en jij moet nog nederlands doen?quote:
Mijn stress valt best mee, en ik ga nu nederlands doen.:Pquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij moet nog nederlands doen?
http://www.watmoetikleren.nl/examens/havo/nederlands/quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:32 schreef yeahmen het volgende:
Wat kun je leren voor Nederlands (havo)? Je kunt misschien een keer oefenexamen doen, maar daar houdt het mee op toch?
Iemand goede site met uitleg over het Nederlands examen?
Inderdaad, ik heb afgerond allemaal 6-en en mensen die zo hoog staan zitten helemaal vaag te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Kingside het volgende:
Ik haat van die mensen die zo gestresst zijn die gewoon gemiddeld een 7,5 staan. Dan kom ik daar aan met gemiddeld een 6,2 zonder enige zenuwen.
Juist omdat die mensen zo gestresst zijn, gaan ze goed leren, en halen ze die hoge cijfers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:26 schreef Delichris het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb afgerond allemaal 6-en en mensen die zo hoog staan zitten helemaal vaag te doen
Zou dat het zijn? Dan ga ik maar eens snel mijn zelfvertrouwen laten dalen. Dan lukt het leren misschien ook wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef yeahmen het volgende:
[..]
Juist omdat die mensen zo gestresst zijn, gaan ze goed leren, en halen ze die hoge cijfers.
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dan ga ik maar eens snel mijn zelfvertrouwen laten dalen. Dan lukt het leren misschien ook wel.
Doen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dan ga ik maar eens snel mijn zelfvertrouwen laten dalen. Dan lukt het leren misschien ook wel.
De oorspronkelijke functie is: -1+4e-1/2+1/4xquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef yeahmen het volgende:
ff snel wiskunde vraagje. (Wis B, HAVO)
http://www.havovwo.nl/havo/hwb/bestanden/hwb1208iopl6.pdf
En dan gewoon de eerste vraag. Hoe zit dat me het differentieren van f?
Ik normaal ook, maar ik werd vandaag door mijn moeder mijn bed uitgetrapt met de boodschap dat ik maar eens wat moest gaan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:49 schreef Berepis het volgende:
wat zijn jullie allemaal al vroeg uit bed dan,
ik ben de hele week half 12 uit bed gegaan![]()
Alleen vandaag wat eerder, en owja, dinsdag ook ietsie
Wiskunde A 1,2 hoeft dat ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef yeahmen het volgende:
Hartstikke bedankt!
Hebben wij vreemd genoeg nooit geleerd op school. Dit onderdeel van differentieren: http://www.wisfaq.nl/pagina.asp?nummer=1460
Van de knop LN op de GRM heb ik al helemaal nooit gehoord :/
NOOOOO.
Ik ook, de rest van de week moest ze werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik werd vandaag door mijn moeder mijn bed uitgetrapt met de boodschap dat ik maar eens wat moest gaan doen.
Jep, hier ook. Heerlijk was dat he als je alleen thuis bent s'ochtendsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Berepis het volgende:
[..]
Ik ook, de rest van de week moest ze werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |