Hehe, was idd nog bezigquote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef RoW_0 het volgende:
Er moet een vraagprijs bij.
/edit; Oke zit er nu wel bij
Nee, sinds hij gemaakt is zeg maar, door de dealer onderhouden tot nu toequote:Op zondag 31 mei 2009 12:38 schreef eNaSnI het volgende:
Dat 'levenslang dealer onderhouden', bedoel je daarmee dat hij de rest van zijn leven door de dealer wordt onderhouden?Wat is je vraagprijs?
Nee, waarschijnlijk niet, als wel zo is, laat ik het alsnog wetenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:38 schreef LangeJan het volgende:
Na het zien van de vraagprijs, denk ik niet dat de hierbovenstaande ruil van toepassing is
Laten we het op ietsjes meer houden (200+).quote:Op zondag 31 mei 2009 12:46 schreef Hyperdude het volgende:
Eindelijk weer eens een echte auto op V&A![]()
Standaard 280 blok of meer PKtjes?
Niet mijn smaak, maar dat boeit niet.
Hoezo vraagteken? Het ontbreken van het koppelpedaal en de foto van het interieur moet toch voldoende zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef GauloisesB. het volgende:
Vergeet ook vooral niet te vermelden dat we het hier hebben over een automaat?
Even erbij gezet. Het is een echte liefhebbers auto. Grote onderhoud ook net achter de rug, dus eigenljk weinig zorgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef GauloisesB. het volgende:
Vergeet ook vooral niet te vermelden dat we het hier hebben over een automaat?
Hij staat in Rotterdamquote:
Thanksquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Saninl het volgende:
Mooie verkoopfoto's![]()
Ja, ik meen het![]()
Free Kick
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:52 schreef JJH het volgende:
Geen interesse ofzo, maar waarom is er een compleet nieuwe kabelboom ingehangen? electronicaproblemen?
Ah kijk aan, is een aparte reparatie die je niet vaak tegenkomt, vandaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:55 schreef D25002011 het volgende:
[..]
ThanksZelf gemaakt
![]()
[..]
Nee hoorTijdens het vervangen van de koppakking, brak de oude bekabeling (doordat deze oud was en gewoon hard was geworden
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |