Das kut, waarvoor moet je de staat afzeggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ging afgelopen weekend op de site van De Staat kijken of ze binnenkort nog in de buurt optreden. In mei staan ze op 5 minuten fietsen van waar ik woon
Helaas is dat de 29e. Dan sta ik te dampen in de HMH
Bij iets veeeeeeeel beters!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ging afgelopen weekend op de site van De Staat kijken of ze binnenkort nog in de buurt optreden. In mei staan ze op 5 minuten fietsen van waar ik woon
Kwestie van op 5 mei naar Haarlem komen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Niet als we van beide bands de laatste albums naast elkaar leggenquote:
ik heb het bijna voor elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van op 5 mei naar Haarlem komen!
Dat wordt zeker nog overwogen, maar de lineup in Zwolle is ook zo fijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van op 5 mei naar Haarlem komen!
BOERUHquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
30 mei ga ik wel naar Plork en de Aannemers. Dan staan ze bij mn ouders in het dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |