Omdat vrouwen lastig moeten poepen doorgaans. Men, 2x per week als man is niet goed. Ik zou gewoon doorgaan met hardlopen. Komt vanzelf als je meer spiermassa krijgt en dus meer begint te verbranden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef boskameel het volgende:
Nee. Hoezo?
Misschien is krachttraining toch wel iets om rekening mee te houden. Vanaf deze week maar eens mee beginnen.
Dan eet je echt te weinig vezels. Veel volkorenproducten eten en vette troep laten staan. Ook veel fruit eten en van die pro-biotica wil ook goed helpen weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef rsmits het volgende:
Ik heb ook een zeer trage stofwisseling. Soms zelfs 1 x per week... Dat kan erg lastig zijn, want als ik ook maar IETS teveel eet, word ik al dikker :-(
Daar moet ik dus heel goed op letten...
Tip : Vette vis (Niet gefrituurd bedoel ik dan) en genoeg fruit eten.
Met de drie kwartier cardio die ts doet zal hij geen spiermassa verbranden bij deze intensiteit. Als je uren zeer intensief traint (of flink anorexia hebt) dan pas ga je spiermassa verbranden. En dan moet je als gezond persoon nog je best doen om dat te bereiken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef Deetch het volgende:
Als je intensiteit te hoog is ga je spiermassa verbranden ipv vet. Hartslag moet je ongeveer op 70% houden van je maximum. Je maximum hartslag is ongeveer 220-leeftijd.
om je stofwisseling goed aan de praat te houden meot je in ieder geval ontbijten en proberenm 6x per dag een beetje te eten. Va een hongerdieet val je wel af maar je stofwisseling wordt er alleen maar slechter van.
2x schijten per week is trouwens veel te weinig. Normale frequentie is dagelijks, of in ieder geval 5x per week. "een dag niet gescheten is een dag niet geleefd"
koffie drinkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef boskameel het volgende:
Maar mijn 2 keer per week zijn ook gek. Ik eet ook erg veel fruit juist, en alleen maar volkorenbrood.
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Stofwisseling, spijsvertering en stoelgang zijn wel verschillende dingen, hè. Trage stoelgang heeft m.i. weinig met stofwisseling te maken.
En heb je er last van? Buikpijn o.i.d.?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef boskameel het volgende:
Maar mijn 2 keer per week zijn ook gek. Ik eet ook erg veel fruit juist, en alleen maar volkorenbrood.
Zit in groene thee ook caffeine? Caffeine kan namelijk een leuk effect op je schildklier hebben waardoor je spijsvertering sneller wordt. Nicotine overigens ook. Oftwel, ga koffie drinken en roken, het kan zo maar eens helpenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef boskameel het volgende:
Nee, nooit buikpijn. Koffie vind ik niet echt zo lekker, daarom drink ik groene thee.
Denk dat ik deze week dan eens begin met hardlopen als cardio, in plaats van de apparaten die ik normaal gebruik. Echt weinig eet ik ook niet, meestal 6 boterhammen verspreid over de dag, 's avonds een maaltijd + yoghurt/ fruit.
Ben vanaf maart bezig nu, en 7 kg is dan wel weinig. Of het moeten spieren zijn, maar dat lijkt me stug omdat ik geen krachttraining heb gedaan.
Flauwekul. Je moet sowieso niet zelf willen klooien met je schildklier/stofwisseling.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef boskameel het volgende:
Roken om af te vallen. Eigenlijk ben ik op zoek naar gezondere methodes
. Ik lees wel overal dat groene thee de stofwisseling versneld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |