abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:22:47 #226
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73134760
Beter sluiten ze FTD af.
Meteen een hoop mensen weer weg bij het hele usenet.
Het "succes" van usenet bevalt me niets.
Ik zeg altijd maar:


pi_73134972
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Beter sluiten ze FTD af.
Meteen een hoop mensen weer weg bij het hele usenet.
Het "succes" van usenet bevalt me niets.
Ik zeg altijd maar:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaad. Juist doordat het nu gemeengoed is geworden (lees: elke kneus van 12 kan er lid worden) is het hele niveau drastisch omlaag gegaan. In de beginperiode (2002-2004) was het veel compacter en gezelliger, alleen de echt geďnteresseerden waren er lid.

Nu zijn zelfs die 'modjes' 14-jarige sukkeltjes die voor het eerst in hun leven iets van 'macht' hebben en dat op alle soorten manieren proberen duidelijk te maken. Of een paar van die huisvrouwen die totaal geen verstand van zaken hebben en je een waarschuwing geven om de meest simpele reden...

Ik postte af en toe nog wel eens wat om wat terug te geven, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dat nu nog te doen. Laat ze in de stront zakken. Ik heb een keer waarschuwingspunten gekregen voor mijn eigen post omdat een sukkeltje voor de 1000e keer een opmerking maakte die niet klopte en ik daar tegenin ging

Nee, FTD is een verschrikkelijke community geworden en ik gebruik het vanaf nu alleen nog om iets snel op te zoeken, maar ik zal er zelf nooit meer wat gaan posten of een berichtje plaatsen.
  maandag 28 september 2009 @ 11:12:03 #228
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_73175011
Ik gebruik Grabit, maar ik wil op school downloaden.
Ik voer poort 80 in wat de poort is van school maar hij kan niet connecten.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit mogelijk krijg?
pi_73176852
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:12 schreef Drumpie het volgende:
Ik gebruik Grabit, maar ik wil op school downloaden.
Ik voer poort 80 in wat de poort is van school maar hij kan niet connecten.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit mogelijk krijg?
Niet.
pi_73344125
Weet iemand nog een goed forum waar usenet links naar duitse film/doku staan? Op FTD en twilight staat niet zoveel.
pi_73387643
Waarom kan ik trouwens 'maar' met 5,5 MB/sec downloaden (Ziggo 50 mbit + twee Eweka-accounts).
Ik deel twee accounts met een vriend en gebruik twee draadjes van hem er bij voor mij, zodat we allebei de maximum snelheid kunnen halen.

Maar wat ik ook instel, ik kom niet boven de 5,5 MB/sec, heel af en toe met uitschieters richting de 5,6 MB/sec. Bij speedtest haal ik netjes 48 mbit, wat dus neerkomt op precies 6 MB/sec, maar waarom haal ik dat niet tijdens het downloaden op usenet? Ook al gebruik ik alle 16 draadjes om te testen, dan nog..
pi_73475747
Ik heb een klein doch irritant probleempje.

Ziggo heeft de modem vervangen voor de 'snelheidsverhoging' en nu is mijn internetverbinding een heel stuk trager geworden. Eerst haalde ik bij Eweka ~2000 kB/s, nu niet meer dan 700 kB/s. Daar moet ik ze toch nog eens over bellen binnenkort...

Op zich boeit die snelheid me nog niet eens zo, maar als ik nu aan 't downloaden ben van usenet dan kan ik niet meer normaal internetten. Geen verbinding, kan pagina niet vinden etc.
Zet ik (alt.binz in dit geval) uit of op pause dan kan ik weer wel normaal browsen.
pi_73478681
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom kan ik trouwens 'maar' met 5,5 MB/sec downloaden (Ziggo 50 mbit + twee Eweka-accounts).
Ik deel twee accounts met een vriend en gebruik twee draadjes van hem er bij voor mij, zodat we allebei de maximum snelheid kunnen halen.

Maar wat ik ook instel, ik kom niet boven de 5,5 MB/sec, heel af en toe met uitschieters richting de 5,6 MB/sec. Bij speedtest haal ik netjes 48 mbit, wat dus neerkomt op precies 6 MB/sec, maar waarom haal ik dat niet tijdens het downloaden op usenet? Ook al gebruik ik alle 16 draadjes om te testen, dan nog..
Zonder SSL proberen.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_73483868
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef nicolasvermeersch het volgende:

[..]

Zonder SSL proberen.
Helpt niet. Wat ik ook probeer, boven de 5,6 MB/sec kom ik niet
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:15:13 #235
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_73516091
is tweaknews down ofzo Mn downloads zijn spontaan gestopt
pi_73516656
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Helpt niet. Wat ik ook probeer, boven de 5,6 MB/sec kom ik niet
Boeie, dan laat je hem net iets langer aanstaan.

  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:13:24 #237
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_73517877
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef RedFever007 het volgende:
is tweaknews down ofzo Mn downloads zijn spontaan gestopt
Hier draait ie op volle toeren. Gebruik je SSL? Probeer het eens zonder?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:59:57 #238
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_73519338
doet het hier inmiddels weer

Geen ssl hier trouwens, geen idee wat het geweest is
pi_73528927
Ik krijg sinds een paar dagen om de 2-5 minuten deze fout:
quote:
Failed to connect: (10060, 'Operation timed out')
Dan blijft hij nog ongeveer een minuut downloaden en dan timen al mijn threads uit. en dan stopt hij met downloaden. Het gekke is dat de downloadsnelheid steeds op het zelfde blijft staan, maar er gebeurd niets.

Hij downloadt verder wel op de goede snelheid, maar omdat hij het telkens 5 minuten niet doet is het erg irritant. Heeft iemand een oplossing?

oja, ik gebruik sabnzbd+ en ik heb al een andere versie gebrobeerd. Dat maakte niets uit. Ik heb een abonnement bij download2day.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:42:05 #240
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_73534977
Welke port gebruik je? 119 of een andere?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_73535755
119 ja. De andere port die ik kon gebruiken heb ik ook al geprobeerd.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_73578645
UPC is op dit moment echt als een malle aan het cappen DL nu met 700kb/s terwijl ik upc30 heb
Of het ligt aan eweka natuurlijk, maar dat lijkt me sterk.
pi_73612325
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:13 schreef Devolution het volgende:

[..]

Hier draait ie op volle toeren. Gebruik je SSL? Probeer het eens zonder?
Is dat SSL nou echt sneller? Ik heb het eens via die SSL-server / port geprobeerd, maar merkte niet echt verschil.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:38:56 #244
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_73614752
Het kán sneller zijn. SSL zorgt ervoor dat anderen (inclusief de provider zoals UPC of KPN) niet kunnen zien wát je op internet doet. Dus zij zien niet of je op Youtube een filmpje aan het kijken bent, een artikel op Fok leest of een nieuw muziekalbum aan het binnenhalen bent.

Sommige providers geven voorrang aan bepaalde dingen, zoals internettelefonie, of cappen (snelheidsverlaging) de verbinding als je wat download. Als je SSL gebruikt, kunnen zij dus niet zien wat je aan het doen bent op internet, en dus kunnen ze ook niet zomaar je snelheid aanpassen. De enige reden waarom SSL dus sneller kan zijn, is omdat de provider niet kan zien wat je aan het doen bent. Als je provider niet capt, dan heeft SSL dus ook geen snelheidsvoordeel.

En ja ik weet dat het strikt gezien niet de snelheid maar de bandbreedte is die meestal gecapt wordt, maar zo is het wat duidelijker.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_73688870
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef intraxz het volgende:
119 ja. De andere port die ik kon gebruiken heb ik ook al geprobeerd.
Iemand?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_73706086
Ik zoek een nieuwe usenet provider. We zitten in een studentenhuis, met zo'n 5 a 6 mensen die willen downloaden. Bij eweka heb je maximaal 6,25 mbit per draadje. Onze max ligt rond de 2,8 MB/s (dus zon 22~24 mbit). Welke provider zorgt ervoor dat we allemaal even snel kunnen downloaden, en genoeg draadjes hebben? Eweka heeft er maar acht en dan heb je er niet genoeg...
pi_73709411
Ik heb UsenetXL, we zitten in een studentenhuis en op dezelfde internetverbinding die gedeeld wordt door een routers. Ik heb 12 connecties, wij dachten deze connecties op te delen in 3 of 4. Echter zodra je probeert te downloaden lijkt dit niet te werken. Je krijgt een error van Too Many Connections 502.

Dit zou toch gewoon moeten werken?
pi_73767625
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef intraxz het volgende:

[..]

Iemand?
Laat maar.. Hij doet het weer perfect Lag het dan toch aan download2day?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:59:57 #249
252866 Pollock
Superlatief
pi_73836355
is er misschien iemand die mij een Newzbin invite kan geven? PM als je wilt, dan kan ik me e-mail 'prive' houden en hartelijk bedankt voor je moeite, love you
pi_73873466
Nu ik een externe harde schijf heb, gelijk maar ff een abo bij Eweka genomen, gaat lekker snel door! Zo komt die 1TB wel vol gehehe
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')