gadverquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef rudedeltadude het volgende:
mag ik een lange met zalf?
-mag ik een frikandel mayo?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
2 girls 1 cup
2 satekroketten in satesaus
4 lullen met poep!!! :quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:12 schreef retuow82 het volgende:
De vetvijver
- Friteuse, overbekend en geschikt voor friet/patat en snacks
*Schat, zet jij even het vetvijvertje aan?
Zalf
- Mayonaise, fritessausoe mij een friet met zalf.
Lul met poep
-Frikandel met satesaus
* Doe mij maar een lul met poep en een friet oorlog.
Vitamine V
- al het goddelijke wat in het vet gefrituurd is
* Zo dat was genoeg bier, tijd voor wat vitamine V!
Daar heb ik toen zo om krom gelegenquote:
En lekker dat ze waren! En dat gezicht van die kerel die de bestelling niet snapte waarop die andere het even uit moest leggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Jopie-o! Gooi er maar een eh, kipcorntje in.en milkshake banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar het is patatquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Even wat posts verwijderd.
Dit is géén patat vs friet topic.
Heb ik ook wel eens besteld. Niet zo lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoorde laatst iets over een eierbal, zou in het noorden wel populair zijn. Een gehaktbal met een heel ei erin?
Kan iemand dit bevestigen?
Die wilde ik net posten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef LockonStratos het volgende:
1 friet alstublieft
Een portie patat alstublieft
*Streekdialect uit de lager ontwikkelde delen van nederland
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Robin__ het volgende:
11 september
kroketten 3 om 3 opgestapeld tot 20 lagen en dan omgooien met gehaktballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |