Ik ben dus gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef florabay het volgende:
Ik moest vandaag rijlessen om freaking half 9 's ochtends. De rest van de week rond 10 uur mn nest uit gegaan om vervolgens pas rond half 12 te gaan leren
Ik moest om 8 uur rijlessen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Viezze het volgende:
En hier weer verder![]()
[..]
Ik ben dus gelukkig niet de enige
Ik zet altijd heel positief de wekker om 8 uur, maar voor 10 uur ben ik mijn bed nog niet uit
Ln is niet heel lastig. Als je het een paar keer gezien hebt dan snap je het welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef yeahmen het volgende:
Hartstikke bedankt!
Hebben wij vreemd genoeg nooit geleerd op school. Dit onderdeel van differentieren: http://www.wisfaq.nl/pagina.asp?nummer=1460
Van de knop LN op de GRM heb ik al helemaal nooit gehoord :/
NOOOOO.
Nouja sommigen danquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dan ben ik al 4 dagen klaar met de examens
Ik heb 3 juni nog Frans. Lekker puh.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik ook.
Tussen mijn laatste en een-na-laatste examen zit 4 dagen
Ik heb gelukkig wel vrij gekregen, maar morgen word ons team kampioen dus zal er morgen maar weinig geleerd worden en zondagochtend ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef Lucivia het volgende:
Nog niet zenuwachtig..![]()
Morgen de hele dag werken.. geen vrij gekregen om te leren, kut werk
HALF 8? Woahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef Christiaan het volgende:
Ik leste om 7.30. En ik moet nog beginnen met leren, heb enkel 1 bladzijde examenbundel gemaakt. En nu werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |