Nee, ik kan me er ook niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:42 schreef nuget het volgende:
En dan een scheet laten![]()
persoonlijk lijkt het me niks..
En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:09 schreef As_33 het volgende:[...] en je weet dat je je sekspartner daar een gigantisch plezier mee doet, tja, waarom niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:19 schreef Luxuria het volgende:
Hier is pas al een heel topic over geweest, precies hetzelfde.
En ik vind het heerlijk om te ontvangenHet geeft toch een extra sensatie.
Je moet gewoon goed schoon zijn dan is het geen probleem, je hoeft er toch niet met je tong in te gaan duwen.
kerolquote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Wat ook lekker is dat je na een hete sessie anale sex je zaad erin spuit, en vervolgens het hele zooitje baft totdat er geen druppel zaad meer achter blijft in haar anusje..
Varatietip: Dit is nog lekkerder als je zelf verkleed bent als clown!quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Wat ook lekker is dat je na een hete sessie anale sex je zaad erin spuit, en vervolgens het hele zooitje baft totdat er geen druppel zaad meer achter blijft in haar anusje..
quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef TeeEr het volgende:
Dat vind ik wel apart, zelf doen lijkt me zo vies.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef exile79 het volgende:
is het niet zo dat mannen liever baffen dan gebaft worden? Zou het wel overwegen te doen, ben heel benieuwd, maar moet er niet aan denken dat het bij mij gebeurt.
wil niet lullig zijn ^^ Maar jongens het si ongeveer het zelfde alspijpen alleen dan op een andere manier. en bij een man natuurlijk, Lijkt je dat niet ranzig danquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie ik dus echt het nut niet van in. Het is kinky te noemen maar mij lijkt het gewoon goor zowel om het te doen als om het te ontvangen. Beffen kan maar om in elkaars poepgaatje gaan lopen roeren met je tong dat is te smerig. Het lijkt me ook niet dat je er ook maar een beetje genot van hebt. Wat vinden jullie van baffen? Zowel om het zelf te doen als gebaft worden.
informatie over baffen,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rimmen
http://www.sexwoordenboek.nl/rimmen.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |