abonnement Unibet Coolblue
pi_68144724
een paar weken geleden leek de 4e plaats nog zo ver weg, maar nu geven ze 'em niet meer weg, ongeacht wat villa doet.

theoretisch gezien zit het kampioenschap er nog in! :p
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:08:07 #177
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68144872
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Even iets anders. Villa laat weer 2 punten liggen.

Goede zaak met Liverpool voor de deur.
Ik zou bijna zeggen dat we beter op Everton kunnen letten dan Villa.
pi_68149366
Soms vraag ik me af waarom Wenger niet op oorlogssterkte tegen topclubs gaat spelen als de tegenstander dat wel doet. FA Cup is de enige prijs die relatief gezien het makkelijkst te winnen is op dit moment en dan laat je 2 van je betere spelers op de bank
Als je nog meedoet met de titel oke, maar die is nog alleen theoretisch mogelijk als de andere 3 ploegen minimaal 3x moeten verliezen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:55:17 #179
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68149944
Ik snap het ook niet. Weer een seizoen zonder prijzen want de CL zie ik ons ook niet winnen.
pi_68150064
Wenger en zijn kutwissels
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:21:56 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68150797
Zwaar teleurgesteld.
We waren niet de mindere alleen dwongen zowat geen kans af.

Mijn grootste irritatiepunt waren van Persie en Fabregas, de 2 met de grootste mond over prijzen willen winnen lieten het vandaag behoorlijk afweten.

Oja, Fabianski moet natuurlijk Drogba gewoon door 2en schoppen als ie besluit uit te komen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_68151210
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
Zwaar teleurgesteld.
We waren niet de mindere alleen dwongen zowat geen kans af.

Mijn grootste irritatiepunt waren van Persie en Fabregas, de 2 met de grootste mond over prijzen willen winnen lieten het vandaag behoorlijk afweten.

Oja, Fabianski moet natuurlijk Drogba gewoon door 2en schoppen als ie besluit uit te komen.
Ik vond dat Silvestre hem had moeten neerhalen toen hij de sprint verloor..dan moet je gewoon een kerel zijn en die rode kaart pakken, zeker met zijn ervaring.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:34:27 #183
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68151230
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond dat Silvestre hem had moeten neerhalen toen hij de sprint verloor..dan moet je gewoon een kerel zijn en die rode kaart pakken, zeker met zijn ervaring.
Hij had dat idd ook kunnen doen als was hij Drogba al kwijt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:56:44 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68151883
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn grootste irritatiepunt waren van Persie en Fabregas, de 2 met de grootste mond over prijzen willen winnen lieten het vandaag behoorlijk afweten.
Goed gezegd. Je kan wel als speler janken dat je geen prijzen wint, maar daar ben je dan zelf als grootste debet aan.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, Fabianski moet natuurlijk Drogba gewoon door 2en schoppen als ie besluit uit te komen.
Ik hoop dat er iemand tegen hem gaat zeggen dat ie gewoon in dat klote doel moet blijven staan. Als ie veldspeler had willen zijn heeft ie de verkeerde positie gekozen

Hij is er al een aantal keren mee in de fout gegaan, en dat is in mijn ogen nu fataal gebleken. Ik had nog moeten zien of Drogba de goal had gemaakt als hij gewoon in z'n doelgebied was gebleven, maar dat is een koe in de kont kijken.
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:58:12 #185
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_68151916
TT kan in de prullenbak.
pi_68156376
Ik begin me zo langzamerhand toch wel mateloos te irriteren aan het gekut van Fabianski. Vorige week tegen Wigan liep het nog goed af, vandaag in de 1e helft ook nog, maar bij het doelpunt van Drogba ging hij toch echt hopeloos de fout in.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van Almunia al moet ik zeggen dat hij het dit seizoen uitstekend doet, maar ik denk toch echt dat het nu tijd wordt voor vers bloed. Een keeper die er 100% zal staan, voor de langere langere termijn.

Zoals Fabianski nu staat te keepen hoef ik hem ook niet te zien als back-up. Dan ben je nog veel beter af met Almunia.
  zondag 19 april 2009 @ 00:26:42 #187
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_68156906
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand toch wel mateloos te irriteren aan het gekut van Fabianski. Vorige week tegen Wigan liep het nog goed af, vandaag in de 1e helft ook nog, maar bij het doelpunt van Drogba ging hij toch echt hopeloos de fout in.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van Almunia al moet ik zeggen dat hij het dit seizoen uitstekend doet, maar ik denk toch echt dat het nu tijd wordt voor vers bloed. Een keeper die er 100% zal staan, voor de langere langere termijn.

Zoals Fabianski nu staat te keepen hoef ik hem ook niet te zien als back-up. Dan ben je nog veel beter af met Almunia.
Ik zit nu terug te kijken, en het is waar dat hij ontzettend heeft lopen klooien maar dat doelpunt van Drogba was niet te voorkomen. Het was een blunder van Silvestre en dat Fabianski dan uitkomt en hem niet heeft, dat had qua uitkomst (doelpunt) waarschijnlijk niets uitgemaakt.
pi_68157055
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:26 schreef Horloge het volgende:

[..]

Ik zit nu terug te kijken, en het is waar dat hij ontzettend heeft lopen klooien maar dat doelpunt van Drogba was niet te voorkomen. Het was een blunder van Silvestre en dat Fabianski dan uitkomt en hem niet heeft, dat had qua uitkomst (doelpunt) waarschijnlijk niets uitgemaakt.
Dat klopt maar in deze vind ik het toch te gemakkelijk om de schuld op Silvestre af te schuiven. Fabianski moet zich eerst maar eens afvragen waarom hij in godsnaam steeds maar weer zo vroeg zijn doel uitkomt.

Echt wat bezielt je dan.
  zondag 19 april 2009 @ 00:35:46 #189
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68157082
Jammer jongens.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 april 2009 @ 00:52:13 #190
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68157455
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:


Normaal gesproken ben ik ook geen fan van Almunia al moet ik zeggen dat hij het dit seizoen uitstekend doet, maar ik denk toch echt dat het nu tijd wordt voor vers bloed. Een keeper die er 100% zal staan, voor de langere langere termijn.


Almunia is eens stabiele keeper, hij kost je geen punten maar hij pakt er ook geen voor je en dat is juist iets wat een kampioen onderscheid van de rest.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_68157729
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Almunia is eens stabiele keeper, hij kost je geen punten maar hij pakt er ook geen voor je en dat is juist iets wat een kampioen onderscheid van de rest.
Nou, Almunia heeft genoeg "foutjes" gemaakt hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 19 april 2009 @ 01:08:11 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68157818
quote:
Op zondag 19 april 2009 01:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nou, Almunia heeft genoeg "foutjes" gemaakt hoor
Dit seizoen?

Noem ze eens op.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_68158008
quote:
Op zondag 19 april 2009 01:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dit seizoen?

Noem ze eens op.
Had geen kladblok bij de hand

Ze resulteerden zeker niet allemaal in directe doelpunten en hoewel hij zich flink heeft verbeterd de laatste jaren vind ik toch niet dat hij het niveau heeft waar een club van het kaliber Arsenal voor zou moeten gaan. Hij blijft shaky en ik zou hem als verdediger niet graag achter me hebben in ieder geval.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68158100
Ben ik ook wel benieuwd naar. Hij zal vast en zeker het moment noemen tegen Newcastle waarbij hij de pingel veroorzaakte. Dat vond ik niet zozeer zijn fout, die speler van Newcastle beging hiervoor al een overtreding.

Almunia zal verder vast en zeker nog wat kleine slippertjes hebben gemaakt die op een hand zijn te tellen (al moet ik daarvoor even diep in m'n geheugen graven) maar dit heeft hij ruimschoots rechtgezet met een aantal hele belangrijke saves. Vaak bij een 1-0 voorsprong, tegen Man. City en Newcastle recent.
pi_68158137
quote:
Op zondag 19 april 2009 01:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Had geen kladblok bij de hand

Ze resulteerden zeker niet allemaal in directe doelpunten en hoewel hij zich flink heeft verbeterd de laatste jaren vind ik toch niet dat hij het niveau heeft waar een club van het kaliber Arsenal voor zou moeten gaan. Hij blijft shaky en ik zou hem als verdediger niet graag achter me hebben in ieder geval.
Daar ben ik het dal wel weer mee eens.

Het wordt tijd voor vers bloed zeg ik je.
pi_68158761
Gutted.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68163185
quote:
Senderos na één jaar alweer weg bij Milan

Philippe Senderos laat AC Milan na één seizoen alweer achter zich. De Rossoneri zullen de Zwitser niet permanent vastleggen omdat hij te vaak met fysieke ongemakken kampt.

Door blessures kwam Senderos dit seizoen pas tot elf competitieduels, waarvan slechts vijf als basisspeler. Om die reden zal Milan de vastgelegde transfersom in zijn huurcontract van acht miljoen euro niet betalen, melden Italiaanse kranten.

De technische staf van Milan vindt dat er op de kwetsbare Senderos niet te bouwen valt. Aangezien de verdediging van de Milanezen al fragiel is door de aanwezigheid van diverse (late) dertigers ziet Milan geen heil in de international van Zwitserland.

Wel zou er belangstelling van andere clubs voor Senderos zijn. Vanuit Duitsland zou Hertha BSC bijzonder geïnteresseerd zijn, terwijl Fiorentina, Udinese en SS Lazio hem een herkansing in Italië willen bieden.

Senderos is eigendom van Arsenal, dat hem in 2003 overnam van Servette. In Londen kwam de 24-jarige mandekker weinig aan spelen toe, door de aanwezigheid van spelers als William Gallas, Kolo Touré en landgenoot Johann Djourou.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_68171541
Ik hoop zo dat Senderos gewoon terugkomt naar Arsenal, al acht ik die kans niet erg groot.
  zondag 19 april 2009 @ 21:00:46 #199
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68183156
Wat was Fabianski slecht zeg gister
Wel leuke wedstrijd gister
  zondag 19 april 2009 @ 21:32:07 #200
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68184264
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')