abonnement Unibet Coolblue
pi_69978299
He allemaal,

Allereerst...Ja, ik weet dat er een centraal topic is / was, maar deze was al giga oud. Dus vandaar dat ik toch maar een nieuw topic open...

Een maat van mij en ik zijn op zoek naar een leuke locatie voor lekker 2 weken zomervakantie. Nu hebben we 2 de keuze uit 2 opties die ons beide alletwee wel geweldig lijken.

De eerste optie is een rondreis langs de Oostkust van Amerika. We vliegen dan op New York waar we een paar nachten blijven. Daarna vliegen we door naar Miami, waar we met een huurauto wat rond kunnen crossen. Deze reis zou dan 11 dagen duren (13 dagen incl vliegen). Hierover is genoeg info te vinden, genoeg te doen etc. Enige probleem is regenseizoen / hurricaneseason (weet een van jullie hoeveel je hiervan merkt begin augustus?)

De 2e optie is Isla Margarita voor 14 dagen (16 dagen incl vliegen). Nu kunnen we wel wat info hierover vinden, maar die verschilt nogal van elkaar, of is al redelijk tot zeer gedateerd. Wij zijn dus eigenlijk benieuwd naar wat we kunnen verwachten van Isla Margarita. Als je rond leest is hier ook genoeg te doen en te ondernemen , maar klopt dit ook? Kun je er naast wat actieve dingen ook nog een beetje op stap, gezellig wat feesten etc.? En komen er ook nog wat mensen van onze leeftijd (wij zijn beide 26), of is het vooral de bejaardenclub die er zijn toevlucht vindt?

Nog wat extra info...Wij zijn beide op zoek naar een mengeling tussen leuke activiteit, wat zon zee strand, en een leuk nachtleven.

Ik hoor graag of er bij jullie wat meer info te halen is...
Live to ride, ride with your heart
pi_69978365
Een vakantie eiland waar je plat gaat liggen (vermoedelijk) of rond trekken door het zuiden van de states vind ik lastig te vergelijken. Ik weet wel wat ik zou kiezen en dat is de VS. 2 weken grotendeels op het strand liggen vind ik persoonlijk wat te lang.
pi_69978423
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:04 schreef Godtje het volgende:
Een vakantie eiland waar je plat gaat liggen (vermoedelijk) of rond trekken door het zuiden van de states vind ik lastig te vergelijken. Ik weet wel wat ik zou kiezen en dat is de VS. 2 weken grotendeels op het strand liggen vind ik persoonlijk wat te lang.
Even voor de duidelijkheid, het is dus niet de bedoeling dat we plat gaan liggen....we zijn juist op zoek naar toch iets te doen....

En ja, natuurlijk zijn die 2 niet echt te vergelijken, maar beide hebben leuke dingen te doen...

Maar daar gaat het in dit topic niet echt om (hoewel ik je reactie natuurlijk altijd prettig vind). Het gaat meer om ervaringen op Isla Margarita....Hoe zijn die etc...
Live to ride, ride with your heart
pi_69979192
Alles en meer over Isla Margarita:
http://www.islamargarita-forum.nl/
Voor en door Nederlanders die er wonen, werken en/of op vakantie geweest zijn. Erg informatief.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_70011899
ik hoor juist verhalen dat Isla Margarita is uitgestorven.. weet niet of je daar nog naar toe wilt..
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 12:12:27 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_70021280
Ik zet hem er toch even bij: Isla Margarita deeltje 2
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_70038438
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:54 schreef CalleOcho het volgende:
ik hoor juist verhalen dat Isla Margarita is uitgestorven.. weet niet of je daar nog naar toe wilt..
Is dit zo? Waar heb je die info vandaan? Moet ook wel zeggen dat ik weinig actuele info terug kan vinden namelijk....
Live to ride, ride with your heart
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')