Laten we eerlijk wezen, het is toch spannend om een keer te ervaren hoe een ander kutje aanvoelt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
Dus je hebt een perfecte relatie, maar door het idee dat je iets mist door niet rondgeneukt te hebben overweeg je je relatie te beeindigen?
Of neem twee paar schoenenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hydrogeny het volgende:
Pas geneukt op je 22e? Zij is je eerste vriendin? Menige kansberekening adviseert je om het hierbij te latenMaar anyway gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt...
het is bijna perfect ja, soms wel ruzie over bepaalde dingen maar dat komt door cultuurverschil.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
Dus je hebt een perfecte relatie, maar door het idee dat je iets mist door niet rondgeneukt te hebben overweeg je je relatie te beeindigen?
Niks voor mij en totaal niks voor haarquote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, het is toch spannend om een keer te ervaren hoe een ander kutje aanvoelt.
Misschien een idee om je aan te melden bij een parenclub?
Ik heb veel sjans met meiden, dat is het probleem niet hoor, maar wil niet vreemd gaan en verder...I just don't know!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef TheGeneral1 het volgende:
[..]
Of neem twee paar schoenenJe weet nooit hoe het loopt he, straks scheurt een schoen
Cultuurverschil? Nou maak je het wel heel spannendquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Quni het volgende:
[..]
het is bijna perfect ja, soms wel ruzie over bepaalde dingen maar dat komt door cultuurverschil.
en wij moeten de keuze voor jou makenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Quni het volgende:
[..]
Ik heb veel sjans met meiden, dat is het probleem niet hoor, maar wil niet vreemd gaan en verder...I just don't know!
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef heaven7 het volgende:
Ja lastig maar echt, zo bijzonder is het niet om rond te sletten (hoewel het verdomd leuk kan zijn als je single, let wel, als je single! bent) en daarvoor wil je een goede relatie écht niet weggooien.
Ja ik ben gewoon Nederlands en zij Chinees. Zij is in China geboren en hier paar jaartjes gestudeerd en nu werkt nu. Voor de mensen die het niet weten, dit is een groot cultuur verschil in een relatie. Erg moeilijk, maar door veel te praten gaat het steeds beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Cultuurverschil? Nou maak je het wel heel spannend
Keuze...nee maar advies/tips/zelfde ervaring gehad enz... geven jaquote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef Omnyakom1 het volgende:
[..]
en wij moeten de keuze voor jou maken?
Ja dat is een goed punt (dat heb ik ook), maar dat veranderd niet zomaar mijn gedachte.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef babipangang het volgende:
je hoeft natuurlijk niet je relatie te beeindigen, maar het is natuurlijk nooit verkeerd om wat vriendschappelijke contacten te maken met wat meiden, en dan kun je op de duur vanzelf de keuze maken die je hier vraagt
hoeft ook niet zomaar, kan ook gewoon met de tijd veranderen je gedachte, en dan maak je die keus wanneer je er klaar voor bentquote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef Quni het volgende:
[..]
Ja dat is een goed punt (dat heb ik ook), maar dat veranderd niet zomaar mijn gedachte.
Gaat ook niet precies om een keuze te maken of niet dat ik deze topic start, maar wou ook weten als andere mensen deze ervaring hebben, maarja ook als ik het uit wilt maken in de toekomst, toch raar en misschien dom om dat te doen als je nog steeds verliefd bent en goed met elkaar kan opschieten^^ of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef babipangang het volgende:
[..]
hoeft ook niet zomaar, kan ook gewoon met de tijd veranderen je gedachte, en dan maak je die keus wanneer je er klaar voor bent
Met Chinese vrouwen zou ik sowieso geen relatie beginnen, die takelen echt hard af vanaf hun 30ste.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef Quni het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon Nederlands en zij Chinees. Zij is in China geboren en hier paar jaartjes gestudeerd en nu werkt nu. Voor de mensen die het niet weten, dit is een groot cultuur verschil in een relatie. Erg moeilijk, maar door veel te praten gaat het steeds beter.
Mannen zullen sneller ja zeggen, maar bij vrouwen is (helaas) meestal niet zo.quote:
dan heeft TS nog even de tijd om een ander te zoekenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Met Chinese vrouwen zou ik sowieso geen relatie beginnen, die takelen echt hard af vanaf hun 30ste.
ik was ook laat bloeier heb alles al lang ingehaaldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hydrogeny het volgende:
Pas geneukt op je 22e? Zij is je eerste vriendin? Menige kansberekening adviseert je om het hierbij te latenMaar anyway gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |