Het moet geen hobby worden inderdaad. Ik zoek software wat voor mij werkt. Hoef geen 3D-artiest te gaan worden. Is Sketchup echter niet meer bedoeld om stand-alone 3D objecten te creëren? Ik bedoel,... is het makkelijk om bv een woon- of slaapkamer te creëren met persoonlijke inrichting?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:14 schreef Walter-Ego het volgende:
Als beginnende gebruiker zou ik Sketchup pakken. De basis werk heel simpel en, met de juiste renderprogramma's, kan je heel snel mooie plaatjes maken.
Ik gebruik het bij het architectenbureau waar ik werk en we doen particuliere verbouwingen. Je trekt je muurtjes en vloertjes op, voegt materialen en meubels toe en maakt plaatjes. Kind kan de was doen. :pquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het moet geen hobby worden inderdaad. Ik zoek software wat voor mij werkt. Hoef geen 3D-artiest te gaan worden. Is Sketchup echter niet meer bedoeld om stand-alone 3D objecten te creëren? Ik bedoel,... is het makkelijk om bv een woon- of slaapkamer te creëren met persoonlijke inrichting?
En die zijn speciaal ingericht om snel en als n00b de inrichting van je huis en tuin te maken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:10 schreef Quni het volgende:
Ik werk met Maya van Autodesk (zie werk van mij http://www2.hku.nl/~arno3/ )
Verder heb je ook 3D max.
Beide programma's kan je downloaden als trial version.
Verder heb je nog LightWave, Cinema 4D en SketchUp ....etc (deze zijn wat makkelijker om te gebruiken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |