abonnement Unibet Coolblue
pi_76427079
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ik ook aan de 400 euro zat zo ongeveer, is wel inclusief een paar GPT sites. Klinkt toch wel heel mooi als totaal eigenlijk!
Bij welke sites zit je dan zoal verder?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:44:20 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_76429774
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:09 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Bij welke sites zit je dan zoal verder?
Zinngeld, Surfrace, Geldrace, Euroclix, MoneyMiljonair en Doublepoints.
Geldrace gaat te langzaam dus daar stop ik binnenkort mee. De rest gaat vrij snel, kan een paar keer per jaar laten uitbetalen. PM me maar als ik je op mag geven
Spoilers!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:47:04 #228
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_76435948
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:41 schreef girasol het volgende:
Hallo lieve mensen,
kan iemand mij lid maken bij nipo?
mijn emailadres is: girasolbont@gmail.com
Alvast bedankt en groetjes
girasol
done
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_76458416
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zinngeld, Surfrace, Geldrace, Euroclix, MoneyMiljonair en Doublepoints.
Geldrace gaat te langzaam dus daar stop ik binnenkort mee. De rest gaat vrij snel, kan een paar keer per jaar laten uitbetalen. PM me maar als ik je op mag geven
Hmm dat zijn die sites waarvan je mails krijgt die je moet openen voor geld en dat je zelden een echte enquete krijgt? (lees: een enquete waar je niet je telefoonnummer voor in hoeft te vullen of een abonnement moet nemen?)
pi_76466209
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hmm dat zijn die sites waarvan je mails krijgt die je moet openen voor geld en dat je zelden een echte enquete krijgt? (lees: een enquete waar je niet je telefoonnummer voor in hoeft te vullen of een abonnement moet nemen?)
Yep, dat zijn die. Je krijgt geld voor alleen het klikken op de link in het mailtje. De onderwerpen van die mails zijn uiteraard reclame voor het een of ander, als je via die link ingaat op de reclame (iets koopt of invult) maak je niet alleen gebruik van die 'geniale' aanbieding, maar krijg je bij het GPT bedrijf ook extra punten. Ik ga daar dus nooit op in, ik klik alleen maar.
Euroclix heeft trouwens wel zo eens in de twee weken enquetes, maar dan zijn zij het enquetebureau en gaat dat net als via Nipo of Intomart.

De GPT sites die ik had genoemd zijn in zoverre wel betrouwbaar dat je niet allerlei vage post thuiskrijgt en ik heb ook vrijwel nooit spam, in ieder geval niet via hen.
Spoilers!
pi_76470126
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zinngeld, Surfrace, Geldrace, Euroclix, MoneyMiljonair en Doublepoints.
Geldrace gaat te langzaam dus daar stop ik binnenkort mee. De rest gaat vrij snel, kan een paar keer per jaar laten uitbetalen. PM me maar als ik je op mag geven
Ik zit ook bij MoneyMiljonair alleen vind ik dat zo raar.
Waar moet je klikken in dat mailtje voor die 'parels'?

Ik dacht altijd dat het onderaan het mailtje was met Parels ophalen, maar ik blijk al tig keer voor niets te hebben geklikt; mn saldo is nogsteeds het welkomsbedrag dat je krijgt.
pi_76471624
Je moet inderdaad op de knop 'parels innen' helemaal onderaan klikken. Het saldo dat in je mails staat is niet altijd hetzelfde als op de website, heb je misschien alleen je saldo in de mails bekeken?

Anders zou ik even een mail naar Moneymiljonair sturen want het moet natuurlijk wel werken.
Spoilers!
pi_76472944
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet inderdaad op de knop 'parels innen' helemaal onderaan klikken. Het saldo dat in je mails staat is niet altijd hetzelfde als op de website, heb je misschien alleen je saldo in de mails bekeken?

Anders zou ik even een mail naar Moneymiljonair sturen want het moet natuurlijk wel werken.
Nou ja.. Op de website staat zelfs dat ik alleen dat welkomssaldo heb gekregen en verder niets uit e-mails.
Maar zit er toch over na te denken om daar weg te gaan. Krijg er niet vaak mailtjes van.
pi_76497101
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:50 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nou ja.. Op de website staat zelfs dat ik alleen dat welkomssaldo heb gekregen en verder niets uit e-mails.
Maar zit er toch over na te denken om daar weg te gaan. Krijg er niet vaak mailtjes van.
Strange, ik krijg er iedere dag een paar.... Misschien even mailen?
Spoilers!
pi_76551960
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yep, dat zijn die. Je krijgt geld voor alleen het klikken op de link in het mailtje. De onderwerpen van die mails zijn uiteraard reclame voor het een of ander, als je via die link ingaat op de reclame (iets koopt of invult) maak je niet alleen gebruik van die 'geniale' aanbieding, maar krijg je bij het GPT bedrijf ook extra punten. Ik ga daar dus nooit op in, ik klik alleen maar.
Euroclix heeft trouwens wel zo eens in de twee weken enquetes, maar dan zijn zij het enquetebureau en gaat dat net als via Nipo of Intomart.

