Ik heb geeneens 101 tv. Alleen via inetquote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft 's ochtends tijd om es rustig naar Giel te gaan luisteren? Totaal zinloos om dat op tv te gaan uitzenden. Handig ook als ie dadelijk items gaat doen die voor tv zijn bestemd.
Meerwaarde is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor en daarnaast zit ik er ook niet op te wachten om de tv aan te zetten om Giel Beelen aan het werk te zien.quote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft 's ochtends tijd om es rustig naar Giel te gaan luisteren? Totaal zinloos om dat op tv te gaan uitzenden. Handig ook als ie dadelijk items gaat doen die voor tv zijn bestemd.
Ik moest lachen. Het is niet verstandig iets te roepen als je niet weet hoe de vork in de steel zit.quote:
Proost, Sersjquote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Het is niet verstandig iets te roepen als je niet weet hoe de vork in de steel zit.
O, en ik ben best dronken. Een middag in de zon pils wegtikken hakt er best lekker in.
Nou, ik ben al gestopt hoor! Zometeen lekker voetballen kijken en dan op de bank in slaap vallen, hèt teken dat je best een geinige zondag hebt gehadquote:
werkeloos nederland kan er naar kijken, al vraag ik mij af of die voor 10 uur opstaanquote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meerwaarde is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor en daarnaast zit ik er ook niet op te wachten om de tv aan te zetten om Giel Beelen aan het werk te zien.
Weet best hoe het in elkaar zit, alleen de afloop bevredigde mij niet qua rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Het is niet verstandig iets te roepen als je niet weet hoe de vork in de steel zit.
O, en ik ben best dronken. Een middag in de zon pils wegtikken hakt er best lekker in.
Maar daar had het NOC niks mee te schaften...quote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet best hoe het in elkaar zit, alleen de afloop bevredigde mij niet qua rechtvaardigheidsgevoel.
Betwijfel hetquote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
werkeloos nederland kan er naar kijken, al vraag ik mij af of die voor 10 uur opstaan
Vraag ik me eigenlijk ook af... zo groot is het bereik van 101TV ook niet (heel erg klein zelfs, bijna niemand heeft het). En er wordt wel flink voor uitgepakt, want ik heb Henriiiiiiiiiii (die ook Ekstra Weekend en de Freaknacht doet) ook al rond zien lopen hiervoor. Die is dus vanaf komende week bijna dagelijks bij 3FM te vinden.quote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
NOC laat ondergeschikte afdelingen dwalingen maken , die niet ten gunste komen , van de beste man , beste vrouw naar de olympische spelen. Judo dwaling, Ringen dwaling etcquote:Op zondag 5 april 2009 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar daar had het NOC niks mee te schaften...
quote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef MarijeH het volgende:
Net na het eten even een half uurtje gefietst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |