zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:14 schreef themauster het volgende:
pfff en ook van dit nummer wordt ik zat van het wordt weer tijd voor een verse lading nieuwe muziek
Dat heb ik de hele week niet gedaan behalve gisterochtend en vanochtend hehe en nog valt het me opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zekermaar als je een week geen 3 luistert dan valt dat niet op
mja, zal welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik de hele week niet gedaan behalve gisterochtend en vanochtend hehe en nog valt het me op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjibbe die door Eric uit z'n sokken wordt geblazen... ideetje voor een uuropener?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Misschien moeten ze die jingle aan het begin van het programma laten horen. Tegen de tijd dat de waarschuwing wordt afgegeven, ben ik allang druk bezig om mn sokken te zoeken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Misschien moeten ze die jingle aan het begin van het programma laten horen. Tegen de tijd dat de waarschuwing wordt afgegeven, ben ik allang druk bezig om mn sokken te zoeken.
jij kan het zeggen tegen zequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjibbe die door Eric uit z'n sokken wordt geblazen... ideetje voor een uuropener?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |