quote:
Yeh en hoe zou het toch komen dat "normale" mensen deze mensen als monsters zien dan slimmerik
Je maakt je er zelf ook nogal schuldig aan hoor, je hebt ook echt niet heel veel nodig voor een glasharde belediging en dat is dus precies mijn punt, mensen zijn erg hard voor elkaar en niet alleen de evil sceptici

Ik vraag me dan ook serieus af waarom je zegt dat je geschokt bent als iemand MONSTER roept maar goed back on topic:
Verder Bastard. Ik ben het helemaal met je eens maar ik denk dat het toch allemaal anders word als het zover komt. Ik kan nu wel hoog en laag schreeuwen; zeker die elephant man neem ik mee naar mijn favoriete discotheek maar ik ben eerlijk nu en ik schaam me (irl dus, niet afgaande van mijn forum persona) nogal gauw. Ik denk dat dat niet anders zal zijn wanneer puntje bij paaltje komt hoe stom dat ook moge klinken.
Ja flammie GROW SOME BALLS MAN. Ik heb het hier echt niet over de normale geestelijk gehandicapte maar over mensen die je bijna (afgaande op hun uiterlijk dus) niet meer als mensen kunt zien, zo afzichtelijk.
Maar deze mensen, zijn geestelijk gewoon in orde en dat maakt de zaak des te kwalijker voor hun. Nogmaals de wereld is hard voor elkaar en ik denk dat tot nu toe nog niemand situaties als deze ook maar gezien heeft.
Verder zeg je natuurlijk dat je natuurlijke voorzichtigheid "enabled" word omdat je niet weet hoe ze er psychisch aan toe zijn. Dat is natuurlijk ook afgaande op hun rare uiterlijk. Je bent voorzichtig omdat ze er anders uitzien of heb je dat bij jan en alleman ?

Zo makkelijk als men het doet lijken word het nooit denk ik. Zo openminded als je denkt te zijn ben je ook nooit in extreme gevallen. Elk mens heeft zijn keerpunt. Elk mens bereikt wel een punt waar al je openmindedheid in al haar volle glorie je gewoon keihard in de steek laat. Tuurlijk hebben we dat, daarom zijn we mensen
De film over the elephant man is echt prachtig inderdaad

Ik raad je ook "Freaks" aan maar ik denk dat je hem komt aan het downloaden. Waar het om gaat is natuurlijk het respect tegen "anders denkenden" maar hoe gaat men om met mensen die er anders uitzien? Dat is de hamvraag. Extreme gevallen zoals deze zijn een unicum maar het feit dat ze volkomen bij verstand zijn maakt het interessant. Hoe kun je zo leven?
Mooie BLOG overigens en bedankt voor de bijdrages
[ Bericht 7% gewijzigd door Flammie op 18-04-2009 06:52:02 ]