Was het een goed boekquote:Op zondag 26 april 2009 23:58 schreef Greatmarked het volgende:
Ik ben sinds een poosje werkzaam in de saleswereld, maar wil me toch wat extra verdieping in het vak. Welke boeken raad JIJ me aan die ik ab-so-luut moet lezen?
Boek van Richte Lommert heb ik natuurlijk al gelezen
Zeer leuk boek: is hét nederlandstalige salesboek, volgens velen!quote:Op maandag 27 april 2009 00:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
Was het een goed boek
deze genre wil ik me ook in gaan verdiepen
Programma heet "topverkopers" en de presentator is Jort Kelder, voormalig hoofdredacteur van de Quote.. ;-) Leuk programma inderdaad!quote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef raaavi het volgende:
Er was een tijdje een serie op TV.
over verkopen etc.
ben de naam even kwijt
de presentator was toch ook een geniale verkoper
heeft die geen boek geschreven?
Euuh, inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 00:14 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Programma heet "topverkopers" en de presentator is Jort Kelder, voormalig hoofdredacteur van de Quote.. ;-) Leuk programma inderdaad!
Edit: bedoelde je misschien die Henner (oid) met fake it till you make it...
Egbert Hennen, fantastische vent (google maar eens op hemquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef raaavi het volgende:
[..]
Euuh, inderdaad
Niet die Jort Kelder. maar dat Jury lid, die de 'falers' steeds een bijles gaf.
Besteltquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef Beetlebum het volgende:
Zonder sarcasme: "Sales voor Dummies"
lees deze 15x door en je kunt zand verkopen in de woestijn!
en verder eigenlijk alles van Tom Hopkins...
dus volgens jou moeten we maar wat doen en al die kennis die miljonairs hebben opgedaan vergetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:13 schreef Sport_Life het volgende:
Verder gewoon je mond open trekken ipv boeken lezen.
Alsof dat te lezen is in verkopen voor dummiesquote:Op zondag 3 mei 2009 08:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
dus volgens jou moeten we maar wat doen en al die kennis die miljonairs hebben opgedaan vergeten?
Wat constant word herhaald in Verkopen voor dummiesquote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Greatmarked het volgende:
En je weet het: stilstand = achteruitgang!
maarja teveel nadenken is ook weer niet goed, kom je weer zo twijfelachtig overquote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Greatmarked het volgende:
Door middel van boeken lezen word je misschien niet direct een betere verkoper, echter kun je je wel (door)ontwikkelen als verkoper. Door veel te lezen over sales ga je dingen van een andere kant bekijken en ga je over na denken.
Door jezelf en je sales skills te ontwikkelen word je in mijn ogen een betere verkoper!
En je weet het: stilstand = achteruitgang!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |