abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68283403
Ik 23 jarige jonge man en een vriendin die iets ouder is dan mij (3 a 4 jaar)
Ik leerde haar kennen toen ik nog 22 was en was toen ook nog maagd.
We wonen nu al bijna een jaartje bij elkaar.
We passen erg goed bij elkaar en vind haar ook zo super bij mij passen en dat is ook insgelijks.

Probleem wat misschien geen probleem is...maar het is iets wat vaak door mijn gedachten langskomt..
We willen alle twee graag bij elkaar blijven, denken vaak aan de toekomst en zij vaak over kinderen, maar dat komt ook omdat ze 3 a 4 jaartjes ouder is dan mij.
Het "probleem" wat mij vaak aan gedachten brengt is dat dit mijn eerste love is en waarschijnlijk misschien ook de enigste als we bij elkaar blijven.

Ene kant ben ik blij dat we goed bij elkaar passen en dat we een relatie hebben, maar de andere kant had ik wel willen rondneuzen, ervaring krijgen en of kennis opdoen wat voor meid ik nou precies bij me past.. en daarna haar willen ontmoeten maar dat gaat helaas nu niet...."sorry maar neem ff een break en bel je over paar jaartjes wel op _ "

Andere kant is het ook stom om het uit te maken als we goed bij elkaar passen en beide verdriet van krijgen...

Beetje moeilijk om dit goed te beschrijven, gaat hier om mijn gevoelens en dat is eenmaal moeilijk te uiten.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:08:38 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68283543
Dus je hebt een perfecte relatie, maar door het idee dat je iets mist door niet rondgeneukt te hebben overweeg je je relatie te beeindigen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 22 april 2009 @ 21:12:54 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68283694
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
Dus je hebt een perfecte relatie, maar door het idee dat je iets mist door niet rondgeneukt te hebben overweeg je je relatie te beeindigen?
Laten we eerlijk wezen, het is toch spannend om een keer te ervaren hoe een ander kutje aanvoelt.
Misschien een idee om je aan te melden bij een parenclub?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_68283740
Pas geneukt op je 22e? Zij is je eerste vriendin? Menige kansberekening adviseert je om het hierbij te laten Maar anyway gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt...
pi_68283743
Mss had je je dat eerder moeten realiseren? Een maagd op 22jarige leeftijd.... Ervaring wat doe je!?
pi_68283796
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hydrogeny het volgende:
Pas geneukt op je 22e? Zij is je eerste vriendin? Menige kansberekening adviseert je om het hierbij te laten Maar anyway gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt...
Of neem twee paar schoenen Je weet nooit hoe het loopt he, straks scheurt een schoen
pi_68283816
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
het is bijna perfect ja, soms wel ruzie over bepaalde dingen maar dat komt door cultuurverschil.
pi_68283855
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, het is toch spannend om een keer te ervaren hoe een ander kutje aanvoelt.
Misschien een idee om je aan te melden bij een parenclub?
Niks voor mij en totaal niks voor haar
pi_68283865
Ja lastig maar echt, zo bijzonder is het niet om rond te sletten (hoewel het verdomd leuk kan zijn als je single, let wel, als je single! bent) en daarvoor wil je een goede relatie écht niet weggooien.
pi_68283896
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef TheGeneral1 het volgende:

[..]

Of neem twee paar schoenen Je weet nooit hoe het loopt he, straks scheurt een schoen
Ik heb veel sjans met meiden, dat is het probleem niet hoor, maar wil niet vreemd gaan en verder...I just don't know!
  woensdag 22 april 2009 @ 21:18:39 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68283906
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Quni het volgende:

[..]

het is bijna perfect ja, soms wel ruzie over bepaalde dingen maar dat komt door cultuurverschil.
Cultuurverschil? Nou maak je het wel heel spannend
pi_68283930
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Quni het volgende:

[..]

Ik heb veel sjans met meiden, dat is het probleem niet hoor, maar wil niet vreemd gaan en verder...I just don't know!
en wij moeten de keuze voor jou maken ?
  woensdag 22 april 2009 @ 21:19:42 #13
165512 MASD
Music is dead.
pi_68283954
Heel herkenbaar. Maar geloof mij, het lijkt leuker dan het is. Houd het bij je relatie. Verder:
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef heaven7 het volgende:
Ja lastig maar echt, zo bijzonder is het niet om rond te sletten (hoewel het verdomd leuk kan zijn als je single, let wel, als je single! bent) en daarvoor wil je een goede relatie écht niet weggooien.
Long live music.
pi_68284040
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Cultuurverschil? Nou maak je het wel heel spannend
Ja ik ben gewoon Nederlands en zij Chinees. Zij is in China geboren en hier paar jaartjes gestudeerd en nu werkt nu. Voor de mensen die het niet weten, dit is een groot cultuur verschil in een relatie. Erg moeilijk, maar door veel te praten gaat het steeds beter.
pi_68284051
je hoeft natuurlijk niet je relatie te beeindigen, maar het is natuurlijk nooit verkeerd om wat vriendschappelijke contacten te maken met wat meiden, en dan kun je op de duur vanzelf de keuze maken die je hier vraagt
pi_68284075
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef Omnyakom1 het volgende:

[..]

en wij moeten de keuze voor jou maken ?
Keuze...nee maar advies/tips/zelfde ervaring gehad enz... geven ja
pi_68284155
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef babipangang het volgende:
je hoeft natuurlijk niet je relatie te beeindigen, maar het is natuurlijk nooit verkeerd om wat vriendschappelijke contacten te maken met wat meiden, en dan kun je op de duur vanzelf de keuze maken die je hier vraagt
Ja dat is een goed punt (dat heb ik ook), maar dat veranderd niet zomaar mijn gedachte.
pi_68284740
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef Quni het volgende:

[..]

Ja dat is een goed punt (dat heb ik ook), maar dat veranderd niet zomaar mijn gedachte.
hoeft ook niet zomaar, kan ook gewoon met de tijd veranderen je gedachte, en dan maak je die keus wanneer je er klaar voor bent
pi_68284887
mijn ervaring is dat als het verlangen steeds groter wordt je er uiteindelijk beter een einde aan kunt maken

ik ben blij dat ik niet meer vast aan dr zit, al was ze nog niet eens mn eerste
als je 20 ben wil je toch nog genieten van wat er rondloopt!?
maar ook als het enkel beetje nieuwsgierigheid is zou ik zeggen; pas er mee op, de verleiding kan zomaar te groot worden, voor iedereen
pi_68284921
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef babipangang het volgende:

[..]

hoeft ook niet zomaar, kan ook gewoon met de tijd veranderen je gedachte, en dan maak je die keus wanneer je er klaar voor bent
Gaat ook niet precies om een keuze te maken of niet dat ik deze topic start, maar wou ook weten als andere mensen deze ervaring hebben, maarja ook als ik het uit wilt maken in de toekomst, toch raar en misschien dom om dat te doen als je nog steeds verliefd bent en goed met elkaar kan opschieten^^ of zie ik dat verkeerd?

Verder krijg ik ook meer een idee dat ik moet opschieten met een beslissing (net alsof ik ga trouwen lol ) het is een vrouw en ze is ouder. Wil haar tijd ook niet verspillen als ik later het uit maak door wat voor reden dan ook. Vooral omdat ze Chinees is, is het belangrijk dat een vrouw een partner heeft voor haar 30, denk hierbij aan familie en de mensen om haar heen, het is niet zoals Europa....lang verhaal (cultuur).
  woensdag 22 april 2009 @ 21:56:13 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68285189
tsja ga met haar swingen
  woensdag 22 april 2009 @ 21:59:42 #22
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68285337
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef Quni het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon Nederlands en zij Chinees. Zij is in China geboren en hier paar jaartjes gestudeerd en nu werkt nu. Voor de mensen die het niet weten, dit is een groot cultuur verschil in een relatie. Erg moeilijk, maar door veel te praten gaat het steeds beter.
Met Chinese vrouwen zou ik sowieso geen relatie beginnen, die takelen echt hard af vanaf hun 30ste.
pi_68285398
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Daniel1976 het volgende:
tsja ga met haar swingen
Mannen zullen sneller ja zeggen, maar bij vrouwen is (helaas) meestal niet zo.
Krijg je dan geen jaloezie ?
pi_68285681
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Met Chinese vrouwen zou ik sowieso geen relatie beginnen, die takelen echt hard af vanaf hun 30ste.
dan heeft TS nog even de tijd om een ander te zoeken
  woensdag 22 april 2009 @ 22:42:59 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_68287239
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hydrogeny het volgende:
ik was ook laat bloeier heb alles al lang ingehaald

op je 12e is ook niet alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')