abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:01:27 #76
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69178604
Ik voorspel een 0-0 vanavond.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:16:21 #77
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_69199050
ATTAMOTTAMOTTA!!!!!!
kloep kloep
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:00 #78
51286 w00h00
Digital man!
pi_69208715
jezus, ik heb gewoon pijn aan me ogen.

Als eerst wil ik even kwijt wat die Meijer echt dramatisch slecht is. Hij doet me een beetje aan Lindebergh denken.

En die tackle van Frankel! Hoe dom kun je zijn! Totaal niet nodig om zo'n onhandige tackle in te zetten.
pi_69208795
szoo jonges, is er wat gebeurt? Anders zie ik morgen iedereen met groafschap shirtjes rondlopen op school
pi_69209016
Terechte overwinning. Wel weer te kansloos voor woorden om het zo spannend te maken.

Als je vrijdag zo speelt als in de 1e helft is er niets aan de hand. Assaidi
pi_69210420
Wel terechte overwinning ja al was het niet best, maar MVV is nog slechter. Vooral achterin. Met het thuispubliek erachter mag dit geen enkel probleem meer zijn.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:31:41 #82
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69216194
Bah en dan gaan ze vrijdag weer op de 0-0 spelen als je zo tegen RKC speelt ga je er met boter en vis in. Eerlijk gezegd verdienen ze het zo gewoon om er uit te vliegen. Bah.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69216534
Ongelofelijke zwartkijker ben je soms zeg...

Het ging gewoon veel te makkelijk waardoor iedereen verslapte. Tegen RKC zal het moeilijker gaan en zal iedereen scherper zijn.

Assaidi en Heijblok
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:21:28 #84
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69217593
Ja, ik ben inderdaad een zwartkijker. Verslappen is geen optie. Bovendien ging het laatste half uur het echt niet makkelijk. Ik dacht dat wij garant stonden voor hard werken, daar hoort geen verslapping bij.

Vroeger toen we nog echte mannen met snorren hadden...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69223262
Je kunt veel zeggen maar dit seizoen, en zeker de laatste 10/15 wedstrijden is er volop strijd en inzet van de Graafschap. Daar lag het echt in de reguliere competitie echt niet aan.


Gisteren vond ik het ook wat matjes en werd de Graafschap soms op strijd afgetroefd. Dat mag niet gebeuren en moet een les zijn voor de komende wedstrijden.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:08:36 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69223504
Wat een ongelovelijke kutwedstrijd, ik heb net als w00h00 nog steeds pijn aan mijn ogen.

Hoe kun je nu een 3-0 voorsprong zo op het spel zetten, voor hetzelfde geld wordt het gewoon ook nog 3-3. Als je zo speelt tegen RKC/Excelsior (waarschijnlijk RKC) dan kun je het wel schudden denk ik. Kalezic moet eens van dat verdedigende spel af.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69224216
Tegen Excelsior win je nog met 7 man op het veld. RKC daarentegen wordt een heel ander verhaal, dat gaat echt lastig worden.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:42:52 #88
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69224678
Met 7 man op het veld hadden we ook van MVV verloren. Waar komt ineens die misplaatste arrogantie vandaan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69233849
Dat Excelsior al 15 wedstrijden niet meer gewonnen heeft
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69233913
quote:
Bas Dost geselecteerd voor beloftenteam

ALMELO - Aanvaller Bas Dost van Heracles Almelo is door KNVB-coach Hans Schrijver geselecteerd voor het beloftenteam dat komende maand deelneemt aan het prestigieuze toernooi van Toulon.

Ook Mustafa Amezrine en Oussama Assaidi van De Graafschap behoren tot de twintigkoppige selectie.

Daaraan nemen acht ploegen deel. Nederland ontmoet in de eerste ronde Argentinië, Egypte en de Verenigde Arabische Emiraten, in poule A. In poule B strijden Frankrijk, Portugal, Chili en Qatar tegen elkaar. Het toernooi heeft plaats van 1 tot en met 13 juni.

Nederland trapt af tegen Argentinië, woensdag 3 juni om 20.45 uur. De Verenigde Arabische Emiraten zijn Oranjes volgende tegenstander, op vrijdag 5 juni vanaf 18.30 uur. Zondag 7 juni wacht om 19.00 uur Egypte. Bereikt Nederland de halve finales dan komt de ploeg van Hans Schrijver woensdag 10 juni opnieuw in actie. Vrijdag 12 juni, tot slot, is zowel de strijd om de derde plek als de finale.

De definitieve selectie bestaat uit de volgende twintig spelers: Kai van Hese (ADO Den Haag), Siem de Jong en Jeffrey Sarpong (beiden Ajax), Erwin Mulder (Excelsior), Diego Biseswar (Feyenoord), Mustafa Amezrine en Oussama Assaidi (beiden De Graafschap), Tom Hiariej (FC Groningen), Geert-Arend Roorda en Daryl Janmaat (beiden sc Heerenveen), Bas Dost (Heracles Almelo), Donny Gorter (NAC Breda), John Goossens (NEC), Erik Pieters (PSV), Erik Falkenburg (Sparta Rotterdam), Vito Wormgoor (FC Utrecht), Alexander Buttner, Nicky Kuiper en Ricky van Wolfswinkel (allen Vitesse) en Rens van Eijden (Willem II).
Amezrine, heet die al eens in het eerste gespeeld? Had er nog nooit van gehoord eigenlijk.

En wat als er een beslissingswedstrijd komt in de laatste ronde, dan gaan ze niet mee neem ik aan?
pi_69235084
Is nu tweede keeper, groot talent.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 21 mei 2009 @ 09:21:57 #92
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69252250
Enige kans dat jullie Henrico Drost ook volgend seizoen op de bank/tribune hebben zitten? Het blijft wat stil rondom hem... (of ik let niet goed op )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69255951
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:19 schreef Roberto258 het volgende:
Dat Excelsior al 15 wedstrijden niet meer gewonnen heeft
15 wedstrijden tegen De Graafschap? 15 uitwedstrijden? Anders klopt je verhaal niet hoor. Wonnen onlangs nog van Helmond Sport.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69256093
quote:
Marcel van der Sloot geeft in Voetbal International aan dat hij het slecht naar zijn zin heeft gehad bij De Graafschap. Volgens de middenvelder, die tot en met volgend seizoen onder contract staat bij De Graafschap, is vooral oud-trainer Jan De Jonge de gebeten hond. Van der Sloot kwam in 2007 naar De Graafschap maar speelde geen minuut. Halverwege het seizoen 2007/2008 werd de middenvelder verhuurd aan FC Dordrecht waar hij ook dit seizoen speelt.

“Als voetballer hou je van me of haat je me. Nou bij TOP hielden ze van me. Na vier jaar was ik transfervrij en wilde De Graafschap me graag hebben. Bij TOP was ik de koning. Alles wat ik deed was goed maar daardoor miste ik een uitdaging. Het werd tijd dat ik me ging ontwikkelen. Trainer Jan de Jonge gaf me een goed gevoel, maar later bleek dat er niets van klopte. Ik ben geen speler die alles zomaar accepteert. Als ik ergens iets van vind dan zeg ik dat. Ik hoop dat ook mijn omgeving zo met mij omgaat. Bij De Graafschap was het allemaal achter de rug praten. Groepjes. Iedereen had wel wat te zeggen over De Jonge, maar nooit recht in zijn gezicht. Ik deed dat wel en dat was hij niet gewend. Ook tijdens de training ontbrak het plezier. Ik stond een keer te klappen toen iemand een bal tegen de lat knalde. Zo van: Mooie actie. Kon niet, volgens de trainer, was niet professioneel. Na het seizoen had hij zo’n beoordelingsformulier ingevuld over mijn functioneren. Ik was als voetballer goed genoeg maar niet als mens. Deed pijn, liever heb ik het andersom. Dat werd nog een flinke confrontatie, ik heb De Jonge de waarheid verteld. Ik voelde me zo in mijn eer aangetast dat ik maar één ding wilde: Wegwezen.
Bron: Voetbal International
Klootzak, en wel lekker je salaris incasseren die de Graafschap je betaalt.
pi_69259172
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

15 wedstrijden tegen De Graafschap? 15 uitwedstrijden? Anders klopt je verhaal niet hoor. Wonnen onlangs nog van Helmond Sport.
En Veendam uit wonnen ze ook, dus klopt niet helemaal inderdaad, maar ze zijn/waren wel slecht bezig. Al moet ik eerlijk zeggen dat het tegen RKC er al weer beter uitzag.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:17:04 #96
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_69261613
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Klootzak, en wel lekker je salaris incasseren die de Graafschap je betaalt.
Nu zal dat salaris wel door Dordrecht betaald worden of waar ie ook zit. Dus dat is het probleem niet. Het probleem is dat het een degelijke voetballer kan zijn voor de Graafschap als ie maar een kans krijgt. Ik zou ook wel eens van me af bijten als je voor 2-3 jaar wordt vastgelegd door een Eredivisieclub en dan die 2-3 jaar bij een 1ste divisie club moet spelen. Wat is dan het nut geweest van die transfer?

En wat als het waar blijkt te zijn? Dan staat ie volledig in zn recht. Hij verdient een kans inho.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_69264217
Volgens mij wilde hij zelf voorafgaand aan dit seizoen niet voor de Graafschap spelen terwijl de Graafschap hem wel een kans gunde. En reken er maar niet op dat Dordrecht zijn hele salaris op kan brengen.
pi_69267091
Ik hoop gewoon dat de graafschap blijft, maar de return kan al lastig genoeg zijn. Stomme systeem van de playoffs, anders was er na de 0-3 nooit zoveel druk geweest.
pi_69282703
Mwah wees blij, dit systeem is er echt puur alleen om alle eredivisieclubs zoveel mogelijk te bevoordelen. Anders was NAC er allang uit gegaan tegen TOP Oss destijds....

Als je vanavond verliest kun je net zo goed meteen naar de JL. RKC waarschijnlijk de volgende wedstrijd, ik schat de kansen op 60-40. RKC kan lekker achteruit leunen en veel ballen op Benson geven..... Naja eers vanavond maar d'ran!
Bloed, zweet en tranen!
pi_69284487
Hopelijk snel 1-0 voor, en dan een draak van een wedstrijd....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')