abonnement Unibet Coolblue
pi_70869506
Wat een ongelovelijk loser is die Zwaanswijk . Stond net ladder zat in de kroeg in Domburg heen en weer te springen . Echt wtf, hij had het er op den duur ook gewoon nog over dat ie wel bij Ajax zou passen.

Rest van de selectie was er ook maar die konden zich nog redelijk normaal gedragen. Volgens mij was er gister nog een geslagen omdat ie een te grote smoel had, maar dat kan ik niet bevestigen. Drama dus .
pi_70869513
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:03 schreef Voltreffer het volgende:
Wat een ongelovelijk loser is die Zwaanswijk . Stond net ladder zat in de kroeg in Domburg heen en weer te springen . Echt wtf, hij had het er op den duur ook gewoon nog over dat ie wel bij Ajax zou passen.

Rest van de selectie was er ook maar die konden zich nog redelijk normaal gedragen. Volgens mij was er gister nog een geslagen omdat ie een te grote smoel had, maar dat kan ik niet bevestigen. Drama dus .
Mooi toch, laat die vent lekker genieten nu de competitie nog niet is begonnen. Altijd dat gezeik dat voetballers niet mogen drinken etc.
pi_70869651
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Mooi toch, laat die vent lekker genieten nu de competitie nog niet is begonnen. Altijd dat gezeik dat voetballers niet mogen drinken etc.
Ze mogen prima drinken, maar dat hoef je je niet zo achterlijk te gedragen, meneer dacht wel even alles te mogen want hij was immers van NAC
pi_70869702
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:24 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Ze mogen prima drinken, maar dat hoef je je niet zo achterlijk te gedragen, meneer dacht wel even alles te mogen want hij was immers van NAC
Geef hem een paar tikken dan ipv hier te komen janken.

MAar ik had Zwaanswijk ook wel wat "normaler" verwacht, hoewel die er wel als een goede boer uitziet. Sowieso in profcoach.
pi_70869845
Klinkt als een gezellig traingskamp.
pi_70871128
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:03 schreef Voltreffer het volgende:
Wat een ongelovelijk loser is die Zwaanswijk . Stond net ladder zat in de kroeg in Domburg heen en weer te springen . Echt wtf, hij had het er op den duur ook gewoon nog over dat ie wel bij Ajax zou passen.

Rest van de selectie was er ook maar die konden zich nog redelijk normaal gedragen. Volgens mij was er gister nog een geslagen omdat ie een te grote smoel had, maar dat kan ik niet bevestigen. Drama dus .
Het zijn soms net echte mensen.
- NAC Breda -
pi_70943862
komt de wedstrijd donderdag op tv??? eredivisie live of rtl 7 hebben nog geen info op hun site.
pi_70944491
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:09 schreef Tieske1983 het volgende:
komt de wedstrijd donderdag op tv??? eredivisie live of rtl 7 hebben nog geen info op hun site.
Volgens de VI van vorige week komt het op Eredivisie Live, maar er staat idd niks op de site....... dus zeker weten doe ik 't niet.
pi_70968010
Een speler kwijt, al was dat al de bedoeling, en een prof rijker:

Demir verruilt NAC voor Gençlerbirligi

NAC geeft Gudelj junior een profcontract

Ben wel zeer benieuwd wat Gudelj junior kan doen. Men is best lovend over hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70969330
SMSje van Da Pope, onderweg naar Armenië met de auto:
quote:
Yep! Schon unterweg. Straks Slovenie in als het goed is. Ongeveer 1000km op de teller and counting . Heb nog geen spijt in ieder geval .
pi_70971475
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef Stofje het volgende:
SMSje van Da Pope, onderweg naar Armenië met de auto:
[..]




hijs gek!
- NAC Breda -
pi_70971568
Jezus, die gaat nu al naar Armenie om daar volgende week de wedstrijd te kijken? .
pi_70971676
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die gaat nu al naar Armenie om daar volgende week de wedstrijd te kijken? .
Ja, maar hij gaat niet puur voor de match. Dat is wel het doel, maar ze doen er gewoon 2 weken over omdat het wel leuk moet blijven. Gewoon een vader-en-zoon-vakantie, tof. Hij wordt voor gek verklaard, maar ik vind het een held!
pi_70971789
Ik vind het ook erg gaaf hoor, goede trip en veel respect .

Hoeveel KM is het met de auto dan?
pi_70972013
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het ook erg gaaf hoor, goede trip en veel respect .

Hoeveel KM is het met de auto dan?
Rond de 10.000 geloof ik. Visa zijn allemaal geregeld, maar ik geloof wel dat ze de auto ergens moeten neerzetten en met de bus uiteindelijk naar Yerevan moeten... Weet het niet gedetailleerd. Respect zeker, jaloers een stuk minder .
  FOK!fotograaf dinsdag 14 juli 2009 @ 17:10:58 #116
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_70972806
Inderdaad, Heel veel respect, maar ik zou het om meerdere redenen niet graag na doen.

Ik wacht lekker op de loting voor de volgende ronde.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_70983226
quote:
Klaar voor Europa League
Door MARCEL VAN DER KRAAN

BREDA - De bruine koppen van de NAC-spelers verraden dat het gros nog maar kort geleden op een strandbed langs de Middellandse Zee lag. Maar morgenavond wacht voor de Bredase ploeg alweer Europa Cup-voetbal.

In een bijna zeker uitverkocht stadion (er zijn nog minder dan duizend kaarten te koop) moet trainer Robert Maaskant zijn ‘vakantiegangers’ laten pieken tegen een totaal onbekende tegenstander: Gandzasar Kapan uit Armenië.

NAC heeft de primeur voor Nederland in de splinternieuwe Europa League. De dubbele ontmoeting in de tweede voorronde is de beloning voor het succesvolle optreden in de play-offs van de eredivisie van het afgelopen seizoen. Dat heel Breda middenin de bouwvakvakantie alweer uitloopt voor de gele brigade onderstreept hoe voetbalgek de stad is.

Ook Robert Maaskant staat versteld van het enthousiasme dat zijn team kennelijk losmaakt. ,,Het zit hem natuurlijk ook in de naam van het nieuwe toernooi. De Europa League is mooier dan de Intertoto Cup. Het zit lekker vol thuis en er gaan zelfs een paar honderd supporters mee naar de uitwedstrijd in Armenië,’’ zegt Maaskant.

De plicht om vroeg in het seizoen al te pieken heeft de trainer niet verleid om de vakantie van de spelers in te korten. NAC heeft een normale voorbereiding van zes weken voor de start van de competitie en na vier weken komt het daarin dus twee keer Europees in actie. Het is een aanpak die de selectie meer aanspreekt. Want juist de laatste jaren leek NAC aan het eind van het seizoen steeds opgebrand na de vele arbeidsuren in de voorbereiding.

Met Robbert Schilder (Ajax) en Ferne Snoyl (RKC) heeft Maaskant zijn elftal weer op sterkte kunnen brengen. Snoyl is de vervanger van de naar Malaga vertrokken linksback Mtiliga, Schilder zorgt voor concurrentie op het middenveld. Daarmee wordt de toch wat oude selectie langzaam verjongd. Al zou de coach routinier Nourdin Boukhari er straks nog graag bij hebben. In dat geval is de kans groot dat NAC zich weer in de subtop mengt.

De selectie is in de aanloop naar het duel met de Armeense tegenstander niet meer te vinden op het trainingsveld naast het stadion, maar op een schitterend sportpark (niet van een club) bij de Belgische grens. Zo ongeveer waar ooit de dubbeldekker van ‘Sauna Diana’ in het land stond, heeft NAC nu de beschikking over voetbalvelden als biljartlakens. Gisteren werden er de portocabins geplaatst voor nieuwe doucheruimtes, want omkleden kunnen de spelers niet bij Sauna Diana achter de heg.

