Ik ben ook benieuwd inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest opeens denken aan de katten van Litso. Hoe gaat het daarmee?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef Litso het volgende:
Met mijn katten gaat het heel goed
Nadat Djinn was aangereden in Oktober heb ik Cem opgevangen, die eerst bij Clumsy_Clown woonde. Ik ben toen verhuisd naar een soortgelijk flatje, maar dan een verdieping lager en in een rustige buurt, waar ze naar buiten kunnen. Ze staan nu 's ochtends vroeg te wachten tot ik de deur voor ze open doe, en af en toe komen ze voor de deur staan jammeren als ze weer willen eten. 's Avonds fluit ik een keertje en dan komen ze weer naar binnen
Ik zie ze niet zoveel meer de laatste tijd, maar volgens mij hebben ze het wel naar hun zin hier in de wijk
Ah... da klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Goed idee. Weet je welk merk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |