Ga jij maar naar de nacht. C&S is prima in de middagquote:
Weer een 1 april-grap?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de nacht. C&S is prima in de middag
heerlijk ! hier helaas bewolking. Weg zonquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog maar 20 minuten. Dan genieten van het zonnetje
dan zal jij het vast ook erg vinden dat SL weggaat na de bowlingavondquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig. Ik heb ook nog een mening jaquote:
Nou, in dit geval kun je je mening maar beter voor je houden!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig. Ik heb ook nog een mening ja
Ja sorry, ik heb 'm nuquote:Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
heerlijk ! hier helaas bewolking. Weg zon
ik heb ook nog schoolquote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in Nederland leef zeg.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, in dit geval kun je je mening maar beter voor je houden!
checkquote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, in dit geval kun je je mening maar beter voor je houden!
Hee lurkerquote:Op woensdag 1 april 2009 16:17 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in Nederland leef zeg.
quote:
Damn ja. Ik heb nog wel een melodietje andersquote:Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
You steal my sunshineleuke naam voor een plaat
![]()
Wil je er ook 200 in je fobo dan of wat?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet in mijn fobo
Hier wel. Je hebt een gemiddelde van +200 per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |