abonnement Unibet Coolblue
pi_68432468
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je vergeet Ramsey. Welshman telt wat mij betreft ook als Engelsman.
Wat mij betreft ook maar indien we over echte engelsmannen willen spreken in de zin van de 6+5 regel die er misschien zou aankomen dan komt hij hiervoor niet in aanmerking.

Overigens is Ramsey mijn favoriete jonge speler. Ik heb em in december ontmoet toen ik in Londen was.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68432505
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef KraideN het volgende:
Wie is eigenlijk engels van dit team?
Vraag ik me ook enigste basisspeler die engels is, is walcott
pi_68432515
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je vergeet Ramsey. Welshman telt wat mij betreft ook als Engelsman.
Tja..een Engelsman is een Engelsman, daar valt Wales niet onder. Geen toekomstige international dus en dat zal toch zijn hoe er in Engeland naar gekeken wordt. Neemt niet weg dat ze daar Brits zijn als het ze uitkomt en net zo vaak trots zijn op enkel Engeland..het blijft krom, maar dat hebben we op de Olympics ook wel weer gemerkt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 27 april 2009 @ 19:16:51 #29
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432525
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:15 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Wat mij betreft ook maar indien we over echte engelsmannen willen spreken in de zin van de 6+5 regel die er misschien zou aankomen dan komt hij hiervoor niet in aanmerking.
Wat een onzin. Maar die regeling komt er toch niet. Dat scheelt.
pi_68432531
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef TheClown1 het volgende:
Engelse spelers binnen de selectie zijn:

Justin Hoyte 1 wedstrijd gespeeld
Kieran Gibbs 5 wedstrijden
Mark Randall 1
Jack Wilshere 2 wedstrijden
Theo Walcott 18 wedstrijden 2 doelpunten
Hoyte is na die ene wedstrijd naar Middlesbrough gegaan.

Weinig van Wilshere gezien, die had ik wel wat vaker verwacht want die schijnt wel talent te hebben.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 27 april 2009 @ 19:17:41 #31
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432555
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook enigste basisspeler die engels is, is walcott
Idioot. Het wordt boven je nog eens gespecifieerd. Ben je echt zo dom of kom je hier alleen maar om te zieken?
  maandag 27 april 2009 @ 19:18:05 #32
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432571
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Hoyte is na die ene wedstrijd naar Middlesbrough gegaan.
Dat is Gavin Hoyte. Zijn broer.
pi_68432584
Gavin Hoyte heeft toch ook al minuten gemaakt? League Cup ofzo?
edit: Gunner is me voor
Dat Wilshere weinig minuten heeft gemaakt is logisch..die is ECHT jong.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68432593
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat een onzin. Maar die regeling komt er toch niet. Dat scheelt.
Roep dat maar niet te hard hoor.
  maandag 27 april 2009 @ 19:19:39 #35
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432618
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Roep dat maar niet te hard hoor.
*zucht*

Ben jij nou zo dom of ben ik nu zo slim? Zoek het topic plus de argumenten zelf maar op waarom het niet gaat gebeuren.
pi_68432627
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Idioot. Het wordt boven je nog eens gespecifieerd. Ben je echt zo dom of kom je hier alleen maar om te zieken?
Idioot BASISSPELER dat is toch echt alleen Walcott. Van de 34 selectie spelers slecht 6 engelsen dat is er toch echt iets fout
pi_68432635
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef Gunner het volgende:

[..]

*zucht*
Zuchten mag wel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68432668
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Idioot. Het wordt boven je nog eens gespecifieerd. Ben je echt zo dom of kom je hier alleen maar om te zieken?
Spring de hele tijd toch niet in zo'n defensieve modus.
  maandag 27 april 2009 @ 19:22:34 #39
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68432701
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook enigste basisspeler die engels is, is walcott
Dus jij vind Walcott de enigste, leuk voor je
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68432739
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Idioot BASISSPELER dat is toch echt alleen Walcott. Van de 34 selectie spelers slecht 6 engelsen dat is er toch echt iets fout
De jeugd in Engeland zit allemaal achter de kompjoetur
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68432745
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tja..een Engelsman is een Engelsman, daar valt Wales niet onder. Geen toekomstige international dus en dat zal toch zijn hoe er in Engeland naar gekeken wordt. Neemt niet weg dat ze daar Brits zijn als het ze uitkomt en net zo vaak trots zijn op enkel Engeland..het blijft krom, maar dat hebben we op de Olympics ook wel weer gemerkt
Dat is wel raar ja. Als die regel er komt en het telt niet als Brit, maar als Engelsman, is Giggs ineens een buitenlander bij Man Utd
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68432764
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef Gunner het volgende:

[..]

*zucht*

Ben jij nou zo dom of ben ik nu zo slim? Zoek het topic plus de argumenten zelf maar op waarom het niet gaat gebeuren.
Ben jij met drie woorden gelijk op de hoogste kast of kan je ook normaal doen? .

http://www.timesonline.co(...)e/article6115611.ece en http://www.guardian.co.uk(...)rs-manchester-united bijv.

Ik zeg niet dat het per direct gebeurd, binnen nu en 3 seizoenen, maar dat er iets gaat veranderen ben ik van overtuigd. Dus roepen dat het er nooit komt is echt oordopjes in en oogkleppen op.
  maandag 27 april 2009 @ 19:24:25 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68432765
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Spring de hele tijd toch niet in zo'n defensieve modus.
Dat maak ik zelf wel uit joh.
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ben jij met drie woorden gelijk op de hoogste kast of kan je ook normaal doen? .

http://www.timesonline.co(...)e/article6115611.ece en http://www.guardian.co.uk(...)rs-manchester-united bijv.

Ik zeg niet dat het per direct gebeurd, binnen nu en 3 seizoenen, maar dat er iets gaat veranderen ben ik van overtuigd. Dus roepen dat het er nooit komt is echt oordopjes in en oogkleppen op.
Het gaat niet gebeuren. Platini heeft het zelf onlangs nog gezegd.
pi_68432778
Eboue natuurlijk!



Check zijn Engelse dansstijl gek.
pi_68432797
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit joh.
Kom dan ook niet zeiken in het FB topic dat er getrolld wordt als je zo steeds reageert.
Terwijl het niet eens een troll was.
pi_68433010
Oh Gunner wat ben jij makkelijk op de kast te jagen je maakt het alleen maar leuk voor ze.

Negeer ze gewoon lekker.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68433235
quote:
Wenger overweegt aanvallende rol Fàbregas
Geschreven op maandag, 27 april om 17:20

Arsenal-trainer Arsène Wenger sluit niet uit dat hij Cesc Fàbregas woensdag in een aanvallende rol posteert in de halve finale van de Champions League tegen Manchester United. De productiviteit van de Spanjaard, afgelopen weekend tegen Middlesbrough, stemt zijn trainer meer dan tevreden.


Zondag experimenteerde Le Professeur in de competitiewedstrijd tegen Middlesbrough met zijn team, door Fàbregas in een meer aanvallende rol op het middenveld te zetten. Zijn collega Samir Nasri vervulde daardoor een diepere plek op het middenrif van de ploeg. Het experiment pakte goed uit, want Fàbregas nam beide goals tegen Boro voor zijn rekening. “Het zou goed kunnen dat we dat weer zullen doen, want het was nogal overtuigend”, spreekt Wenger een dag later.

“Cesc wordt met de wedstrijd scherper. Hij lag er drie maanden uit en je kunt niet in één keer terugkomen in je beste doen.” De twee goals van de 21-jarige Fàbregas betekenden de eerste doelpunten sinds oktober. Eind december liep de spelmaker in Londense dienst een ernstige blessure op; in het duel met Liverpool scheurde hij zijn kniebanden af, hetgeen hem drie maanden revalidatie kostte. Begin deze maand maakte hij tegen Manchester City zijn rentree.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 27 april 2009 @ 19:46:26 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68433550


Ben er ook weer bij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_68433622
Hoeveel had je nou voor je ticket betaald, DG? Ga je de halve finales ook nog?
  maandag 27 april 2009 @ 19:51:44 #50
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68433739
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel had je nou voor je ticket betaald, DG? Ga je de halve finales ook nog?
Gewoon de kostprijs, 140e, misschien volgende week de return maar dat hangt van mijn werk af of ik vrij kan krijgen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')