Nee een grote tent op camping 3.quote:
En alsnog mogen ze van mij optyfen. Die mensen hebben daar helemaal niets te zoeken (behalve als ze voor de muziek komen)quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee een grote tent op camping 3.
En je moet hun eerst aanspreken. Ze gaan niet op zoek naar zieltjes. Top initiatief vind ik het! Ze delen ook nog eens metalbijbels uit.
Kop koffie, goed gesprek, geen druk.
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
En alsnog mogen ze van mij optyfen. Die mensen hebben daar helemaal niets te zoeken (behalve als ze voor de muziek komen)
Een boek dat recht door zee gaat en geen compromissen sluit. Het Nieuwe Testament aangevuld met verhalen van 'metalhelden' en metalheads die de kracht en de hoofdpersoon, Jezus Christus, van de bijbel ervaren hebben in hun leven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat is een metalbijbel? Een headbangende Jezus met heupwiegende Maria Magdalena?
Ah, dat klinkt al logischer dan mijn voorstelling van zakenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Een boek dat recht door zee gaat en geen compromissen sluit. Het Nieuwe Testament aangevuld met verhalen van 'metalhelden' en metalheads die de kracht en de hoofdpersoon, Jezus Christus, van de bijbel ervaren hebben in hun leven.
Meer info: www.metalbijbel.nl
Beetje rare vergelijking. Op Lowlands heb je geld nodig, dus lijkt me logisch dat er een pinautomaat is. Lijkt me niet dat we een stelletje relifanaten nodig hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen?
Van mij hoeft er ook geen pin op Lowlands te staan.
Oh? Volgens mij kun je alles met munten betalen en munten kun je met de pin betalen. Is geen aparte pin nodig. Als je die nodig hebt, ga je maar naar Biddinghuizen om te pinnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Beetje rare vergelijking. Op Lowlands heb je geld nodig, dus lijkt me logisch dat er een pinautomaat is. Lijkt me niet dat we een stelletje relifanaten nodig hebbenAls ik daarmee geconfronteerd zou willen worden zou ik wel naar één of andere kerk gaan.
Je kan er kort of lang over zijn, maar die mensen staan daar puur om zieltjes te winnen. Een slechte zaak imo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij kun je alles met munten betalen en munten kun je met de pin betalen. Is geen aparte pin nodig. Als je die nodig hebt, ga je maar naar Biddinghuizen om te pinnen.
Daarbij word je er niet mee geconfronteerd tenzij je er zelf op afstapt.
hoezo? je bent er toch zelf bij om te zorgen dat je zieltje al dan niet gewonnen word?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je kan er kort of lang over zijn, maar die mensen staan daar puur om zieltjes te winnen. Een slechte zaak imo.
Ow, zijn ze gedegradeerd? Ik ben vorig jaar niet geweest (broer vond het nodig dat weekend te trouwen) maar daarvoor stonden ze op camping 1.quote:
Niet iedereen is geestelijk zo sterk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:34 schreef Richfield het volgende:
[..]
hoezo? je bent er toch zelf bij om te zorgen dat je zieltje al dan niet gewonnen word?
dan word je zieltje ook al gewonnen als je een keer onoplettend door de stad looptquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Niet iedereen is geestelijk zo sterk.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij kun je alles met munten betalen en munten kun je met de pin betalen. Is geen aparte pin nodig. Als je die nodig hebt, ga je maar naar Biddinghuizen om te pinnen.
Daarbij word je er niet mee geconfronteerd tenzij je er zelf op afstapt.
Successful fail is successful dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit niet te trollen, ik probeer iets duidelijk te maken aan de hand van een anologie.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
En alsnog mogen ze van mij optyfen. Die mensen hebben daar helemaal niets te zoeken (behalve als ze voor de muziek komen)
het zit je wel dwars hequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan kunnen heel veel betalende bezoekers ook wegblijven, want die komen vaak ook niet voor de muziek. Enkel voor de sfeer...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef kriele het volgende:
[..]
Dwars niet, maar enigzins vreemd vind ik het wel ja. Maar oke, ieder z'n ding.
inderdaad daar heb ik last van ja. zet er ook maar een pvv standje neer. die hebben ook een mening. die wijven van halal er lekker bij. cda gezellig kan ook wel. ku klux klan staat ook ergens voor zet hun er ook maar neerquote:Op donderdag 18 juni 2009 06:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt er ook zo veel last van he...
Dat komt helemaal uit jou zelf, niet uit hun.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef Laton het volgende:
[..]
inderdaad daar heb ik last van ja. zet er ook maar een pvv standje neer. die hebben ook een mening. die wijven van halal er lekker bij. cda gezellig kan ook wel. ku klux klan staat ook ergens voor zet hun er ook maar neer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |