abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 8 januari 2000 @ 11:53:00 #1
1946 Sjeknek
Beter een scheur in je muur...
pi_242444
Misschien kwam ik in een aantal topics iets te hard door de bocht, waardoor het voor sommigen te grof overkwam. Voor diegenen die vinden dat het niveau van het Fok!Forum daardor daalt; mijn excuses. Waar het mij om gaat is er hier mensen zijn die zichzelf beter en groter voelen dan de gemiddelde Fok!ker. Daar ben ik heftig op tegen. Ik vind dat iedereen een mening over een onderwerp of persoon mag hebben, zolang het niet op schelden gaat lijken. Misschien hebben sommige mensen op dit forum een betere naam dan een ander, omdat ze er meer tijd voor nemen, of gewoon meer tijd hebben natuurlijk. Mensen die hier een 'betere' naam hebben (ik zal geen naam noemen), mogen daar geen misbruik van maken, door andere Fok!kers die minder vaak (kunnen) posten de grond in te praten. Dat vind ik persoonlijk het meest zielige wat je maar kunt doen op zo'n geweldig forum als dit!
dan een muur in je scheur
  zaterdag 8 januari 2000 @ 12:02:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_242445
Misschien kun je dit soort topics beter in Feedback openen. Daar horen dit soort opmerkingen thuis. Niet op het BB-forum. Dat je een eigen mening hebt is prima, maar plaats deze in Feedback, daar past hij beter als hier. Het is opzich een prima topic, maar in Feedback.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')