abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:05:51 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68825589
hahahahahahahahahaha ja zo kan je het ook bekijken

Ik zeg rond de 8 maanden na zn return....

ok speciaal voor jullie dan Sherlock Holmes gespeeld...fotos zijn crappy maar ja jullie doen het er maar mee:P

Was een 6 man tag trouwens

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 8 mei 2009 @ 22:06:30 #102
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_68825612
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:05 schreef kidkash19 het volgende:
hahahahahahahahahaha ja zo kan je het ook bekijken

Ik zeg rond de 8 maanden na zn return....

ok speciaal voor jullie dan Sherlock Holmes gespeeld...fotos zijn crappy maar ja jullie doen het er maar mee:P

Was een 6 man tag trouwens

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet zijn beste kompanen niet, maar waren dat faces of heels?
.....Kennedy
pi_68826572
Wat betere pics:

vrijdag 8 mei 2009 @ 22:38:49 #104
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68826602
Mr. Kennedy,Brett Dibiase, & Bo Rotundo def. Jon Cutler,Troy Jackman & Dylan Klein.

Ik denk faces
Luck is for losers
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:39:00 #105
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_68843213
20 Official Rules For WWE Diva Afterlife
Written by a former WWE Diva
quote:
1. Don't worry, it will grow back fine... just cut it down and stop bleaching it dummy. Now your natural color will be seen as a "new look" and you will experience refreshed marketability. Take some brand new all natural 8x10's at Wal-Mart and work it girl!

2. Remember you can always bleach your hair again back to the "classic look" to boost your self esteem for a week. If you ever get cancer from the dye, just ask Dawn Marie to sell her unwashed panties through Wrestlers Rescue to help pay for the medical bills.

3. If your just coming off TV, then your used to the schedule. Always starve yourself before every appearance and pig out at your favorite fast food restaurant afterwards. Nothing new. Eating disorders and binging cycles are totally normal and healthy. It's a Diva's way of life, 4-life.

4. If you haven't done so already, you need to go **** either Scott Levy, Batista or Ric Flair before he dies. Do a few lines of coke with them too. It makes for a great tell all shoot and high self worth.

5. The wrestling convention circuit is 10x200. The same 10 money marks will book you and the same 200 losers will show up each time. Milk 'em for all they are worth cause it's all you got left. Virgil will be at every show so you might as well get to know him too. And yes, he is a real creep.

6. Appearing at 3 Flea Markets per week is officially known as "doing a tour". Congrats on the success!

7. Letting men touch your breasts for an extra $5 during photo-ops is an excellent business strategy.

8. If the photo-op printer ever stalls and delays, just give them an index card with your own lip prints on it. It will make their day that you were soooo selfless, giving and thoughtful of their patience.

9. It's perfectly normal to refer to other human beings as "fans", "clients" and "followers" but to their face- always call them "friend".

10. Always smile and play nice with the co-workers you haven't seen in 5 years. These are your "best friends in the whole world"....somehow? That's how the wrestling family illusion rolls on.

11. Treat the disabled extra nice. Them pockets are deep with Social Security money and they spend like mad at the gimmick table.

12. You will never draw like Trish Stratus, you will never look like Trish Stratus and you will flat out never be Trish Stratus... but don't ever stop trying hun'.

13. But yes, I know you are still a big star... right in your head.

14. Even if you got fired, always say that you left "on your own terms" or because of an "undisclosed dispute". This will always make you appear above the business.

15. Always say that a WWE return is "right around the corner" and "never say never" when you know damn well they wouldn't take you back if you begged.

16. When the going get's tough, selling your used tampons on eBay is a great way to make some additional cash.

17. I know the crows feet and wrinkles are building up. It's ok, no one is going to seriously book your used up, worn out ass after age 45 anyway. It's now time to assume the Moolah role.

18. There's nothing wrong with forever living in the past. Tammy Sytch still lives in 1996, and look there's nothing wrong with her.

19. Why have any normal relationships? You can have every lonely pervert from Philadelphia to Oakland lusting after you. Being emotionally unstable is F U N!

20. Remember that Jesus forgives you for all of your sins, so everything listed above is A-OK. Just rinse and repeat.

In closing: Yes this is one sad life but hey it's all you know.... so do it like a professional!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 09-05-2009 15:44:06 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_68844142
Superstars was leuk

Kelly Kelly was goed bezig zeg

Smackdown

Heerlijke mid-card/main event scene zo.

[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-05-2009 18:15:34 ]
  zondag 10 mei 2009 @ 23:21:09 #107
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68889470
TNA goodness...
quote:
According to TNA, Shark Boy (Dean Roll) was sent home from the show as he was running a fever and not feeling well.

(1) Eric Young beat Kiyoshi.

-- Brutus Magnus issued an open challenge to anyone in the locker room that TNA management could find. B.G. James made a surprise appearance and ran off Brutus.

(2) Knockouts champion Angelina Love beat ODB to retain the Knockouts Title. Angelina's second title defense went the same way as last night in Knoxville. She scored a roll-up with a hook of the tights that referee Rudy Charles didn't see. "ODB spanks Rudy for his incompetence."

(3) Sheik Abdul Bashir beat Consequences Creed.

(4) Abyss beat Kip James with the Black Hole Slam.

(5) TNA tag team champions Team 3D (Brother Ray & Brother Devon) & Jeff Jarrett beat Beer Money, Inc. (James Storm & Robert Roode) & Booker T. Tonight, Roode took a slam through a table instead of Storm, who took the fall last night. Team 3D win the pin for the win.
Stel....je hebt tickets gekocht a 65 dollar voor deze house show, hoe pissig ben je dan dat je de grotere sterren niet hebt gezien én je krijgt maar 5 matches voorgeschoteld? (waarvan niet één interessant is ongeveer)

House shows zorgen voor meer fans/publiek maar dit stoot mensen alleen maar af, hoorde ook ergens dat ze een PPV willen doen in een 25000 man arena.... die zijn gek
Luck is for losers
pi_68889788
1 slechte house show != alle house shows slecht.

TNA heeft echt de beste house shows die er zijn. Publiek word overal bij betrokken, handtekeningen voor iedereen en een geweldige sfeer. Misschien dat ze dat nu wat minder doen in Amerika heb ik het gevoel, maar zo was het iig wel. Lijkt me trouwens ook sterk dat een kaartje voor een house show 65 dollar is, tenzij je 4 tickets bedoeld of zo.

"The most-viewed professional wrestling match ever took place on the May 10, 1999 edition of WWF Raw. A six-man tag match featuring HHH & Undertaker & Shane McMahon vs. Austin & Rock & Vince McMahon, with a returning Shawn Michaels as the referee, drew a 9.2 cable rating."

Zag dat ergens staan, damn een 9.2 Zie je nu toch niet meer gebeuren
  zondag 10 mei 2009 @ 23:40:52 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68890147
ik zeg niet dat alle house shows slecht zijn maar het is niet enige bericht over house shows die van een mindere standaard zijn en dan nog....als je grootste sterren er vanwege contractuele verplichtingen niet bij kunnen zijn dan moet je ervoor zorgen dat je minder geziene sterren en/of nieuwe sterren zoveel mogelijk ringtijd krijgen zodat ze klaar zijn voor TV als ze opgeroepen worden.

Over de prijs en tickets? hier wat reacties van diverse fora
quote:
I'd just like to say that I considered going to a TNA house show being held in my general area, until I realized that the seats are virtually the same price I paid to go to RAW earlier this year. Does this strike anybody else as odd, or is it just me? $40 per seat for 2nd level seats at RAW, $37 per seat for 2nd level seats at a TNA house show. Counting the gas money, it would be substantially more expensive. If they add a show in Spokane, I think I might go, but I'm still a bit surprised at the prices.
quote:
They had a PPV up over here and I saw front row and I believe it was close to if not more than a $100. I had trouble selling the tickets and the common complaint was that it was similar price to WWE events and was only a measly TNA event.
quote:
The first time they ever came to Des Moines they had I believe Kurt Angle v. Christian Cage as the main event, they had Samoa Joe, AJ, Tomko, Abyss, pretty much everyone who you wanted to see live in 2007 was there. The only problem was it was held at a venue that holds maybe 1,000 people, and tickets were $65, and that wasn't front row that was like 6th row. Never did go, never did hear if the turn out was any good....BUT, the big difference between the first time and the last time is that the first time they actually had radio ads, they had t.v. spots 3-4 weeks in advance.
quote:
Wow. They do five matches on a house show, and not a single one sounds interesting.

I'm really regretting having dropped $45 on that house show next month.
en dan willen ze ook nog een PPV doen in een arena met 25000 plaatsen terwijl ze de laatste x dat ik iets zag over PPV buys ze niet eens in de buurt van 20.000 kwamen nationaal.....
Luck is for losers
pi_68890413
Zolang hun UK shows maar goed zijn Daar komen iig wel zowat alle main event figuren.
pi_68891178
Ze doen die PPV in die arena die erg goed geschikt is om veel plekken makkelijk af te schermen, hebben ze speciaal gedaan las ik. Konden ze dus net zo goed een kleinere arena nemen maar goed.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:34:03 #112
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68895633
ja of de grote arena moet goedkoper zijn dan een kleine maar dat verwacht ik eigenlijk niet, vreemd management van de TNA mensen
Luck is for losers
pi_68897413
Off-topicig...ben ik raar/kansloos als ik een Rated R Superstar tat wil laten zetten?
Het heeft voor mij meer betekenis dan enkel "Edge", maar mede door z'n boek en de manier waarop ik de dingen de laatste tijd anders ben gaan zien, heeft het veel voor me betekend. Dat klinkt raar, omdat je sports entertainment + way of life misschien niet als logische combo ziet, maar voor mij is dat wel zo.

P.s. > Waarom zijn de shows ineens zo goed geworden? Post-Backlash goodness
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 11 mei 2009 @ 10:45:17 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68897490
uhm....ja best wel als ik eerlijk ben
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 11 mei 2009 @ 10:46:08 #115
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_68897517
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Dragorius het volgende:
Off-topicig...ben ik raar/kansloos als ik een Rated R Superstar tat wil laten zetten?
Het heeft voor mij meer betekenis dan enkel "Edge", maar mede door z'n boek en de manier waarop ik de dingen de laatste tijd anders ben gaan zien, heeft het veel voor me betekend. Dat klinkt raar, omdat je sports entertainment + way of life misschien niet als logische combo ziet, maar voor mij is dat wel zo.

P.s. > Waarom zijn de shows ineens zo goed geworden? Post-Backlash goodness
Heb je al meerdere tattoo's ?
En hoe ben je na zijn boek dingen anders gaan zien, ik heb zijn boek ook gelezen en heb geen motivatie om hem op mijn arm te printen, koop een mooi t-shirt van hem

En je krijgt billenspank van de vrouw des huizes.
.....Kennedy
pi_68897621
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Heb je al meerdere tattoo's ?
En hoe ben je na zijn boek dingen anders gaan zien, ik heb zijn boek ook gelezen en heb geen motivatie om hem op mijn arm te printen, koop een mooi t-shirt van hem

En je krijgt billenspank van de vrouw des huizes.
Nee, mijn vrouwtje is van mening dat ik dit zelf moet weten
Nou, zijn boek was meer de spreekwoordelijke druppel op een positieve manier. Het komt er op neer dat ik teveel de dingen op zijn beloop had laten gaan de afgelopen tijd (lees: jaren) en nu pas inzie dat, als ik het niet zelf doe, er ook niks zal gebeuren. Als een soort van reminder (en omdat ik het logo gewoon ubervet vind!) wil ik dit dan ook zo doen.

Damn, wat een psychologisch geneuzel
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Games maandag 11 mei 2009 @ 10:52:00 #117
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_68897684
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, mijn vrouwtje is van mening dat ik dit zelf moet weten
Nou, zijn boek was meer de spreekwoordelijke druppel op een positieve manier. Het komt er op neer dat ik teveel de dingen op zijn beloop had laten gaan de afgelopen tijd (lees: jaren) en nu pas inzie dat, als ik het niet zelf doe, er ook niks zal gebeuren. Als een soort van reminder (en omdat ik het logo gewoon ubervet vind!) wil ik dit dan ook zo doen.

Damn, wat een psychologisch geneuzel
Ik zou het dan wellicht in een andere tattoo imlanten, zoals ik wel een een soort rattlesnake zag op iemand zijn arm met daaronder 3:16. Ja wij weten waarover het gaat maar de rest niet. Als je dan volgas dit erop knalt:
Tja.

Maar als het zelf je ding is en het helemaal geniaal vindt verwacht ik alleen dat je plaatjes afterwards plaatst
.....Kennedy
pi_68897874
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik zou het dan wellicht in een andere tattoo imlanten, zoals ik wel een een soort rattlesnake zag op iemand zijn arm met daaronder 3:16. Ja wij weten waarover het gaat maar de rest niet. Als je dan volgas dit erop knalt:
[ afbeelding ] Tja.

Maar als het zelf je ding is en het helemaal geniaal vindt verwacht ik alleen dat je plaatjes afterwards plaatst
Hehe, het is dan ook puur voor mezelf bedoeld, als een ander niet weet wat het is, jammer dan
Uiteraard, indien geplaatst (ik heb nu nog geen idee wanneer) dan worden de pics geplaatst. Ben er dan te trots op om het niet te showen
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Games maandag 11 mei 2009 @ 10:59:36 #119
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_68897929
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hehe, het is dan ook puur voor mezelf bedoeld, als een ander niet weet wat het is, jammer dan
Uiteraard, indien geplaatst (ik heb nu nog geen idee wanneer) dan worden de pics geplaatst. Ben er dan te trots op om het niet te showen
Zal ik dan gewoon zo'n microfoon van Kennedy op mijn arm gooien
.....Kennedy
pi_68898059
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zal ik dan gewoon zo'n microfoon van Kennedy op mijn arm gooien
Je kunt ook op je pielemans een microfoon inkten
Wanneer is trouwens die Legacy vs. McBoring feud voorbij?
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Games maandag 11 mei 2009 @ 11:04:57 #121
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_68898112
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je kunt ook op je pielemans een microfoon inkten
Wanneer is trouwens die Legacy vs. McBoring feud voorbij?
Wanneer het uitgemolken is, Summerslam dus met een Steel Cage match.
.....Kennedy
  maandag 11 mei 2009 @ 11:30:21 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68898926
Nou dan ga ik maar voor een Doink tattoo
Luck is for losers
pi_68920903
Wat trouwens wel vreemd is, Superstars is helemaal niet meer 2 verschillende brands tegen elkaar. Maar gewoon elke brand 1 match. Terwijl ze nog wel doorgaan met dat 2 verschillende hoofden aan elkaar plakken wat heeft dat dan voor nut.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:24:21 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_68921720
Is meer een matchup scherm dan iets anders volgens mij, vind het wel een kick iets moet ik zeggen
Luck is for losers
pi_68922547
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:24 schreef kidkash19 het volgende:
Is meer een matchup scherm dan iets anders volgens mij, vind het wel een kick iets moet ik zeggen
Ja, maar de eerste 2/3 shows was het ook echt Raw vs Smackdown, ECW vs Raw etc. Nu is het gewoon 1 match voor Raw, 1 voor ECW en 1 voor Smackdown. Terwijl het hele concept van Superstars was dat het brand tegen brand zou zijn.

Eminem met Rey masker op:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')