abonnement Unibet Coolblue
pi_68751397
''Het is 12 uur en de Chris staat te kloppen aan je crib, klaar voor een natte strakke poenie op m'n lip''

Het leek een normale week te worden, de zon stond strak schijnend aan de horizon en een merel vloog door het idyllische landschap terwijl de prilheid van ontboezemende bloemen me deed denken aan de onschuld van een 14-jarig meisje, vrij nakend in een weiland, onbekommerd, zich geen moment zorgen makend over de hedendaagse maatschappelijke beslommeringen. Slechts één met de natuur en haar eigen gedachten. Dit lijkt echter een onmogelijk en utopisch scenario aangezien er in ons land enkel nog plaats is voor materialisme, consumisme en kapitalisme. De werkelijk belangrijke zaken worden enkel nog geleefd en ondergaan door eenzame zielen, dwalend in een wereld die hen niet begrijpt. Dit betreurt mij. Als ik overheerst word door deze droevige gedachten rest mij slechts de vraag: ''Wat zou Ray Mears doen?'' Ik bedenk dan dat Ray zich zou nestelen op een heuveltop met uitzicht op een uitgestrekte Afrikaanse savanne om vervolgens urenlang voor zich uit staren. Ja. Alle mensen die nu al smachten naar een nieuwe alinea moet ik helaas teleurstellen. In een Rayesque moment bedacht ik mij laatst hoe graag ik een proleet zou willen zijn, niet gehinderd te worden door enige kennis van zaken of überhaupt enige kennis over de zaken des levens. Het ultieme geluk ervaren wanneer ik met een koud biertje in de tuin zit. Gewoon niet beter weten. Helaas zal ik mij door het leven moeten bewegen met een intelligente last, een enorme ballast. Hey, een semi-rijm. 's Nachts droomde ik over een een vloedgolf die een besneeuwde bergstad meesleurde door de valei en alle gebouwen, automobielen, kinderwagens en lantaarnpalen ongeschonden neerzette op een berghelling in de mediterrane zon.

Adempauze.

Goed.

Ik bedacht me laatst hoezeer het ideaalbeeld dat ik bij een vrouw wil zien totaal niet overeenkomt met het gemiddelde uiterlijk van een 16-jarig meisje, wat mij, al dan niet terecht, deed beseffen dat ik gewoon sterke heteroseksuele gevoelens koester jegens het andere geslacht. Het is als het moment dat je naar een 13-jarig meisje kijkt en, geheel terecht, denkt: ''Hm, tja, och, eigenlijk kan het best''. Ik weet dat dit voor 90% van de mannelijke bevolking herkenbaar is. Kutmaatschappij. Als men aan al zijn onderdrukte gevoelens toe zou geven zou dit land een stuk mooier worden, het is sowieso bedenkelijk in welke mate duizenden jaren aan moraal de kop wordt ingedrukt door bepaalde figuren. De persoonlijke doelen die mensen zichzelf stellen zijn gebaseerd op opvattingen van andere mensen, de doelen zijn slechts opgesteld om geen gezichtsverlies te hoeven lijden. Als ik mijn leven in een hutje op de Veluwe wil doorbrengen is dat raar, als ik mijn leven in een kantoor wil doorbrengen is dat normaal. Gelatenheid en apathie.

Okay, dit was de inleiding.

Laatst, laten we zeggen vorige week, staarde ik uit het keukenraam om, al dan niet, een nieuwe staat van apathie te bereiken toen ik opeens de muren van mijn huis naar beneden zag vallen. Gelukkig realiseerde ik me al snel dat ik weer eens aan hypnagoge hallucinaties leed. Samen met die conclusie bedacht ik me ook dat ik me weldra klaar moest gaan maken om mezelf in het nachtleven te storten. Terwijl ik op Hyves naar wat appetijtelijke smatjes aan het kijken was, mezelf verbaasde over de zin ''wt uhn kk SiieLuGe kk nerd jjaaA hij hee3eft waArsChijnLijk Gee3en reaL Liife duSs dOet iieJj Om te kijk3n Of ChiiCkiiejjSs d0en'' en subtiel aan mijn whiskey nipte kreeg ik een smsje van de queen bee van een 'vriendinnengroep' waar ik eerder mee in contact was gekomen. Ze vroeg: ''Kom je me straks opwachten in [insert naam van club] ?'' Ik antwoordde: ''Kom binnen, welkom, ben ik niet gekomen ga je niet totdat ik wel kom'' In mijn handen wrijvend van genot over mijn eigen insidersgrap (echte bazen weten het) ging ik op weg om mijn homies te ontmoeten. Op de fiets had ik genoeg tijd om na te denken over nieuwe openingszinnnen als ''Zou je jezelf geven als je mij was?'' en voor de nerdy chicks: ''Zal ik jou eens in je poenie pwnen?'', al bekroop mij een merkwaardig gevoel dat deze nauwkeurig gecomponeerde zinnen niet voldoende zouden zijn om indruk te maken. Desalniettemin betrad ik vol vertrouwen het walhalla voor wulpse tienermeisjes. Oh, wacht, dat is een middelbare school. Het komt in ieder geval dicht in de buurt. Nadat ik de eerdergenoemde dame uitgebreid had begroet en zeer subtiel haar bollende kontje had bevoeld begaf ik mij richting dansvloer om nonchalant met mijn hoofd knikkend langs de kant te gaan staan, zeer stoer voor me uit starend. Deze aanpak bleek, zoals vaker, al zeer snel zijn vruchten af te werpen, aangezien de eerdergenoemde dame heupwiegend op me af kwam lopen en zeer dicht tegen me aan kwam staan, dit tot plezier van een bepaalde erogene zone. Na haar binnenste te hebben bevoeld, haar mond dus, viespeuken, bekroop mij echter een vreemd gevoel, een gevoel van herkenning. Na haar diep in de ogen te hebben gekeken wist ik het.

Klacht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:34:48 #2
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_68751483
Kanker wat een verhaal. Dat ga ik niet lezen. Ik wacht wel tot je een samenvatting post.
Nee ik heb nog geen enkel woord gelezen. Teveel werk

edit: Oh zooooooo
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:35:35 #3
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_68751558
ZET DIE FOTO SNEL IN EEN SPOILER OM HET SPANNEND TE HOUDEN !
Jonge, ik bin op de weaze
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:36:45 #4
69994 seto
-|||--------|||-
pi_68751664
ik heb alleen naar het plaatje gekeken
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_68751675
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Stevennn het volgende:
ZET DIE FOTO SNEL IN EEN SPOILER OM HET SPANNEND TE HOUDEN !
Goed punt.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:40:33 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68751990
Goed verhaal.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Stevennn het volgende:
ZET DIE FOTO SNEL IN EEN SPOILER OM HET SPANNEND TE HOUDEN !
Dat wilde ik ook zeggen
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:41:55 #7
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_68752096
Chriz2k. Hoe kun je een topic openen onder Chelsea - Barcelona?

Nu even lezen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:42:05 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68752111
Ik vind jouw verzonnen topics (ja, zoals deze) zo ongelofelijk stom
pi_68752138
Gino!
pi_68752270
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
Chriz2k. Hoe kun je een topic openen onder Chelsea - Barcelona?

Nu even lezen.
Ik geloofde het wel na die rode kaart . .
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
Ik vind jouw verzonnen topics (ja, zoals deze) zo ongelofelijk stom
Laster. Het is enkel verFOK!t om het leesbaar te maken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:45:42 #11
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_68752366
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik geloofde het wel na die rode kaart . .
[..]

Laster. Het is enkel verFOK!t om het leesbaar te maken.
Het is 1-1 geworden, FYI.

En het is weer een pareltje. Je subtiele woordspelingen zijn fenomenaal.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_68752410
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Het is 1-1 geworden, FYI.

En het is weer een pareltje. Je subtiele woordspelingen zijn fenomenaal.
Vandaar de '' . .''

En dank.
pi_68752413
Lieg niet zo Chris je bent ook wel boeiend genoeg zonder BN'ers.
pi_68752703
tl;dr

Maar ik gok op waardeloos.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:52:27 #15
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_68752747
Wanneer krijg jij een collum in de spits of metro ofzo? dan heb ik tenminste wat leuks om te lezen in de trein.
pi_68752820
Voetbalkijkend, quotes uitroepend als: "als Barça nu nog scoort pleeg ik echt zelfmoord" (iets wat ik zoals je kunt zien niet ben nagekomen) en mijmerend over het feit dat ik enkele dagen geleden nog heerlijk op de massagestoel waar Didier zo behandeld gaat worden lag, heb ik dit pareltje gemist. En met mij vele anderen. Gelukkig is er nog tijd.
I would go along with someone like you
pi_68752822
Die alinea's van een woord doen mij denken aan Martin Bril
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:54:54 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68752880
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Thomass het volgende:
Die alinea's van een woord doen mij denken aan Martin Bril
Mij ook, Bril was er de meester in. De OP is een aftreksel, helaas.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:56:55 #19
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_68752997
Wat een lap text ! Waar is de samenvatting ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:59:14 #20
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_68753137
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:

[..]

Mij ook, Bril was er de meester in. De OP is een aftreksel, helaas.
Je doet wel erg je best om Chris af te branden, hé.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_68753365
Schrijf een boek ofz.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_68753379
Hehe die spoiler Mooie OP!
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:04:20 #23
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_68753445
Dit is een topic waar ik natuurlijk het niet kan maken niet me gezicht te laten zien
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:04:53 #24
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68753466
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Je doet wel erg je best om Chris af te branden, hé.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:19:23 #25
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_68754212
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik antwoordde: ''Kom binnen, welkom, ben ik niet gekomen ga je niet totdat ik wel kom''
!
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')