Nog meer? De oude vind ik eigenlijk al aardig volquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Als ik zie wat er allemaal in gaat komen durf ik dat te betwijfelen...
Maar ligt er ook aan hoe het ontwikkeld gaat worden natuurlijk.
Hans! Alles wel?quote:
quote:
En dat kwam je even vertellenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef zomaareennaam het volgende:
voor muziek naar 3fm luisteren:
ik hou het echt nooit lange dan 2.4 minuten vol - daarna zet ik maar weer een mp3-tje op. kan ik tenminste zelf beslissen wat ik luister en naar muziek luisteren zonder overbetaalde zwamneuzerig zeurzakken tussendoor.
Mwah, kat is nog steeds weg (inmiddels al ruim 4 wekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi ! ja, zeker! En met jou ook alles wel?
Domien wie is te gast tijdens het EkStra weekend?
* Sirolf weet ook al wie er te gast is morgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi ! ja, zeker! En met jou ook alles wel?
Domien wie is te gast tijdens het EkStra weekend?
Regina Romeijn toch? Dat is tenminste wat er op de 3FM-site staat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf weet ook al wie er te gast is morgen.
Maar ik ga het niet bekendmaken, dat mag Domien zelf doen als 'ie dat wil.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef themauster het volgende:
Avondik ben naar boven gevlucht want mijn vriendin wil ESF kijken
Wel iets wat prettig is voor de camera ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf weet ook al wie er te gast is morgen.
Maar ik ga het niet bekendmaken, dat mag Domien zelf doen als 'ie dat wil.
Als het op de site staat zal het wel kloppen lijkt me.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Regina Romeijn toch? Dat is tenminste wat er op de 3FM-site staat.
Oew die is niet lelijk ben meteen even gaan kijken op googlequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Regina Romeijn toch? Dat is tenminste wat er op de 3FM-site staat.
2 weken geleden stond er nog de foute gast (Eva een week te vroeg).quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het op de site staat zal het wel kloppen lijkt me.
Met de chaos die Ekstra Weekend heet weet je nooit iets zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
2 weken geleden stond er nog de foute gast (Eva een week te vroeg).
Tof. En nu?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef zomaareennaam het volgende:
voor muziek naar 3fm luisteren:
ik hou het echt nooit lange dan 2.4 minuten vol - daarna zet ik maar weer een mp3-tje op. kan ik tenminste zelf beslissen wat ik luister en naar muziek luisteren zonder overbetaalde zwamneuzerig zeurzakken tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |