jawel, hier boot de cd wel gewoon zoals het hoortquote:
idd, dat vroeg ik mezelf ook af na het lezen van de OPquote:Op maandag 18 mei 2009 00:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Is je cd-drive in die computer niet gewoon brak?
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Is je cd-drive in die computer niet gewoon brak?
Hoe weet je dat het niet aan de cd-rom-drive ligt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Acinonyx het volgende:
nope, nieuwe cd, het ligt niet aan de cd of cd-drive, het is iets interns
Omdat ik al vanmorgen al een aantal andere cd-rom-drives, die ik nog had liggen, heb aangesloten en geprobeert, maar geen resultaatquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet aan de cd-rom-drive ligt?
En dat had je toen geprobeerd met dezelfde cd?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Omdat ik al vanmorgen al een aantal andere cd-rom-drives, die ik nog had liggen, heb aangesloten en geprobeert, maar geen resultaat
zie edit, was nog wat vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef DrD00m het volgende:
Misschien dan toch cd kapoet(al is deze nieuw, dat zegt niet zoveel)
Daar past maar één reactie op:quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Acinonyx het volgende:
Jullie hadden gelijk, het lag toch aan de cd-rom-drive. Ik heb in de schuur nog een oude gevonden en van daaruit boot ie wel meteen...![]()
Naja, thnx =p
Misschien, maar wel ruiterlijk dat ie toegeeft dat het alsnog aan de CD drive lag. Mag ook gezegd wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar past maar één reactie op:
Dussssss......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |