abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239213
Kom in veel topics commentaar op familie/vrienden van de (ex!!!!!!!)bewoners tegen.
Vond vooral de familie van Ruud erg! Je hebt het helemaal gemaakt man ed. Maar over Trude: behalve dat ze er niet uitziet als het type vrouw dat je bij Ruud zou verwachten (een soort Mona maar dan nepblond) is het volgens mij een ontzettend lief en sterk mens en een fantastische moeder voor haar lieve dochtertje. Misschien ben ik wel erg jaloers van aard, maar ik zou gek worden met een man die over niks anders dan andere vrouwen lult! Bovendien zag ze er gister mooi uit. En dat mag ook weleens gezegd!
pi_239214
Ruud lijkt me een perfecte vader voor BIBI...
wat een lieverd
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  vrijdag 31 december 1999 @ 11:23:00 #3
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_239215
Ja ik vond de familie van Ruud ook erg vervelend. Die vrouw in die leren jas en die man met dat bolle hoofd. 'Je bent binnen Ruud' en steeds door Rolf heen praten.
Die Trude is gewoon 'cool' gebleven. Bescheiden lachje en vooral bezig met Bibi...hun zijn gewoon!
Yes I suck. And swallow.
  vrijdag 31 december 1999 @ 11:39:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_239216
quote:
op 12-31-1999 om 11:23 AM schreef An-ja het volgende: (...)die man met dat bolle hoofd. 'Je bent binnen Ruud' en steeds door Rolf heen praten.(...)
Hm. Volgens mij worden we gemanipuleerd door veronica. Die man is in het echt vast heel aardig, maar wordt door VOO negatief in beeld gebracht puur voor de kijkcijfers.

Hij zingt waarschijnlijk net zo vals als Ruud en probeerde hem "Binnen" van Marco B. toe te zingen maar werd door VOO weggezapt vlak voor hij "...in m'n hart binnen in m'n ziel(etc)" wilde gaan kwelen en werd daardoor geprofileerd als publiciteitsgeile geldwolf.

Rolf maande "bolkop" weg te gaan bij de tafel omdat hij geen 3 maanden in het BB huis zou hebben gezeten, maar geloof jij dat? Ik herinner me vaag zijn kop een keer op de streams te hebben gezien, maar dat kan natuurlijk ook Ruuds blote achterwerk geweest zijn terwijl hij voorovergebukt een kip uit het hok haalde.

Mijn God, wat zal ik de complottheorieën missen.

On topic : Yep, Trudy zag er schitterend uit.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_239217
quote:
op 12-31-1999 om 11:03 AM schreef anneke het volgende:
Kom in veel topics commentaar op familie/vrienden van de (ex!!!!!!!)bewoners tegen.
Vond vooral de familie van Ruud erg! Je hebt het helemaal gemaakt man ed. Maar over Trude: behalve dat ze er niet uitziet als het type vrouw dat je bij Ruud zou verwachten (een soort Mona maar dan nepblond) is het volgens mij een ontzettend lief en sterk mens en een fantastische moeder voor haar lieve dochtertje. Misschien ben ik wel erg jaloers van aard, maar ik zou gek worden met een man die over niks anders dan andere vrouwen lult! Bovendien zag ze er gister mooi uit. En dat mag ook weleens gezegd!


Ik kan het niet anders dan volledig met je eens zijn! Wiltrude verloor Bibi geen moment uit het oog en bleef de kalmheid zelve naast Ruuds'andere familieleden. In andere topics hebben ik verschillende commentaren over familieleden van...gelezen en ik vind dat niet zo nodig!

pi_239218
Ik vond Trude en Bibi erg leuk. Het viel me op dat Trude meteen Bart ging feliciteren. En hebben jullie dat onderonsje tussen Bart en Bibi gezien (in de tent). Het was net of Bibi Bart als een soort broertje zag ofzo.
Greetz Tina

pi_239219
In de tent heb ik niet gezien. Wat ik wel opmerkte, was dat Bibi in de studio tegen Ralfs'arm aanstootte en dat ze zich vervolgens door Bart liet troosten. Lief!!! Inderdaad leek het of ze hem al jaren kende. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, elke dag zag ze haar vader met Bart etc. op tv.
pi_239220
Eh ja,

Viel mij ook op, Bart troostte Bibi, terwijl Ruud op bevel van dader Rolf al aan de tafel ging staan.

Zoals gebruikelijk mijn plug voor het marathonverslag i/s/Forum21/HTML/003317.html


quote:
op 12-31-1999 om 01:39 PM schreef Babbel het volgende:
In de tent heb ik niet gezien. Wat ik wel opmerkte, was dat Bibi in de studio tegen Ralfs'arm aanstootte en dat ze zich vervolgens door Bart liet troosten. Lief!!! Inderdaad leek het of ze hem al jaren kende. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, elke dag zag ze haar vader met Bart etc. op tv.

pi_239221

Wat mij is opgevallen gisteravond aan de ontvangst van de familie van Ruud is totaal iets anders dan wat jullie hier allemaal uitkramen. Ruud heeft zijn hele leven van baan naar baan gezworven en geleefd met het geld wat hij op dat moment had. Hij heeft zelf gezegd dat dat niet veel was, maar altijd genoeg. Zijn familie is gewoon blij voor hem dat het hem nu zo meezit!! En volgens mij hadden ze het over de aanbieding in de wielersport toen er gezegd werd "je bent binnen" oid. Ik zou ook blij zijn voor mijn broer als hij zoveel mogelijkheden aangeboden zou krijgen. Geldwolven?? NOT!!!

Ik ben het helemaal eens met de lof over Willtrude en Bibi. Ondanks alle chaos en hysterie over BB heeft Willtrude aan Bibi's gemoedsrust gedacht en geprobeerd haar een zo normaal mogelijk leventje te laten leiden. Dat is volgens mij het allerbeste voor zo'n hummeltje als Bibi. En wat is het een schatje!!!

te gek hé!!
pi_239222
quote:
op 12-31-1999 om 11:23 AM schreef An-ja het volgende:
Ja ik vond de familie van Ruud ook erg vervelend.


Wat vervelend voor jou
quote:

Die vrouw in die leren jas


Ruuds zus
quote:

en die man met dat bolle hoofd. 'Je bent binnen Ruud' en steeds door Rolf heen praten.


zijn broer (van het verhuisbedrijf/rooie petje)

Je weet niet wie het zijn en je weet dus ook niet hoe ze zijn. Ok dat jij ze dan vervelend vindt, dat is verder wel vervelend voor jou. Ik vond het wel een vertederend warm, typisch voor Ruud, geheel.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zondag 2 januari 2000 @ 22:21:00 #11
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_239223
[quote]op 12-31-1999 om 02:52 PM schreef JayBee het volgende:

Wat vervelend voor jou

Nee hoor, nergens last van, ik vond dat gewoon, dat mag toch??


Ruuds zus

Ja, die ja

zijn broer (van het verhuisbedrijf/rooie petje)

Nee, die niet. Er was een andere man met ook een bol hoofd, zonder petje.

Je weet niet wie het zijn en je weet dus ook niet hoe ze zijn.

Heb je helemaal gelijk in...

Ok dat jij ze dan vervelend vindt, dat is verder wel vervelend voor jou.

Nee hoor, nogmaals, zit er voor de rest niet mee. Maar er werd hier over de familie van Ruud gepraat en ik vond ze vervelend en dus zei ik dat.

Ik vond het wel een vertederend warm, typisch voor Ruud, geheel.

Dat kan, daar zal/kan/mag ik verder niks over zeggen.


------------------
hmmm...

[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 02 Januari 2000).]

Yes I suck. And swallow.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')