abonnement Unibet Coolblue
pi_67829875
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Wekt bij jou verder alles goed? Ik heb die van onze grote Chinese vriend, en die doet het toch niet helemaal perfect. 't Ding ziet er inderdaad prachtig uit, maar softwarematig schort er nog wel iets aan. Een erg irritant probleem is dat met de hold-knop. Ik kan 'm alleen aanzetten met hold aan. Dan blijft hij uit-hold zo lang je 'm gebruikt (scrollwiel werkt ook niet optimaal) maar wanneer hij eenmaal in standby springt, gaat 'ie op hold. Haal je de hold eraf, gaat 'ie uit.

ik hoop dat het verhaal te snappen is, maar het is toch wel vies irritant
Wat bedoel je met hold knop? Die knop bovenaan? Das gewoon de aan-uit knop. Naar rechts = uit, naar links = aan. Wanneer ie muziek afspeelt en je raakt hem een tijdje niet aan gaat 'ie in de lock (komt slotje in beeld) en dan kan je hem unlocken door 2 seconden op de middelste knop te drukken. That's it.
pi_67830328
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Ik heb er ook net een besteld en hij zei dat ie in 2 dagen word verzonden

Ik heb ook een Ray-ban zonnebril besteld, en twee OEM Gucci Meteen betaald met Paypal maar geen orderbevstiging van dp ontvangen. Heb Jack gemaild maar heb nog geen reactie gehad. Gebeurt dit vaker?
pi_67830367
Orderbevestiging krijg je niet, moet je gewoon in je account kijken. Wanneer 'ie verzonden is krijg je wel een mailtje. Ik verwacht mijn RayBan begin volgende week
pi_67830529
Wat een trage poepsite heeft die Jack, voor dat beetje verschil bestel ik liever bij een snelle site als PF of DX
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_67830576
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:55 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Je haalt hem wel van hold af met de middelste knop van het wiel? Ik heb dit probleem niet, hold werkt gewoon goed, alleen springt hij wel erg snel op hold. Maar dit kan je geloof ik instellen bij de settings.
Okee, hoe ik het nu doe.

Aanzetten met het hold-schuifje naar links (ja, zo moet 'ie aan). Dan start het ding op, en doet hij het gewoon. Maar, wanneer hij een keer in standby gaat en ik hem weer aan probeer te zetten krijg ik het slotje te zien, en is er dus geen land mee te bezeilen. Wanneer ik dan het hold-schuifje naar rechts doe, gaat 'ie uit. Misschien is het een verneukte firmware ofzo, die de knoppen door elkaar haalt. Ik zal eens kijken of die eraf te halen is. Misschien dat ik die van jou er dan op kan kopiëren ofzo

Edit: Hmm.... verborgen bestanden kan ik in ieder geval via de explorer niet zien. Althans, verborgen bestanden staat aan, maar ik zie niks. Is daar nog een andere manier voor?

En oja, hebben jullie ook filmposters bij de miniaturen van video's en andere plaatjes bij de miniaturen van photo's?
pi_67830674
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Okee, hoe ik het nu doe.

Aanzetten met het hold-schuifje naar links (ja, zo moet 'ie aan). Dan start het ding op, en doet hij het gewoon. Maar, wanneer hij een keer in standby gaat en ik hem weer aan probeer te zetten krijg ik het slotje te zien, en is er dus geen land mee te bezeilen. Wanneer ik dan het hold-schuifje naar rechts doe, gaat 'ie uit. Misschien is het een verneukte firmware ofzo, die de knoppen door elkaar haalt. Ik zal eens kijken of die eraf te halen is. Misschien dat ik die van jou er dan op kan kopiëren ofzo
Je kan dat slotje wel wegkrijgen door gewoon middelste knop (die ronde!) 2 seconden in te houden! Die knop bovenaan moet je niet meer aan zitten, das gewoon uit/aan.
pi_67831283
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Je kan dat slotje wel wegkrijgen door gewoon middelste knop (die ronde!) 2 seconden in te houden! Die knop bovenaan moet je niet meer aan zitten, das gewoon uit/aan.
Gelukkig, dat werkt nog wel! Maarja, toch blijft het onhandig, omdat ik 'm altijd op hold moet hebben, omdat hij anders niet eens aan gaat... Uuh...volgende keer een beetje beter lezen, sorry
pi_67831428
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Gelukkig, dat werkt nog wel! Maarja, toch blijft het onhandig, omdat ik 'm altijd op hold moet hebben, omdat hij anders niet eens aan gaat...
Huh wat bedoel je nou met hold?! Ik snap er niks van.

Die knop boven moet gewoon altijd op LINKS als je 'em aan wilt hebben, naar RECHTS voor uit.


Edit: je hebt 't begrepen
pi_67831576
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Bobsch het volgende:

Gelukkig, dat werkt nog wel! Maarja, toch blijft het onhandig, omdat ik 'm altijd op hold moet hebben, omdat hij anders niet eens aan gaat... Uuh...volgende keer een beetje beter lezen, sorry
Je kunt dat bovenste schuifje ook gewoon op de aanstand laten hoor. En hem dan met de play knop ingedrukt houden om aan en uit te zetten. Middelste knop dus voor de lock / hold uitzetten, maar daar was je inmiddels wel achter nadat 2 mensen de oplossing hadden gepost en je zelf nogmaals je eigen fout postte, lol.
pi_67831702
Ik zat ook al steeds te kutten met dat schuifje OMG.
Ik had wel al door dat je lang en kort op die knoppen moet drukken voor verschillende gebeurtenissen
maar dat komt omdat ik oud ben en vroeger een Swing-gsm had, daar moest dat ook bij.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67831797
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je nou met hold?! Ik snap er niks van.

Die knop boven moet gewoon altijd op LINKS als je 'em aan wilt hebben, naar RECHTS voor uit.
Ja heb m'n vorige post al aangepast, thanks voor de hulp. nu is me iets meer duidelijk.

Ben er nu meer muziek op aan het pompen. Gaat niet echt heel snel, maar zeker niet tergens langzaam. Windows schat in dat het plaatsen val een album van 91MB ongeveer 3 minuten duurt. Dat is zeker niet heel lang

Bij mij doet de batterij-indicator het gelukkig wel. Doet bij jullie coverflow of de albumart als je iets aan het luisteren bent? Of is het niet genoeg dat de albumart in het mapje met de nummers staat?
pi_67832117
Coverflow werkt niet, is niet meer dan een animatie als je 'em draait. En idd, 't is beetje ruk dat batterij indicator niet werkt, maar het zij zo.
pi_67832536
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef Bhuddy het volgende:
Coverflow werkt niet, is niet meer dan een animatie als je 'em draait. En idd, 't is beetje ruk dat batterij indicator niet werkt, maar het zij zo.
Bij mij als de batterij bijna leeg is kan ik hem niet meer van de toetsen blokkering afhalen Inmiddels krijg ik er wel muziek op na veel moeite

Ik weet ook niet wanneer hij oplaadt als ik hem in mijn laptop steek, want hij schakelt steeds tussen opladen en het data overdracht icoontje..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67833273
Nou, 't ding begin me steeds beter te bevallen eigenlijk. Alles doet het nu zo'n beetje redelijk. Albumart nog niet, maar daar is wel mee te leven. Wat alleen niet zo fijn is, is dat hij de muziek niet in mapjes laat zien maar alles in één map gooit. Ben ik te verwend of kan dit wel?
pi_67833631
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Bobsch het volgende:
Nou, 't ding begin me steeds beter te bevallen eigenlijk. Alles doet het nu zo'n beetje redelijk. Albumart nog niet, maar daar is wel mee te leven. Wat alleen niet zo fijn is, is dat hij de muziek niet in mapjes laat zien maar alles in één map gooit. Ben ik te verwend of kan dit wel?
Je kan gewoon op je PC mapjes maken. Op artiest bijvoorbeeld Als je dan muziek afspeelt en je wilt naar een andere artiest doe je t volgende: kort 'MENU', middelste knop, '/', middelste knop, en dan zie je alle mapjes staan. Enig nadeel is dan wel dat bij shufle hij alleen shufflet tussen de nummers in het mapje. Dus ik heb alle nummers maar door elkaar staan.
pi_67833871
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef Bhuddy het volgende:
Je kan gewoon op je PC mapjes maken. Op artiest bijvoorbeeld Als je dan muziek afspeelt en je wilt naar een andere artiest doe je t volgende: kort 'MENU', middelste knop, '/', middelste knop, en dan zie je alle mapjes staan. Enig nadeel is dan wel dat bij shufle hij alleen shufflet tussen de nummers in het mapje. Dus ik heb alle nummers maar door elkaar staan.
Dit kan overigens alleen als je nog niet aan het afspelen bent, als je al door de tracks bent geskipt moet je eerst terug naar het hoofd menu door menu ingedrukt te houden, dan music klikken en dan weer kort op menu om bij de mapjes terug te komen.

Als je al aan het afspelen bent en je klikt kort op menu kom je in een andere menu met EQ settings enzo. Waar zit overigens de shuffle functie eigenlijk?
pi_67834282
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:43 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Dit kan overigens alleen als je nog niet aan het afspelen bent, als je al door de tracks bent geskipt moet je eerst terug naar het hoofd menu door menu ingedrukt te houden, dan music klikken en dan weer kort op menu om bij de mapjes terug te komen.

Als je al aan het afspelen bent en je klikt kort op menu kom je in een andere menu met EQ settings enzo. Waar zit overigens de shuffle functie eigenlijk?
Sorry, lang op menu.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:29:06 #268
201952 lezut
et rezut
pi_67835387
DX is weer wakker volgens mij, heb m'n geld nu terug
pi_67835677
Ik heb m'n fishbones cablewrappers binnen van DX, ze stinken maar werken echt fantastisch!
  woensdag 8 april 2009 @ 17:49:38 #270
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67835969
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef lezut het volgende:
DX is weer wakker volgens mij, heb m'n geld nu terug
Ik ook
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 8 april 2009 @ 17:54:55 #271
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67836144
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:40 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb m'n fishbones cablewrappers binnen van DX, ze stinken maar werken echt fantastisch!
Tja, wat verwachtte je dan
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_67838620
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:49 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ook
Ik heb ook vandaag een mailtje van DX ontvangen dat ik mijn geld terug gestuurd heb gekregen
  woensdag 8 april 2009 @ 19:33:59 #273
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67839088
Godverdomme.. order binnen gekregen.. blijkt een ding niet erbij te zitten.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 8 april 2009 @ 20:05:29 #274
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67840124
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Godverdomme.. order binnen gekregen.. blijkt een ding niet erbij te zitten.
Wel zo'n kaartje dat er inderdaad iets mist?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 8 april 2009 @ 20:05:43 #275
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67840132
Wat doet DX trouwens als je roept dat je iets niet hebt ontvangen?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')