kut die heb ik net verwijderd voor een demoquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef Anne het volgende:
Dan moet je het account dat je hebt gemaakt op de xbox gebruiken. Die heeft wel Gold.
NB: de eerste 3 accounts die jij aanmaakt óp de xbox, krijgen één maand gratis Gold.
Ja, log uit. Klik op Join Xbox Live ofzo en volg het registratie-dingetje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef bojoty het volgende:
[..]
kut die heb ik net verwijderd voor een demo![]()
ik heb nu alleen maar het account waar ik online meer ben geweest , kan ik nu nog steeds gratis gold krijgen?
Nieuw account en het mag met een bestaand Windows Live ID.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef bojoty het volgende:
en dan een nieuw account maken of dan met een bestaand account verder gaan,
en als hij vraagt om een windows live ID moet ik een nieuwe maken of met degene waarmee ik dus met GTA IV op de pc geregitreerd sta?
Via de Xbox! Anders krijg je geen gold!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef bojoty het volgende:
oke bedankt !
ik ga het proberen met een nieuw ID en dan ff de geboorte datum naar beneden voor de zekerheid ,
nu gaat het internet eruit en dan op me xbox
bedankt!
en oja moet ik het nou via de pc nieuw aanmaken of via me xbox?
Nee, dat moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef bojoty het volgende:
als ik hem op 1989 zet da veroorzaakt dat tog geen problemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |