Ik luister vandaag naar 538. Heerlijk al die top 40 hits !quote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik doe het zelfs weer anders, namelijk luisteren naar Kristel @ Uruzgan.FM.
Oh dat is trouwens wel een aardig chansonquote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu The River van Held Bruce @ 2, dus die keuze lijkt me duidelijk.
Ik heb er ook nog maar weinig van gehoord, dus kan er nog weinig over zeggen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik luister vandaag naar 538. Heerlijk al die top 40 hits !![]()
Maar is dat wat dj Kristel? denk dat ik ook maar even ga luisteren. Ben wel benieuwd.
Ben nu ook ingeschakeld, maar ik vind haar qua stemgeluid niet heel prettig als ik eerlijk ben. Maar het is wel prettiger als het stemgeluid van Barbaraquote:Op maandag 13 april 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog maar weinig van gehoord, dus kan er nog weinig over zeggen.
Ze schreeuwt soms nog een beetje, maar verder is 't best goed te doen.
Whehequote:Op maandag 13 april 2009 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
purplerose! Hup naar Radio 2! Is Eddie Vedder? Jahoor!
oeh, dat is even een goed idee ! Achter in de tuin is nog genoeg zon dus dan ga ik daar gewoon zitten met een koud biertjequote:
Ben ook erg blij met re-master van Tenquote:
Ik ben net van mijn balkon afgevlucht, 26 graden vol in de zon.quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oeh, dat is even een goed idee ! Achter in de tuin is nog genoeg zon dus dan ga ik daar gewoon zitten met een koud biertje.
Nicequote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef purplerose het volgende:
Ben ook erg blij met re-master van Ten
Volgende keer in de herkansing!quote:Op maandag 13 april 2009 16:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
AyeHelaas geen lapo voor mij
Nu weer verder aan de scriptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |