Dat is de Butlânswei in Jirnsum.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou worden ze zelfs ook al half afgebouwd de fabriek uit gereden
(Waar is die foto eigenlijk genomen en enig idee wat ze daar deden?)
Dat is in het treinentopic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:23 schreef Breathtaking het volgende:
Maak dan foto's van een fatsoenlijk station Den Helder, of all places
Ben ik ook van op de hoogte. Het zijn ook bussen van mijn favoriete fabrikant, Mercedes-Benz.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze bussen staan naast het station hoor !
't bussie wel, de fotos niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze kennen jullie dan vast al
De MAN-Lion City's met aardgastanks van de HTM
Waar is is m'n peuk nou weer gebleven. Oh, daar......quote:
Zullen ze eindelijk die ontbrekende pot verf gevonden hebben dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
De Citea's rijden inderdaad richting Elzinga
Alleen zijn deze duidelijk al gespoten en rijdt die achterste bus rond met een missend motorcompartiment paneel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[.Citeas.]
Zo gaat het niet alleen bij Berkhof hoor.... Ambulances worden daar ook gespoten ver vóór de afmontage....
Niet dat ik weet. Ze mogen hier nog steeds door de Velser tunnel ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
dr is toch niks mis met MAN Gasmaaiers?
Nopequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
precies..
iemand trouwens een idee waneer de kubus 8700 volvo's weg gaan en de biogas brommers komen?
't Zou me helemaal niet verbazen als die Volvo's zouden blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
precies..
iemand trouwens een idee waneer de kubus 8700 volvo's weg gaan en de biogas brommers komen?
Waren dat niet die grijze?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
op die volvo''s staat nog steeds dat ze in 2009 vervangen worden voor biogas brommers namelijk !
die Volvo's waren toch door MAN gehuurd ofzo omdat ze niet genoeg bussen konden leveren op tijd?
Staat vast ook op dat je voor meer informatie op Internet kan kijken (waar dan precies evenveel informatie staat als op de poster, standaard praktijk tegenwoordig bij XX)quote:op naar de afdeling CXX..
Dalkaartjes.. wie weet daar meer van? ( ivm poster in de bus met dalkaartjes vanaf 1,20?!)
Het zijn 1-ritkaarten en je kunt er niet mee overstappen. Wel handig als je van huis naar het winkelcentrum gaat, maar anders niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
op die volvo''s staat nog steeds dat ze in 2009 vervangen worden voor biogas brommers namelijk !
die Volvo's waren toch door MAN gehuurd ofzo omdat ze niet genoeg bussen konden leveren op tijd?
op naar de afdeling CXX..
Dalkaartjes.. wie weet daar meer van? ( ivm poster in de bus met dalkaartjes vanaf 1,20?!)
Toffe bussen, alleen moet je ze niet overbeladen. De motor mist namelijk trekkracht om met een degelijke snelheid de tunnel uit te razen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Alleen zijn deze duidelijk al gespoten en rijdt die achterste bus rond met een missend motorcompartiment paneel.
[..]
Niet dat ik weet. Ze mogen hier nog steeds door de Velser tunnel ...
Die derde komt uit Noord-Brabant of BRU-Noordwest. De ProData hebben ze er inmiddels weer uitgebouwd, in ieder geval konden ze alleen bestemmingen in kapitalen weergeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
... en wie rijdt er nou eigenlijk voor wie ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |