Ik heb het nu echt gehad met dealextreme, wat een kutservice en stelletje gieren
Ik had een 5mw laserpointer besteld en deze stond op een gegeven moment op processing, contact us for details. Dus ik heb 3x contact opgenomen, eerst zou het binnen een week gestuurd worden, na een paar weken binnen enkele dagen en later 'soon'. Uiteindelijk een refund aangevraagd want na ruim 2.5 maanden heb je het wel gezien. De prijs was ondertussen gedaald en ik kon het op soortgelijke sites bestellen waarbij het dan binnen 2 weken zeker binnen is. Ik kon kiezen of ik de refund via paypal (wat volgens hun enige tijd zal duren) of via inwisselbare dx points kon laten uitbetalen. Ik heb voor het laatste gekozen maar heb nu na 2 weken nog steeds niks van gezien op mijn account. Bovendien zeiden ze in die email 12 dollar, de huidige prijs, terugbetaald te hebben ipv 14.5 dollar die ik 3 maanden geleden betaalde.
Klacht #1 2.5 maanden op laserpointer wachten die niet verzonden wordt, vervolgens willen ze de huidige prijs (ipv wat ik toen betaald heb) refunden en uiteindelijk krijg je niks
Ik heb ook nog een sdhc kaartje besteld welke out of stock raakte, en volgens verschillende mensen zou die niet meer terugkomen en moest je dus een refund aanvragen. Ik dus gedaan, krijg maar liefst 3.40$ terug van de 8.88$ die ik betaald heb.
Klacht #2 Producten verkopen die niet meer terugkomen en die niet automatisch gerefund worden en vervolgens maar een klein deel teruggeven
Ik heb ook nog een gsm jammer gekocht. Na 1x opladen was de accu kapot. Satisfaction guaranteed or your money back, dus ff een ticket aangemaakt en kreeg een email terug dat ik de forums moest bekijken en het moet proberen te laten repareren. Tot 30% van de productprijs kan dan worden teruggegeven als vergoeding. Contact loopt nog maar het is niet echt de moeite waard er zoveel achter heen te gaan en het product terug te sturen enz.
Klacht #3 Meuk dat kapot is
Ik had vorig jaar ook in oktober een toptoy ds besteld voor mijn oom die hem als sinterklaaskado wilde weggeven. Ik had meerdere producten besteld en de bestelling kwam in 2 pakketjes aan. In het tweede pakket zat een briefje dat de toptoy binnenkort nog binnenkomt. Maar die heb ik nooit gezien en volgens het systeem zat die in het tweede pakket. Heb wel contact opgenomen maar het schoot niet op, heb dus opnieuw een toptoy besteld en die kwam wel aan begin januari (beetje laat voor een sinterklaaskado).
Klacht #4 Ze doen alsof je nog producten binnenkrijgt en ondertussen zeggen ze dat je die al binnenhebt en krijg je dus niks
subklacht: kat die over het toetsenbord loopt waardoor ik dit verhaal 2x heb moeten typen (pagina ging terug en tekst die ik hier typte was verdwenen)