De GPT sites die ik had genoemd zijn in zoverre wel betrouwbaar dat je niet allerlei vage post thuiskrijgt en ik heb ook vrijwel nooit spam, in ieder geval niet via hen.
Ik pm je voor een uitnodiging
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:10:27 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_76555880
Je hebt een PM terug!
Spoilers!
pi_76556665
iemand die mij kan aanmelden bij NIPO en Intromart. naomivd @ gmail . com (zonder spaties) thanks!

Ik ben al lid van een aantal ptc sites (zoals MM, GG, Euroclix). Welke site's zijn nog meer goed? Mag ook onderzoeksites zijn.

Oh en hoe zit het trouwens belastingtechnisch bij deze sites. Moet je je verdiensten dan opgeven of is dat tot een bepaald bedrag.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:42:37 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_76557076
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:32 schreef colorito86 het volgende:
iemand die mij kan aanmelden bij NIPO en Intromart. naomivd @ gmail . com (zonder spaties) thanks!

Ik ben al lid van een aantal ptc sites (zoals MM, GG, Euroclix). Welke site's zijn nog meer goed? Mag ook onderzoeksites zijn.

Oh en hoe zit het trouwens belastingtechnisch bij deze sites. Moet je je verdiensten dan opgeven of is dat tot een bepaald bedrag.
Ik kan momenteel even niet inloggen bij Nipo dus kan je niet opgeven. Via intomart moet je dit zelf doen, ik kan alleen mensen binnen mijn eigen huishouden aanmelden. Dit is de link naar de site om jezelf op te geven:
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp

Qua GPT/PTC sites vind ik Surfrace en Zinngeld goed, ze betalen me al een aantal jaar netjes uit. En de uitbetalingsgrens is maar 5 euro dus dat is wel relaxed.
Spoilers!
pi_76557146
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan momenteel even niet inloggen bij Nipo dus kan je niet opgeven. Via intomart moet je dit zelf doen, ik kan alleen mensen binnen mijn eigen huishouden aanmelden. Dit is de link naar de site om jezelf op te geven:
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp

Qua GPT/PTC sites vind ik Surfrace en Zinngeld goed, ze betalen me al een aantal jaar netjes uit. En de uitbetalingsgrens is maar 5 euro dus dat is wel relaxed.
Oke, bedankt. Dus ze werken bij intromart niet met referrals? Dan ga ik me maar gelijk aanmelden. Kom maar op met die verdiensten, haha.

En zal ook es kijken naar surfrace+zinngeld.
pi_76590938
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:32 schreef colorito86 het volgende:
iemand die mij kan aanmelden bij NIPO en Intromart. naomivd @ gmail . com (zonder spaties) thanks!

Ik ben al lid van een aantal ptc sites (zoals MM, GG, Euroclix). Welke site's zijn nog meer goed? Mag ook onderzoeksites zijn.

Oh en hoe zit het trouwens belastingtechnisch bij deze sites. Moet je je verdiensten dan opgeven of is dat tot een bepaald bedrag.
Ik heb je uitgenodigd voor TNS
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan momenteel even niet inloggen bij Nipo dus kan je niet opgeven. Via intomart moet je dit zelf doen, ik kan alleen mensen binnen mijn eigen huishouden aanmelden. Dit is de link naar de site om jezelf op te geven:
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp

Qua GPT/PTC sites vind ik Surfrace en Zinngeld goed, ze betalen me al een aantal jaar netjes uit. En de uitbetalingsgrens is maar 5 euro dus dat is wel relaxed.
Nog bedankt voor je mailtjes, ik heb me inmiddels ook aangemeld bij surfrace en zinngeld.. Eens kijken of 't wat is..
pi_76592397
Nog iemand die mij aan kan melden voor nipo? Stuur wel even pm:p
pi_76597035
zou het erg tof vinden als iemand mij wilt aanmelden voor tns nipo. als iemand dit voor me wil doen pm me dan even dan geef ik me mail adres! zet hem liever niet hier neer
pi_76604628
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef thotic het volgende:
Nog iemand die mij aan kan melden voor nipo? Stuur wel even pm:p
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:30 schreef ftt1989 het volgende:
zou het erg tof vinden als iemand mij wilt aanmelden voor tns nipo. als iemand dit voor me wil doen pm me dan even dan geef ik me mail adres! zet hem liever niet hier neer
Ik PM jullie
pi_76624042
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan momenteel even niet inloggen bij Nipo dus kan je niet opgeven. Via intomart moet je dit zelf doen, ik kan alleen mensen binnen mijn eigen huishouden aanmelden. Dit is de link naar de site om jezelf op te geven:
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp

Qua GPT/PTC sites vind ik Surfrace en Zinngeld goed, ze betalen me al een aantal jaar netjes uit. En de uitbetalingsgrens is maar 5 euro dus dat is wel relaxed.
Bestel jij eigenlijk ook dingen bij Bol.com bv via 1 van die sites??
  zondag 10 januari 2010 @ 12:40:51 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_76628235
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Bestel jij eigenlijk ook dingen bij Bol.com bv via 1 van die sites??
Yep, dat doe ik via DoublePoints, dat is ook een GPT site. Je kunt daar sparen voor Bol-bonnen, onder meer door dus dingen bij Bol te kopen. Ideale regeling
Spoilers!
pi_76628579
Opzich werkt het best lekker, zit denk ik al aan zo'n 2 euro per site ofzo.. in een paar dagen tijd, natuurlijk kreeg je bij de meeste wel veel geld voor het inschrijven.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:54:15 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_76628756
Ja, in het begin gaat het wel hard inderdaad. Daarna natuurlijk veel gelijkmatiger, dan heb je je aanmeldbonus gekregen, je gegevens ingevuld, etc. Maar toch zijn het leuke bijverdiensten, ik heb net weer 12,50 uit laten betalen door MoneyMiljonair.
Spoilers!
pi_76628872
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, in het begin gaat het wel hard inderdaad. Daarna natuurlijk veel gelijkmatiger, dan heb je je aanmeldbonus gekregen, je gegevens ingevuld, etc. Maar toch zijn het leuke bijverdiensten, ik heb net weer 12,50 uit laten betalen door MoneyMiljonair.
Wat je zegt, het kost je geen moeite en nauwelijks tijd en toch een leuk bedrag erbij..
  zondag 10 januari 2010 @ 18:48:19 #249
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_76644483
Ik ben te lui om enquestes (naar waarheid) in te vullen. Ben wel aangemeld bij wat van die websites waar je geld krijgt om op emails te klikken.

Er zijn heel veel sites die op elkaar lijken en allemaal hetzelfde bedrijf zijn geloof ik. Hieronder vallen: pokkeltje.nl eurokist.nl euroschip.nl euromailer.nl euromaniak.nl kohle.nl euroscout.nl diamantenmail.nl winkliks.nl no-minimum.nl mailknaller.nl geldsok.nl snelcashen.nl klilfortuin.nl boedhamails.nl geldinhetlaatje.nl crazymails.nl cashhier.nl verdiennusnel.nl monnaie.nl

Moet je hier eens kijken naar allemaal websites http://geldmaken.jouwstarter.nl/
Ik ben trouwens niet de eigenaar van die website, zie dit ajb niet als spam. Ik weet dat bij die site allemaal referrer links staan, maar gebruik die maar niet als je wilt, mij kan het niet schelen. Het is makkelijk om zon collectie te laten zien.
En dit zijn ze nog lang niet allemaal. Verdien je bij deze sites heel traag ofzo?

Ik zie door de bomen het bos nog nauwelijks. Welke websites sturen regelmatig mails en betalen wel genoeg per email. Want 1 mailtje van 1cent per week gaat niet werken, maar 10 van 0.1 cent ook niet... Welke kunnen jullie aanraden?

[ Bericht 5% gewijzigd door JtodaX op 11-01-2010 09:07:08 ]
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_76664663
Er zijn heel veel GPT bedrijven die niet uitbetalen, verdiennusnel is er een van. Als al die andere onder hetzelfde bedrijf vallen, lijkt me de keuze snel gemaakt. Je bent dan dus voor niets aan het klikken. Die sites die ik heb genoemd in bovenstaande posts betalen in ieder geval wel uit en sturen regelmatig mails (paar keer per dag soms).

Sommige sites hebben een forumpje, daar kan je vaak uit reacties van gebruikers al opmaken dat er niet of zeer traag betaald wordt. En als je niet weet bij welke sites je je moet inschrijven, kan je natuurlijk altijd googlen en dan vind je bijvoorbeeld dit: http://www.gptdetective.nl/
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')