abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237821

Het kan zijn dat je nog even 20 keer voor Ruud wilt bellen, Willem bij nader inzien toch een toffe peer vindt of de gigantische come back van Bart nog extra kracht bij wilt zetten:

Nog een keer de VOO telefoonummers voor de eindsprint:

0909 0301 Ruud
0909 0302 Willem
0909 0303 Bart

(wanneer sluiten de stembussen?)

Jusqu'ici tout va bien...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 december 1999 @ 14:10:00 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_237822
0909 0304 TARAraboemdijee

Ik wil wel 250k

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_237823

Maar wanneer sluiten de stembussen nou?

Jusqu'ici tout va bien...
pi_237824
volgens mij kun je tijdens het programma op donderdag zien hoe de stemmen zijn en kun je dan ook nog stemmen totdat ze de winnaar bekend maken.
mazzel!
  † In Memoriam † woensdag 29 december 1999 @ 14:41:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237825
quote:
op 12-29-1999 om 02:33 PM schreef Manono het volgende:


Maar wanneer sluiten de stembussen nou?



Omdat er een soort verloting aan vast zullen ze wel moeten sluiten.
Zeggen ze wel in de uitzending.

ff offtopic
Manono is jouw nick naar de clan van yoko the devilhunter?

The future is after you
pi_237826
khoorde net dat je donderdag avond tot ongeveer 11 uur kunt stemmen

mazzel!
  woensdag 29 december 1999 @ 15:15:00 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_237827
Tot 11 uur stemmen? Tot hoe lang duurt dat programma dan? Ik neem aan dat je de drie heren toch nog een poos zult zien napraten of niet? Of gaan ze er EERST uit en horen DAN de uitslag?
Vragen,vragen, vragen.....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_237828
ik weet in ieder geval dat het programma tot na 12en duurt misschien zelfs tot 1 uur, dat ligt eraan hoelang ze wat te vertellen hebben, en verder zouden er nog wat verassingen zijn die avond dus???

wie weet!

mazzel!
pi_237829
quote:
op 12-29-1999 om 02:41 PM schreef otaku-san het volgende:

ff offtopic
Manono is jouw nick naar de clan van yoko the devilhunter?



EINDELIJK!!!!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_237830
Het zit als volgt:

Men kan gedurende de gehele late uitzending nog stemmen. De tussenstanden zullen regelmatig in beeld worden gebracht. Ik denk dat er ongeveer een half uurtje van tevoren wordt gestopt met stemmen en dat ze het grote nieuws dan aan de bewoners doorgeven. Dus zie je bv dat Ruud niet goed gaat, kun je nog ff 40 keer bellen als je daar zin in hebt.


Groetjes van een verdrietige Fannetje die de laatste Big Brother show niet live zal meemaken!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')