abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 6 januari 2000 @ 11:13:00 #1
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_241851
Vanmorgen vertelde burgemeester de Jong van de gemeente Leek in het Nieuwsprogramma van Radio Noord dat Willem niet gehuldigd of officieel ontvangen wordt op het gemeentehuis van Leek. De burgemeester vond niet dat hij een buitengewone prestatie of iets voor de gemeenschap had geleverd.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  donderdag 6 januari 2000 @ 11:43:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_241852
quote:
op 01-06-2000 om 11:13 AM schreef Jangalene het volgende: (...)De burgemeester vond niet dat hij (...)iets voor de gemeenschap had geleverd.
Voor mij als leek, leek hij Leek in ieder geval wat naamsbekendheid te hebben gegeven. Ik had er iig nog nooit van gehoord.

Verder heeft hij meteen wat vooroordelen over Friezen de wereld uit geholpen. Zo weten we nu dat ze daar niet meer in berenvellen rondlopen, dat ze kunnen lezen en schrijven etc. etc.

Doe niet zo flauw burgemeester, gun die man ook eens wat.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_241853
GHeaven,

En dat ze goed kunnen koken, alhoewel ze verloren wel erg veel kilo's allemaal en Anouk?
Nee sorry geintje, kon het niet laten.
Zal het nooit meer doen.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_241854
Leek is toch groningen? misschien wel een jaloerse burgemeester, die nix van friesen moet hebben
Ik ben online
  donderdag 6 januari 2000 @ 12:32:00 #5
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_241855
Leek is inderdaad prvincie Groningen, de strijd Friezen - Groningers is groot.
Daar komt nog bij dat Willem bij Tolbert (een dorp in de Gemeente Leek) voetbalt en dat dorp ieder jaar een Oudejaarsstunt heeft. De Gemeente heeft dit jaar deze stunt verboden waarna het dorp een zeer sarcastische overlijdensadvertentie heeft gepubliceerd. Hierdoor zijn de spanningen Tolbert versus burgemeester/gemeente Leek nogal opgelopen. Of dit ook het besluit van de burgemeester inzake Willem heeft beinvloed????
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  donderdag 6 januari 2000 @ 12:53:00 #6
2004 sunshine
Still shining!
pi_241856
Voor Willem hoop ik dat zijn voetbalclub een avond organiseerd. Hij heeft nog steeds fans genoeg, die hem op kunnen vangen.

Ik vond het al vreselijk hoe hij werd uitgescholden tijdens BB, maar dat hij nu alles voorbij is, nog steeds met de nek wordt aangekeken is toch te gek voor woorden. Iedereen is er van overtuigd dat de beelden die VOO uit heeft gezonden, gemanipuleerd waren en de waarheid verbloemden. We kijken met andere ogen naar alle ex-bewoners die de dupe van die beelden zijn geworden (op welke manier dan ook), behalve naar Willem.
En dat begrijp ik niet. Ik word daar een beetje triest van......

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  donderdag 6 januari 2000 @ 14:50:00 #7
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241857
Waar ik een beetje triest van wordt is de manier waarop non-nieuws opeen tot nieuws verheven wordt.

Willem wordt niet gehuldigd in Leek. Zo ken ik er ook een paar.

Casey heeft niet de hoofdprijs in de staatsloterij gewonnen.
Nederland wordt niet een republiek.
Ik heb geen groen haar.
Marco Borsato heeft geen sex gehad met Patrick Kluivert.
Sabine is niet zwanger.
Badgirl heeft haar ICQ niet aanstaan.
De Betuwe stroomt vandaag niet onder.
Im Westen nichts neues.


Enzovoort enzovoort...

pfffff.....

Groetjes, Casey

pi_241858
quote:
op 01-06-2000 om 02:50 PM schreef Casey het volgende:
Waar ik een beetje triest van wordt is de manier waarop non-nieuws opeen tot nieuws verheven wordt.

Willem wordt niet gehuldigd in Leek. Zo ken ik er ook een paar.

Casey heeft niet de hoofdprijs in de staatsloterij gewonnen.
Nederland wordt niet een republiek.
Ik heb geen groen haar.
Marco Borsato heeft geen sex gehad met Patrick Kluivert.
Sabine is niet zwanger.
Badgirl heeft haar ICQ niet aanstaan.
De Betuwe stroomt vandaag niet onder.
Im Westen nichts neues.


Enzovoort enzovoort...

pfffff.....

Groetjes, Casey



Patrick zegt van wel
Ik ben online
  donderdag 6 januari 2000 @ 15:55:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241859
  donderdag 6 januari 2000 @ 21:19:00 #10
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_241860
quote:
op 01-06-2000 om 02:50 PM schreef Casey het volgende:
Waar ik een beetje triest van wordt is de manier waarop non-nieuws opeen tot nieuws verheven wordt.

Willem wordt niet gehuldigd in Leek. Zo ken ik er ook een paar.

Casey heeft niet de hoofdprijs in de staatsloterij gewonnen.
Nederland wordt niet een republiek.
Ik heb geen groen haar.
Marco Borsato heeft geen sex gehad met Patrick Kluivert.
Sabine is niet zwanger.
Badgirl heeft haar ICQ niet aanstaan.
De Betuwe stroomt vandaag niet onder.
Im Westen nichts neues.


Enzovoort enzovoort...

pfffff.....

Groetjes, Casey


Toch is het lullig voor Willem...en is de staatsloterij nog niet geweest...of wel?

U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:26:00 #11
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241861
quote:
op 01-06-2000 om 09:19 PM schreef Zelda het volgende:
Toch is het lullig voor Willem...en is de staatsloterij nog niet geweest...of wel?


WOW!!!! Kan ik hem dan toch nog winnen?
Oh nee, het schijnt dat je daar eerst loten voor moet kopen

hihi groetjes, Casey

  FOK!fossiel vrijdag 7 januari 2000 @ 14:22:00 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_241862
Misschien is dit geen nieuws ofzo volgens jullie, pech dan, ik wist het niet ..

Maar dit vind ik dus echt uiterst treurig voor Willem. Als ik zo'n burgemeester had, zou ik niet eens een huldiging van hem willen hebben ook. Wat 'n eikel, die gozer heeft toch 100 dagen in dat klote huis gezeten dan heeft hij toch tenminste wel een enige prestatie geleverd om niet helemaal geestelijk gestoord te raken?! En als het de reden is door de spanningen tussen Friezen <-> Groningers of wat dan ook, dan vraag ik me af of iedereen daar niet helemaal goed snik is..

Willem heeft zich niet helemaal populair gemaakt de afgelopen dagen, maar ik vind dat hij wel een huldiging of wat dan ook mag krijgen.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_241863
quote:
op 01-07-2000 om 02:22 PM schreef RemCow het volgende:
Misschien is dit geen nieuws ofzo volgens jullie, pech dan, ik wist het niet ..

Maar dit vind ik dus echt uiterst treurig voor Willem. Als ik zo'n burgemeester had, zou ik niet eens een huldiging van hem willen hebben ook. Wat 'n eikel, die gozer heeft toch 100 dagen in dat klote huis gezeten dan heeft hij toch tenminste wel een enige prestatie geleverd om niet helemaal geestelijk gestoord te raken?! En als het de reden is door de spanningen tussen Friezen <-> Groningers of wat dan ook, dan vraag ik me af of iedereen daar niet helemaal goed snik is..

Willem heeft zich niet helemaal populair gemaakt de afgelopen dagen, maar ik vind dat hij wel een huldiging of wat dan ook mag krijgen.



* blauwe m&m is het hier mee eens!.

  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:39:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241864
Ik woon al 7 maanden met mijn huisgenoot in mijn huis, ik vind dat het hoog tijd wordt mij te huldigen! Op de Martinitoren! Pfffff..... wat een opgeblazen idioterie! Iemand die vrijwillig 106 dagen opsluiting zonder enige privacy en met alle gezeik van Veronica aangaat, verdient wat mij betreft een plaatsje in de Mesdagkliniek (meteen leuk voor de mesdagkliniek, hebben ze een keer een patient die niet na een paar dagen al weer over de muur klimt )

Trouwens: Lekkere reclame voor Leek: Wonen in Leek is zo fijn dat onze inwoners zodra ze de kans krijgen met genoegen voor 106 dagen vluchten naar een container in Almere


Groetjes, Casey

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')