abonnement Unibet Coolblue
pi_69602184
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
Bedankt! Ik ben net meteen de tuin in gegaan om er één te vangen.

Ik heb hem met een groot glas water doorgeslikt, maar ik heb nog steeds een snotneus en brandende ogen. Is het misschien iets anders dan hooikoorts, wat ik heb?
Einde bericht
  maandag 1 juni 2009 @ 14:29:22 #277
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_69602288
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
Als je er een regenworm bij doet krijg je ook nog hardere erecties!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69604406
Ik heb dat verhaal over de pissebed vaker gehoord... maar het wil er bij mij echt niet in dat het eten van één zo'n klein kutbeest je de hele zomer van je hooikoorts af helpt
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 1 juni 2009 @ 15:52:10 #279
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69604622
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb dat verhaal over de pissebed vaker gehoord... maar het wil er bij mij echt niet in dat het eten van één zo'n klein kutbeest je de hele zomer van je hooikoorts af helpt
Het valt natuurlijk te proberen, ik hou het voorlopig toch maar even op m'n medicatie.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:16:26 #280
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_69605261

Het gaat hier zo regenen!!!!! heeel hard hoop ik
Geluk is een richting, geen punt
  maandag 1 juni 2009 @ 16:19:07 #281
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_69605328
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Yvonnetje het volgende:

Het gaat hier zo regenen!!!!! heeel hard hoop ik
Dqan heb je ongelooflijk veel mazzel of je woont niet in Nederland http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 juni 2009 @ 16:32:07 #282
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69605714
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef Arsenius het volgende:
mijn huid jeukt en is rood in de hals, kan dat ook van hooikoorts of is het wat anders.
http://hooikoorts.weeronline.nl/symptomen/informatie/1207

Zie helemaal onderaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:18:23 #283
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69607030
Mijn ogen branden zo!! Wat valt hiertegen te doen? Zelfs als ik ze dicht heb heb ik er nog last van
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_69607180
Ik ben de hele dag in diergaarde Blijdorp geweest. Haast nergens last van gehad.

Kom ik thuis alles begint niesbuien en rode ogen. Ik heb thuis meer last van. Kom misschien omdat ik tegen weilanden aan woon.
Ik heb nu een nat washandje bij mij voor de ogen en het helpt bij mij goed.

Morgen maar de huisarts bellen voor wat betere medicijnen en oog druppels. Die hebben ze mij de vorige keer ook gegeven en die waren heel erg goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door Breaker.Faker op 01-06-2009 17:28:14 ]
pi_69607380
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

http://hooikoorts.weeronline.nl/symptomen/informatie/1207

Zie helemaal onderaan.
Ah ja, bedankt.. Was aan het twijfelen of het door de zon kwam of de hooikoorts. Hooikoorts dus.. Echt heel erg itchie, zat gister te krabben. Nu nog rooie vlekken aan over gehouden door het krabben waarschijnlijk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 juni 2009 @ 17:52:53 #286
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69608040
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn ogen branden zo!! Wat valt hiertegen te doen? Zelfs als ik ze dicht heb heb ik er nog last van
Zonder medicijnen valt er helaas weinig aan te doen.
Veel je zonnebril ophouden [houdt de pollen tegen] & voor de verkoeling is een nat, koel washandje op je ogen vaak wel even lekker!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_69608420
Van harte welkom Onweer!
Einde bericht
  maandag 1 juni 2009 @ 18:15:14 #288
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_69608629
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dqan heb je ongelooflijk veel mazzel of je woont niet in Nederland http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1
Ik had al ff vooruit gekeken en zag dat de regen eraan kwam Compleet met onweer, maar van mij mag 't nog wel wat harder regenen!
Geluk is een richting, geen punt
pi_69609723
Mijn ogen!
  maandag 1 juni 2009 @ 18:54:30 #290
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69609802
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn ogen!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_69610028
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Zonder medicijnen valt er helaas weinig aan te doen.
Veel je zonnebril ophouden [houdt de pollen tegen] & voor de verkoeling is een nat, koel washandje op je ogen vaak wel even lekker!
Ik zou willen dat er voor de neus ook nog iets was... ik zou bijna van ellende een knijper op m'n neus doen Of een kurk erin Snotteren en proesten, meer doe ik niet
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_69610684
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
Wahahahahaahaaaa Dit is de mop van t jaar
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 juni 2009 @ 19:23:37 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69610736
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:21 schreef Samson het volgende:

[..]

Wahahahahaahaaaa Dit is de mop van t jaar
'pissebed hooikoorts' levert anders nog wel 955 googleresultaten op, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_69611539
Je kan lachen wat je wil. Ik heb de hele dag buiten gezeten, en lekker een boek gelezen zonder tranende ogen. Ik had er zoveel last van dat ik dacht: erger worden zal het er niet van. En kom op, mensen eten ook sprinkahen, meelwormen en weet ik wat al niet meer. Dus 1 zo'n kruiper zal het verschil niet maken. Maar ik hoor het graag als iemand het ook geprobeert heeft.
Gutopboale
  maandag 1 juni 2009 @ 19:58:28 #295
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_69612022
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef Mapani het volgende:
Je kan lachen wat je wil. Ik heb de hele dag buiten gezeten, en lekker een boek gelezen zonder tranende ogen. Ik had er zoveel last van dat ik dacht: erger worden zal het er niet van. En kom op, mensen eten ook sprinkahen, meelwormen en weet ik wat al niet meer. Dus 1 zo'n kruiper zal het verschil niet maken. Maar ik hoor het graag als iemand het ook geprobeert heeft.
Ik hoor toch niet bij die mensen . Verder ben ik wel enorm benieuwd naar wat er dan zo bijzonder aan die beestjes zou moeten zijn
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 1 juni 2009 @ 20:27:31 #296
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_69613188
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef Mapani het volgende:
Je kan lachen wat je wil. Ik heb de hele dag buiten gezeten, en lekker een boek gelezen zonder tranende ogen. Ik had er zoveel last van dat ik dacht: erger worden zal het er niet van. En kom op, mensen eten ook sprinkahen, meelwormen en weet ik wat al niet meer. Dus 1 zo'n kruiper zal het verschil niet maken. Maar ik hoor het graag als iemand het ook geprobeert heeft.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:25 schreef Negentien het volgende:
Bedankt! Ik ben net meteen de tuin in gegaan om er één te vangen.

Ik heb hem met een groot glas water doorgeslikt, maar ik heb nog steeds een snotneus en brandende ogen. Is het misschien iets anders dan hooikoorts, wat ik heb?
Het werkt dus niet Of heeft het even inwerkingstijd nodig
Geluk is een richting, geen punt
pi_69613236
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_69616696
jaren geen last gehad, maar de laatste week is het weer goed mis
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_69617170
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef Mapani het volgende:
Je kan lachen wat je wil. Ik heb de hele dag buiten gezeten, en lekker een boek gelezen zonder tranende ogen. Ik had er zoveel last van dat ik dacht: erger worden zal het er niet van. En kom op, mensen eten ook sprinkahen, meelwormen en weet ik wat al niet meer. Dus 1 zo'n kruiper zal het verschil niet maken. Maar ik hoor het graag als iemand het ook geprobeert heeft.
Dus je gaat elke dag een pissebed eten? Of werkt het permanent. Kom op zeg, wat voor stof zit er dan in zo'n beest die net als anti histaminica werkt?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_69617904
Dit is toch niet feitelijk bewezen ofwel, ik heb er nooit van gehoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')