abonnement Unibet Coolblue
pi_68425765
Ik heb een vraagje over mijn aansluiting aan de videokaart. ik heb een nVidia Gforce 9400 GT, en ik heb meer van deze aansluitingen op internet gezien, maar dan in plaats van die 4 aparte gaatjes, een apart gaatje, mijn vraag is dus, wat voor soort aansluiting is dit:

Alvast bedankt.
  maandag 27 april 2009 @ 15:48:06 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68425824
dvi
pi_68425831
digitaal
  maandag 27 april 2009 @ 15:48:33 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68425844
hulde voor je duidelijke foto trouwens.
pi_68425914
ja ik weet het, maar ik moest wel, anders moest ik mijn hele computer verschuiven om een foto te maken..:P
pi_68425960
er weer makkelijk vanaf willen komen he !!
pi_68426086
Maar een DVI kabel is toch zo:
?
pi_68426129
overduidelijk HDMI
pi_68426213
overduidelijk NIET HDMI.
HDMI is de linkse.

pi_68426271
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:54 schreef Yannick3211 het volgende:
Maar een DVI kabel is toch zo:
[ afbeelding ]?
Er zijn drie typen DVI. Ga er maar vanuit dat een DVI-kabel zoals die bij je monitor komt, gewoon past.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 27 april 2009 @ 15:59:12 #11
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68426291
bij mijn 9800 zat er een opzetstukje onder in de doos
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68426400
Ja, maar ik heb de hele computer in elkaar laten zetten via zo'n site,, dus ik kreeg niet een doos voor de videokaart, maar een doos voor de hele computer..
pi_68426438
now you know..
pi_68427962
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Yannick3211 het volgende:
Ja, maar ik heb de hele computer in elkaar laten zetten via zo'n site,, dus ik kreeg niet een doos voor de videokaart, maar een doos voor de hele computer..
En daar hebben ze de monitor los bijgegooid?

Kabels worden bij mijn weten doorgaans met de monitor bijgeleverd ipv met de grafische kaart/computer. Mocht nou zo zijn dat jouw monitor alleen maar een analoge (D-sub) aansluiting heeft, dan zal je moeten werken met een DVI/D-sub-adapter.


[ Bericht 11% gewijzigd door Jordy-B op 27-04-2009 18:46:45 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_68428258
De aansluitingen staan trouwens ook vermeld in de handleiding van de videokaart (of computer, als het om een onboard-videokaart gaat)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_68428356
Ik heb een monitor apart gekocht, en ik heb niks over bijgeleverde kabels gezegd.. op mijn monitor zit nog een vga aansluiting, maar ik ben van plan om een nieuwe te halen, en dan is het misschien wel beter om die aansluiting waar ik naar vroeg te gebruiken. Maar hoe heet deze aansluiting dan precies? DVI/D? of een andere dvi?
pi_68431486
Komt 'ie dan...

DVI komt grofweg in drie smaken: DVI-A, DVI-D en DVI-I. DVI-A is analoog; DVI-D is digitaal, DVI-I is zowel analoog als digitaal (DVI-Integrated).

De aansluiting op de videokaart is zo-goed-als altijd DVI-I, en daar kunnen de kabels van alle drie de typen in. De DVI-aansluiting van monitoren is praktisch altijd een DVI-D aansluiting.
Mocht het echter zo zijn dat je een monitor hebt die alleen een analoog signaal kan ontvangen (Via een D-sub aansluiting), kan je met een D-sub-naar-DVI-A-adapter het analoge signaal uit de DVI-I-aansluiting halen.

Vanwege dat analoge signaal heeft je videokaart dus een DVI-I-adapter, maar als je een monitor met DVI-aansluiting gebruikt, steek je er een DVI-D-kabel tussen.

En dit mag je allemaal weer vergeten, want het is allemaal zó gestandaardiseerd dat je het gewoon over DVI kan hebben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')