Het privé-complex van Jan Braspenning, met wie NAC nu onderhandelt over een langdurig verblijf voor de selectie, ademt - los van de kleedaccommodatie - de weelde van een trainingscomplex van een club uit het Engelse Championship.

NAC, dat het stadion op dit moment laat verbouwen en vergroten, groeit en groeit. Tegen die achtergrond mag het optreden in de nieuwe Europa League niet bij één rondje blijven.
Netjes dat het uitverkocht is trouwens .
pi_70983505
Heb mijn kaartjes gelukkig al, ben benieuwd of het een beetje soepel verloopt met de vrije kaart keuze.
  FOK!fotograaf woensdag 15 juli 2009 @ 15:47:24 #119
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_71003568
Mooi stukje! Heb zin in morgenavond. Ergens achterin me hoofd komt alleen steeds het gevoel op dat we die armeense bergboertjes toch vooral niet moeten gaan onderschatten.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  FOK!fotograaf woensdag 15 juli 2009 @ 15:51:09 #120
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_71003687
quote:
NAC mist viertal tegen Gandzasar
BREDA - NAC Breda mist donderdag in de eerste wedstrijd in de tweede voorronde van de Europa League tegen het Armeense Gandzasar Kapan vier spelers.

Rob Penders (knie), Patrick Zwaanswijk (bovenbeen), Martijn Reuser (kuit) en Kurt Elshot (knie) zijn vanwege blessures niet beschikbaar. De eerste drie kunnen mogelijk wel van de partij zijn in de uitwedstrijd.

De Brabantse club is volgens coach Robert Maaskant zo goed als klaar voor het duel. ,,We zitten nu in de vierde trainingsweek, dus helemaal klaar zijn we nog niet,’’ aldus de trainer op de website van NAC. ,,Een ideale voorbereiding duurt een week of zes.

We wilden ons evenwel niet forceren, dit jaar hebben we gekozen voor een rustige opbouw richting de competitie. Als Gandzasar zo sterk is als we denken dat de ploeg is, dan zijn we er klaar voor.’’

De formatie uit Armenië is een grote onbekende voor NAC. ,,Het was vrijwel onmogelijk om veel informatie over de club te vergaren. Beelden hebben we dus ook niet gezien. Morgen gaan we het veld in, kijken even hoe het staat en doen dan waar nodig tactische aanpassingen.’’
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_71004793
Zwaanswijk dus met een bovenbeen blessure, die heeft dus toch te veel lam rondgesprongen in een discotheek, ik zou meteen een mooi spandoek maken als NAC zijnde.

Voltreffer, goeie spot hehe.
pi_71010416
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef De_kromme het volgende:
Zwaanswijk dus met een bovenbeen blessure, die heeft dus toch te veel lam rondgesprongen in een discotheek, ik zou meteen een mooi spandoek maken als NAC zijnde.

Voltreffer, goeie spot hehe.
Ja dat moet wel verband met elkaar houden. Dat kan bijna niet anders!
pi_71010549
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:16 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ja dat moet wel verband met elkaar houden. Dat kan bijna niet anders!
Is toch een grappie joh, niet zo serieus reageren, mijn waarde vrind.
pi_71012745








Gandzasar Kapan in actie tijdens de training van vanavond. Zo aan de training te zien zal het niet echt lastig worden.
pi_71022263
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:27 schreef Thieske het volgende:

[..]

Volgens de VI van vorige week komt het op Eredivisie Live, maar er staat idd niks op de site....... dus zeker weten doe ik 't niet.
iemand al enig idee of dit op tv komt, omroep brabant miss?

zou echt lame zijn als het niet op tv komt (vooral als het niet op eredivisie live komt aangezien die gasten van de zomer ook niks hadden)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')