abonnement Unibet Coolblue
pi_69046555
quote:
Leraar steekt leerling met hoofd in emmer cement
In een school in Hoegaarden heeft een leerkracht metselen een gehandicapte leerling van 14 bijna een kwartier lang mishandeld. Hij stak onder meer het hoofd van de jongen in een emmer cement en sleepte hem over de grond. Een medeleerling filmde alles met zijn gsm, schrijft Het Laatste Nieuws.

"Stom kieken"
De bijzonder schokkende beelden werden gemaakt tijdens de opleiding tot metselaar in de school voor buitengewoon secundair onderwijs Mariadal. Leerkracht C.A. uit Glabbeek ging als een uitzinnige tekeer. Hij brieste tegen de tiener wat voor een "stom kieken" hij wel was. En ook nog: "Neem uw truweel of moet ik het in uw mond steken!" Tussen al dat geroep en gebrul door mishandelde de leraar, een beer van een vent, de machteloze leerling ook. Hij trok zich niets aan van de tranen en het gesmeek van de jongen.

Onderzoek
Het gerecht van Leuven heeft inmiddels een opsporingsonderzoek geopend, het Ministerie van Onderwijs is op de hoogte gebracht en de school zelf is gestart met een tuchtonderzoek. De leerkracht wordt vandaag op de school verwacht voor een gesprek met de inrichtende macht, weten onze collega's van de krant. (hln)
Bron: HLN.BE En dan vinden we het gek dat leerlingen in Nederland die op hetzelfde niveau functioneren kiezen voor VMBO economie, niveau 1.
pi_69046640
De leraar kan het ook nooit goed doen.
pi_69046686
wat is dat voor wazige foto
pi_69046723
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef PushyGurl het volgende:
wat is dat voor wazige foto
Dezelfde waarmee UFOs worden gefotografeerd.

OT:
Dat je een leerling niet zo zacht hoeft te behandelen, mkay, maar dit is wel het andere uiterste
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69046724
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef buachaille het volgende:

In een school in Hoegaarden
Oeh, bier.
Hoi.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:55:25 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_69046775
quote:
Neem uw truweel of moet ik het in uw mond steken!
Pure poëzie.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:55:30 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69046777
Filmpjes?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69046792
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Koert het volgende:
De leraar kan het ook nooit goed doen.
Met alle respect, maar een gehandicapte jongen van 14 bijna een kwartier lang mishandelen? Als het beeld wat dit bericht op roept klopt (als...) zou ik gevangenisstraf logisch vinden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_69046869
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:55 schreef DS4 het volgende:

Met alle respect, maar een gehandicapte jongen van 14 bijna een kwartier lang mishandelen? Als het beeld wat dit bericht op roept klopt (als...) zou ik gevangenisstraf logisch vinden.
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:01:20 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_69046934
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
Als dit je respons is ben je hoe dan ook niet geschikt als leraar. Eigenlijk ook niet vreemd. Zulke boeren moeten gewoon metselen en verder niks.
pi_69046944
Goed aanpakken die gast.
pi_69046953
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_69046988
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
Ik heb ook wel eens leraren het bloed onder de nagels vandaan gehaald en ook wel eens een borstel naar mijn hoofd geworpen gekregen.

Maar even: bijna een kwartier lang? Je kop in een emmer met cement?

Als hij die jongen met harde hand buiten had gezet: prima. Maar dit is gewoon idioot.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_69046995
Blijft een belachelijke taal,belgisch.
Maar wat die vent flikte kan ECHT niet meer,het is niet de jaren 30,of misschien daar wel?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:03:32 #15
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69046996
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
Right.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 10:04:08 #16
8781 crew  Frutsel
pi_69047017
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
Tis een gehandicapte notabene Dan weet je als leraar ook wel dat je wat meer geduld moet hebben. Kom op, omgekeerde wereld man Net als dat die kutbuschauffeurs het geweld zelf over zich zouden afroepen
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 10:05:00 #17
8781 crew  Frutsel
pi_69047042
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens leraren het bloed onder de nagels vandaan gehaald en ook wel eens een borstel naar mijn hoofd geworpen gekregen.

Maar even: bijna een kwartier lang? Je kop in een emmer met cement?

Als hij die jongen met harde hand buiten had gezet: prima. Maar dit is gewoon idioot.
Tja, die jongen heeft er straks ook een hard hoofd in dat dit nog goedkomt
pi_69047192
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Filmpjes?
Ook mijn eerste gedachte. Worthless without.
pi_69047201
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tja, die jongen heeft er straks ook een hard hoofd in dat dit nog goedkomt
heet hij Jantje Beton?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69047456
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:19:37 #21
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69047498
Ik snap het probleem niet, de leraar bleef toch netjes?
quote:
"Neem uw truweel of moet ik het in uw mond steken!"


[ Bericht 0% gewijzigd door cheqy op 15-05-2009 21:55:09 ]
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69047499
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

heet hij Jantje Beton?
Hij zal iig als beton op de maag liggen.
pi_69047587
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan. Het is wel zeker dat die leerling het bloed onder de nagels van die leraar vandaan heeft gehaald. Als hij een uur aan het zieken is geweest en misschien wel wat naar die leraar zijn hoofd heeft gegooid dan kan ik me de reactie voorstellen. Als hij dat zou gaan toestaan dan is zijn reputatie voor de rest van zijn werkzame leven aangetast.
Volkomen acceptabele reactie in dat geval inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_69047705
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef cheqy het volgende:
Ik snap het probleem niet, de leraar bleef toch netjes?
Helaas kan ik het niet meer terugvinden maar hier op Fok! heeft iemand eens een uitstekende analyse van de kwaad wordende vlaming geplaatst. Die komt er inderdaad op neer dat hoe kwader ze worden hoe meer verzorgd het taalgebruik wordt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:29:54 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_69047813
En diegene die het filmde wordt ook vervolgt hoop ik?
Hij had namelijk kunnen en in mijn ogen moeten INGRIJPEN.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')