya en Danny
Hot Tamales zijn eigenlijk hele hete Amerikaanse kaneelsnoepjes:

You cheated on me with choreography.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:29:28 #25
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_70280540
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 05:52 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik vind het ongelofelijk knap dat je dat kan ik zou echt mijn mond niet kunnen houden!!
Gevalletje 'what's the use'...
Ik denk niet dat het zinvol is verder enzo.

Wel grappig dat er halve conspiracytheorieen ontstaan, dat iemand de show saboteerd ofzo. Niemand die op youtube de leader van het orginele programma ziet?

(En oja, ik ben NIET kansloos, ik heb WEL een leven en ben GEEN nerd!)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')