Dus het kan alleen lekker zijn als het exclusief is?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:40 schreef FoXje het volgende:
Dat Dolce Gusto verkrijgbaar is in de supermarkt doet dus afbreuk aan de exclusiviteit.
Nespresso![]()
Lekker onderbouwd ook. Volgens mij heb je er nog nooit een slok van genomen.quote:Dolce Gusto
Heb je het een keer gedronken? Nee he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:06 schreef FoXje het volgende:
Dolce Gusto is overduidelijk een Nespresso rip-off. Dezelfde fabrikant? Dat zegt toch nietsEen VW Fox en een Phaeton zijn ook van dezelfde fabrikant
![]()
In deze tijd dat steeds meer aankopen via internet gebeuren, zie ik dat niet echt als een nadeel, eigenlijk. Ja, je moet opletten wanneer je opnieuw moet bestellen, maar dat moet je ook wanneer je boodschappen moet doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:06 schreef cheqy het volgende:
Nespresso is idd lekker maar het is alleen jammer dat het alleen bij de Bijenkorf of via internet te verkrijgen is. Het gebeurde vaak dat ik mis greep en niet even snel kon gaan halen
Ik heb nog geen Dolce Gusto gedronken, wel nespresso. Wij hebben ook de Latissima met melkcontainer aan het apparaat waardoor je dus een cappuccino of latte maakt met verse melk ipv melkcups. Dat wint het wat mij betreft bij voorbaat al!quote:Wij zijn nu over gestapt op de Dolce Gusto dat gewoon in de winkels te krijgen is. Als het nu op is loop ik naar beneden en ik heb weer een pak.
Naar mijn mening heeft de Dolce Gusto een betere aanbod aan smaken en heeft het als voordeel dat er ook melkcupjes zijn voor bijvoorbeeld de capuccino. Bij de Nespresso hadden we een aparte melkschuimer naast de koffieapparaat staan wat ik op zich een gedoe vond.
Wij bestelden steeds grote partijen en als mijn vrouw of ik het kistje aanvulden hadden we wel eens de slechte gewoonte om aan elkaar vergeten te melden als de laatste doosjes aangebroken waren, vandaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In deze tijd dat steeds meer aankopen via internet gebeuren, zie ik dat niet echt als een nadeel, eigenlijk. Ja, je moet opletten wanneer je opnieuw moet bestellen, maar dat moet je ook wanneer je boodschappen moet doen.
Wij lopen te kloten met verse melk omdat we het weinig drinken. Vaak zaten we met melk dat over datum was.quote:Ik heb nog geen Dolce Gusto gedronken, wel nespresso. Wij hebben ook de Latissima met melkcontainer aan het apparaat waardoor je dus een cappuccino of latte maakt met verse melk ipv melkcups. Dat wint het wat mij betreft bij voorbaat al!
Haha, ja, dat herken ik dan wel. Maar goed, dat heb je natuurlijk net zo goed als je vergeet door te geven dat het met de boodschappen meegenomen moet wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wij bestelden steeds grote partijen en als mijn vrouw of ik het kistje aanvulden hadden we wel eens de slechte gewoonte om aan elkaar vergeten te melden als de laatste doosjes aangebroken waren, vandaar.![]()
En daarom nemen wij kleine pakjes (200 ml) lang houdbare melk als vooraad nu mijn vriend alleen drinkt (ik ben zwanger en hoef even geenkoffie). Als we samen drinken, nemen we een halve liter verse melk en dat gaat primaquote:Wij lopen te kloten met verse melk omdat we het weinig drinken. Vaak zaten we met melk dat over datum was.
Voor ons zijn de melkcups veel praktischer. Plus dat het wat lobbiger is.
Ik houd het simpel, zodat jij het ook snapt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:10 schreef cheqy het volgende:
[..]
Heb je het een keer gedronken? Nee he?
Auto's met koffie vergelijken. Niveautje hoor.![]()
Ons voordeel is dat we recht boven een supermarkt wonen die dat elke dag tot 9 uur open is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, dat herken ik dan wel. Maar goed, dat heb je natuurlijk net zo goed als je vergeet door te geven dat het met de boodschappen meegenomen moet worden
Ah, je trek in eten en drinken is verdwenen?quote:En daarom nemen wij kleine pakjes (200 ml) lang houdbare melk als vooraad nu mijn vriend alleen drinkt (ik ben zwanger en hoef even geenkoffie). Als we samen drinken, nemen we een halve liter verse melk en dat gaat prima
ja, dat is vast sneller dan bestellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ons voordeel is dat we recht boven een supermarkt wonen die elke dag tot 9 uur open is.
De ingang zit naast onze liftdeur.![]()
Neuh, niet echtquote:Ah, je trek in eten en drinken is verdwenen?![]()
In ieder geval gefeli.
Zoals ik al schreef... ik vind het naar mijn zelf gezette snelfilter koffie smaken en die vind ik erg lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:06 schreef Bloemkool het volgende:
Lang verhaal, maar is het nu lekker of smaakt het naar slootwater?
Ik heb de DeLonghi Latissima EN680 M en dat is een automaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:06 schreef cheqy het volgende:
Nespresso is idd lekker maar het is alleen jammer dat het alleen bij de Bijenkorf of via internet te verkrijgen is. Het gebeurde vaak dat ik mis greep en niet even snel kon gaan halen
Wij zijn nu over gestapt op de Dolce Gusto dat gewoon in de winkels te krijgen is. Als het nu op is loop ik naar beneden en ik heb weer een pak.
Naar mijn mening heeft de Dolce Gusto een betere aanbod aan smaken en heeft het als voordeel dat er ook melkcupjes zijn voor bijvoorbeeld de capuccino. Bij de Nespresso hadden we een aparte melkschuimer naast de koffieapparaat staan wat ik op zich een gedoe vond.
Tot nu toe wint de Dolce Gusto het bij mij van de Nespresso.
Ik neem er nog één.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |